Gisteravond weer op de manege geweest, om half 11 nog even wezen bbq'en. En uiteindelijk waren we om 1 uur thuis. Vandaag weer om 7 uur me bed uit en weer om half 9 aanfietsen naar de manege. En om 12 uur weer gereden, ging alleen verrot, maar ja het is niet altijd feest. Denk dat dit ook kwam omdat ik 2 nachte na elkaar zo laat in mijn bed lad, donderdag was het ook 3 uur en moest om 7 uur er weer uit. En nu vrijdag privéles dus ben benieuwd.
Met Gorez gaat het goed. Het is niet dat wat ze dachten en het blijkt vrj eenvoudig te verhelpen te zijn. Ik geef maar even een berichtje want Joyce haar computer heeft het begeven. Als ze weer in de lucht is dan zal het zelf allemaal wel uitleggen. Maar zoals het er nu uitziet komt het dus helemaal goed (JOEPIE)
Ben nu even bij een vriendin (dinsdag is als het goed is de onze terug)
Wat gorez heeft is alleen niet echt te verhelpen.. Hij heeft een cyste IN zijn bot, dus daar kunnen ze niks aan doen.. Hij heeft een infuus gehad om de cyste te remmen en alles soepeler te laten lopen enzo.. Nog 2 weken op de wei, dan kijken hoe hij het doet op 2 weken longeren, en dan kan hij eventueel weer als recreatie paard gereden worden (stap,draf,galop) En dan de eenvoudige dingen
Oww mijn privé les afgelopen woensdag ging echt heel lekker (hennie zij dat dit de beste was, heb er pas 5 gehad hoor:P) toen donderdag en zaterdag gereden en dit ging zonder hulp van hennie ook heel goed Met het springen komen we er wel maar met de dressuur ook wel..
alvast dan erg vroege opmerking, dat ik wsl 14 augustus wel meedoe met springen. Is er dan ook weer een oefenparcours? Dat zou nl mooi zijn voor mijn nieuwe 'verzorgpoownie'
Joyce, dat is toch niet fijn nieuws van Gorez. Je zout evt contact kunnen opnemen met Imker, die heeft er ervaring mee.
He Lielle in beeld. op 13 en 14 augustus is het outdoor Springen en als het weer het toelaat hebben we inderdaad weer in de tweede ring een oefenparcours. Je zou je verzorgpoownie ook eens mee kunnen nemen naar Cromvoirt. Ik kom hem/haar morgen bekijken (als alles loopt zoals gepland)
We moeten Marleen eens vertellen dat ze volgens mij ook bij dit topic kan.
dan zal ik eens wat coupons wegdoen voor de 13e /14e. Verzorgpoownie mee naar Cromvoirt gaat voorlopig even niet lukken ivm vakantie en zo, dus een oefenparcours in Vught zou wel heel handig zijn:j
Zie je morgen, ben benieuwd wat je van Laquinta vindt. Het is een hij, 13-jarige vos van Enrico (Anlgo Arabier).
Laquinta, de naam klinkt in elk geval al goed. En op vakantie gaan is natuurlijk ook lekker, ik moet nog heel lang wachten (10 weken), maar als jullie het gehad hebben dan mag ik nog.
jewel jewel, maarja broertje moest erachter he Ben net bij Vivent geweest voor huishuidelijk hulp (vakantiewerk) en ik heb opgegeven dat ik dinsdag al kan beginnen dus we zien wel.. na de vakantie kan ik als oproepkracht beginnen en het is altijd zeker dat je zoiezo een paar huizen per week hebt.. maar dan wel 0 uren contract, maar dan ben ik in elk geval verzekerd enzo..
Ik ga helemaal niet op vakantie.. Hier word het van het weekend weer bloedheet hoorde ik dus das ook lekker
Salvador was vandaag in het begin een beetje frisjes Anne-marie, zag er wel grappig uit
Ben benieuwd Joyce hoe je werk gaat bevallen. Is wel lekker om een paar uurtjes per dag te werken in plaats van gelijk een hele dag. Mijn vakantie duurt nog een maand. Maar met bijna alle waarschijnlijkheid heb ik mijn propedeuse gehaald in 1 jaar .
mijn vakantie begint morgen na mijn laatste her :S en zaterdag vertek ik lekker naar kroatie. alleen we vliegen pas om 7 uur :S:S en gaan hier dus pas om 3 uur weg... ach misschien kan ik van te voren nog wel eventjes naar revanche
Ik weet niet of er nog iemand wakker is maar ik nog wel, Salvador was vandaag een beetje baldadig en San heeft hem goed laten werken. Gevolg, je kon zijn dekje uitwringen en zijn peesbeschermers idem. Tot overmaat van ramp viel het bontje in de blub, dus...... zit ik nu te wachten tot de laatste was klaar is (gaap gaap). Maar dan heeft het mannetje morgen wel alles schoon (voor zolang het duurt met deze temperatuur).
Pfoe je mist wat als je een weekje op de praktijkschool in barneveld zit. Voor morgen heb ik een plekje kunnen bemachtigen in mijn oude les, dus ik ben er morgen ook weer eens. Na een praktijkweek met bijna alleen maar paard kriebelt het ontzettend om er zelf weer op te klimmen. Verder was het wel een erg geslaagde week.
Heb eens fatsoenlijk leren longeren, heb wat geleerd over leeftijdschatten aan de hand van het gebit en wat over gebitsproblemen als bijvoorbeeld wolfskiesjes en waar je die kunt voelen. Ook nog wat over hoefmechanisme en hoefverzorging, nog wat verschillende voersoorten met voor en nadelen en exterieurbeoordeling en signalement opmaken. Daarnaast ook nog lesjes kip, varken, rund, geit, schaap, kat, hond en konijn maar dat was gelukkig meer bijzaak.
Wel heel balen trouwens Joyce dat die cyste niet te verhelpen is, nu maar hopen dat ie er in ieder geval minder last van krijgt. Ennem Vivent en dan ook nog es de thuiszorg, tsja t betaalt heel goed maar na een tijdje wordt het gezeur van sommige klanten lichtelijk irritant is mijn ervaring. Doe mij dan maar mooi mijn eigen bejaarden in de Herven, die klagen tenminste niet over een kussentje dat scheef ligt of een kamerhoge klok met versierseltjes waar dan met veel verbeelding één stofje op ligt.
Nouja ik heb ook in een bejaardehuis stage gelopen, dus ik weet ook hoe die mensen kunnen zeuren
Net naar gemonde geweest, daar was een clinic van imke schellekens-bartels.. 00-seven gezien, wat een prachtig beest.. Het mindere was alleen dat 1 meisje in de laatste groep (Z1) is onderweg naar stal valt het paard dood neer » hartaanval ofietsdergelijks.. De dochter van stal daar kwam het nieuws mededelen helemaal in tranen.. Imke kwam met 00-seven de bak in ook in tranen.. Pff dan schrik je je eigen even dood zeg pff
Ik heb het gehoord joyce, jammer van de clinic zeg. Heb gehoord dat die er leuk was. Ja dat zijn vervelende dingen, je paard zomaar ineens dood maar hopen dat het een beetje gaat met de eigenaresse.
jaa ik hoop het ook.. ze kwam wel naar de kur van imke kijken, maar daar werd ze ook omhelsd enzo.. maar het was ecth een hele leuke clinic en die 00-seven is echt een geweldig dier zeg