Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Owens_hartje

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 23:10

Heyyyyy Lin GEFELICITEERD!!
Ik ben een beetje laat online
Maar ik heb even naar Star wars zitten kijken. Volgende week 2e aflevering . Ben ik er dus ook weer laat.

Peet ik ben morgen bijtijds op stal, zal even extra naar Whisper kijken. en een stukje met haar stappen als het nodig is.
Geen dank meid, ik help graag waar het nodig is. Maar wel ff goed in de gaten houden.
Als er iets niet goed zou zijn, wat ik niet echt geloof, dan bel ik je.
En als het goed gaat hoor je me ook wel even.

Nu ga ik mijn bedje opzoeken.
Tot morgen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 09:48

Mogge allemaal

Ik heb heerlijk geslapen na zo'n inspannende dag als gister. Ik ben alleen een beetje snotterig en heb wat last van mijn hoofd. Thom en ik heb natuurlijk ook lang in de sneeuw gelopen dus het was wel een beetje te voorspellen...

Vandaag krijg ik zitlessen van Connie, ik heb geen idee wat ik hier van moet verwachten. Waarschijnlijk veel zandhappen omdat het zonder beugels en teugels gaat dus ik doe mijn cappie maar even op

Dave was gisterochtend weer naar Mel geweest, hij is zelfs weer een beetje afgevallen. Hans heeft Mel al een tijdje op dieet en het werkt goed. Het is ook wel beter want al dat overgewicht is natuurlijk niet bevordelijk voor zijn pezen. De veulens worden ook al supergroot zeg. Die zwarte zal waarschijnlijk rond de 1.80 worden kleine veulentjes worden groot hihi

Nou nu maar even aan het werk, tot later....

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 09:48

Goedemorgen allemaal! Een beetje bijgekomen van de spannende dag gister?

Ik zit weer achter mijn bureautje met 12 vervelende pubers voor me!!:D Vanmiddag mogen we vroeg naar huis ivm de olympische spelen!! dus lekker vroeg naar Yussie toe!
Ik denk dat ik er rond een uur of 4 wel ben!
Ik ga Yus weer lekker laten rennen vandaag! ben zoo blij dat het gister goed ging met hem!

Peet laat je het me weten als ik iets voor je kan doen met Whis?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 09:50

Owens_hartje schreef:
Heyyyyy Lin GEFELICITEERD!!

Dank je Wil, gezellig dat je mee was ook al wist Herman van niets hihi

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 10:09

Wel fijn he Lin dat Mel een goed plekje heeft gekregen! Zou je hem niet hier naartoe willen halen? Ik zou Yus zo missen denk ik!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 10:42

Haaai, ben ik ook weer ff snel! Zoo zeg, ben ff 3 dagen niet op bokt geweest, ben meteen een half uur bezig alles bij te lezen, hihi. Maar ik ben er ffies snel hoor!

Was weer gezellig he gister met zijn allen naar wedstrijd, lag alleen wel al om 9 uur in mijn bedje, pfff, was wel moe hoor! Maar Lin, toch weer een winstpuntje erbij, gaat lekker zo toch!!!

En de taart was ook weer lekker. Zelf gebakken door mijn mamsie, heb er 3 stukken van op, hihi!

Froukje liep zaterdag weer redelijk goed, dus nog een weekje rustig aan doen en dan kijken of we voorzichtig aan weer kunnen draven, hopen dat het nu de goede kant op gaat!

Gezellig man, met een heel cluppie naar de Barokkedag, heb er echt zin in!

Nou, ik ga weer snel verder. Sorry voor als ik niet op iedereen heb gereageerd, maar heb ook zoveel bij moeten lezen, hihi!

Nou doei allemaal en werkze voor diegene die werken!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:00

Ik verveeeeel meeeeee! En nu ga ik lekker jullie lastigvallen

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:21

Heey Mir, nou heb ik jou ook eindelijk op stal gezien, haha!

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:24

jaaa inderdaad! hahaha werd tijd he?
Ik heb gister de eigenaresse van Juba ook voor het eerst gezien! Ze vertelde waarom ze het zo druk heeft enzo.
Ze had Juba losgegooid in de bak. Die ging natuurlijk helemaal uit zijn dak! Springen joh...Echt ongelovelijk!

Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 12:18

moossie schreef:
Wel fijn he Lin dat Mel een goed plekje heeft gekregen! Zou je hem niet hier naartoe willen halen? Ik zou Yus zo missen denk ik!

Je raakt er wel aan gewend op een gegeven moment. Als je weet dat het goed is, berust je je snel in de situatie. Voor hem was het erger om de hele dag op stal te staan en maar een uurtje per dag (als ik er ben) naar buiten te komen. Hij werd helemaal stram en kreeg allerlei andere klachten door het stilstaan. Ze zeggen ook "rust roest" en zeker voor een paard wat al niet helemaal gezond is zoals Mel. Dave gaat er vrijwel iedere zondagochtend naar toe en ik hobbel daar ergens tussendoor ook heen. Ik mis hem natuurlijk wel maar ik heb nu het gevoel dat we hem geven wat hij nodig heeft

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 12:23

Ja daar heb je inderdaad gelijk in. Het is natuurlijk veel beter voor hem om lekker veel beweging te kunnen krijgen.
Ik vind het wel een erg dappere beslissing van je hoor. Ik zal ook misschien ooit voor zo'n beslissing komen te staan. Ik hoop dat ik dan ook de goede durf te nemen.

Hoelaat zijn jullie vandaag allemaal op stal?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:04

Ik ben er rond een uur of 3, ivm mijn (zit) les van Connie

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:12

Ooooooohwja dat is waar ook! Hoelaat heb je les?
en heeft daarna nog iemand anders les?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:16

Eeeh Wil heeft om 15.00 uur les en ik om 15.30

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:20

Okey he dat komt even mooi uit! Ik denk rond een uur of 4 wel op stal te zijn!! Dus dan kan ik meteen de bak onveilig maken met die bolle!
ik ben benieuwd hoe jij eruit ziet en voelt na je zitles! Jammer dat ik het niet kan zien, maar ik kan me zo voorstellen dat je een knalrood hoofd gaat krijgen hihihi

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:21

Vast niet

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 13:29

whahaha ben benieuwd!

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 14:45

Nou nog een half uurtje en dan kan ik lekker naar huis neeeeee ik ben niet vervelend vandaag. Ik verveel me nog steeds! pfffff

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 14:45

Haha, Lin succes met je zitles! Het gaat vast goed komen, als je voelt dat je gaat glijden, meteen je zadel beet pakken he, haha, of gewoon weer een beugelriem om Thom zijn hals doen, of was je dat al van plan?
Nou veel succes ermee he! Ik lees hier wel weer hoe het is gegaan, hihi! Als je je buikspieren nou ook meteen goed gebruikt, heb je die ook meteen getraind, hihi! Ahhh, dat doet pijn, haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 15:11

Jaa hoor, jij mag al bijna naar huis. Ik moet gewoon nog wachten tot 17.00uur Ik ga ook het onderwijs in, haha! Ik ben echt toe aan de zomervakantie, maar moet nog 5 maanden aan 1 stuk door stagelopen. Zwaar hoor dat studente leventje, haha!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 15:51

wat ik doen is pas zwaar whahaha
heel de dag staan en hard werken

danje wil als je ff naar whis wil kijken
ik ga vanavond met ireen naar stal
ik moet werken tot 16:30
pfffffffffffff

maar ja morgen en overmorgen vrij heerlijk
wel ff naar de arbo morgen maar das niet zo erg

nou doei doei

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 19:58

Peet Whisje stond er weer lekker bij hoor! Ze stond toen ik weg ging lekker te knabbelen aan het kuil!

He Orlan ik heb volgens mij je hulp weer nodig Je moet Yus weer even influisteren als je wilt hahaha
Ik ging hem vandaag weer laten lopen, maar hij was niet zo lief Hij was een echte dikke duivel.
Lelijk kijken en schoppen joh! Ik heb hem maar aan de longeerlijn gegooid. dat ging wat beter. Maar zelfs toen deed hij nog af en toe lelijk.....

verder heb ik eigenlijk weinig te vertellen......ga zo lekker vroeg mijn bedje in, maar eerst even Dan lief aankijken, want het wordt nu echt wel weer eens tijd dat ik met jullie mee kan msn-nen! Msn doet het al weken niet meer zo goed. heel irri. Ik wordt er telkens vanaf gegooid.....

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:14

hoi allemaal.

hoi mir ik wil het best wel voor je proberen
moeten we maar even een keer afspreken ik ben deze heleweek pas om 4 uur uit pfff dus ik kan wel s'avond moet je maar kijken waarneer je gaat wil ik wel met jouw mee rijden als dat kan:D
ik wil het graag doen vind het wel leuk met die yus spelen whha

linda was het leuk je les vandaag???
nouw ik lees het wel vanavond

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 23:05

hoi hoi,

Lin hoe ging je les? heeft Wil nog foto's gemaakt
Peet whis stond er vandaag al stukken beter bij, ze was weer wat alerter.

Ik wilde vragen of het misschien mogelijk is dat morgen iemand Hands voor me losgooid en opstrooid? Dayna kan helaas niet en ik ben de gehele dag naar school (kan helaas niet spijbelen) en moet daarna gelijk door naar mijn werk (ben dan pas rond 00.00 thuis )
Ik hoop echt dat het kan baal echt van die dinsdag......

(K)

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 09:19

Komt toch wel goed bij ons Rox.
Als Dayna geen tijd heeft dan is er altijd wel iemand (ik bevoorbeeld) )
Ik kan met mijn stijve duim wel opstrooien.
Pff ik pak Juba voorlopig maar niet meer in mijn handen.
Als iemand dat wel gaat doen, neem wel een zweepje in je eigen hand voor je eigen veiligheid.
Juba is echt een buldozer, en gaat finaal over je heen.
Maar hij is wel lief verder.
Maar hopen dat er snel wat gebeurt voor dat diertje.

Zo heb ik ondanks mijn pijnlijke duim, wel een HEERLIJKE les gehad van Con , Mijn Owentje was toppie

Zo en de zitles van Lin staat goed geregistreerd op de foto
Wat zijn ze gaaf geworden. Nu moeten ze hier maar snel geplaatst worden
Zo nu ga ik vanmiddag weer naar de paardjes toe, en misschien zie ik nog iemand.