Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wadi_Jamin schreef:Ik heb niet heel het topic doorgelezen...maar rijd hier iemand misschien in het Zavelhof(Tessenderlo)heb het er daar fantastisch naar men zin!in de vankantie waren we(ik en vriendin) ook naar middelkerke geweest met onze pony's(ik met Wadi)toen stonden we daar 2 weken in manege Derby was ook een leuke manege!
Armaris schreef:Kattevennia (Genk)
Kattevennia:paarden worden niet echt goed verzorgd
Armaris schreef:pharagirlke schreef:Toen ik ben geweest zagen ze er allemaal goed verzorgd uit, nu weet ik niet hoe lang het geleden is dat jij er nog bent geweest?
Ik was er in juli en augustusJij dan?
Zijn er hier bokkers die privéstallingen weten?
pacifique schreef:ik rij in manege hippo d'haeneghem.....
das in oedelem (omgeving brugge.....)
yulan schreef:pacifique schreef:ik rij in manege hippo d'haeneghem.....
das in oedelem (omgeving brugge.....)
Ik heb daar 2 jaar geleden verschrikkelijke dingen van gehoord.. Verkrachting ofzo?
Tevens ben ik daar al veel langsgereden, en de paarden waren niet dik ofzo, eerder aan de magere kant.
Voor de rest weet ik er niet veel over.
Helene_ schreef:Hof ter Ede schijnt wel leuk te zijn. er is hier een topic over: viewtopic.php?f=160&t=548079&hilit=
verder is er nog de 'blauwe zaal' ook ofzo
Wadi_Jamin schreef:Ik heb niet heel het topic doorgelezen...maar rijd hier iemand misschien in het Zavelhof(leopoldsburg)heb het er daar fantastisch naar men zin!in de vankantie waren we(ik en vriendin) ook naar middelkerke geweest met onze pony's(ik met Wadi)toen stonden we daar 2 weken in manege Derby was ook een leuke manege!
Bke4 schreef:
Weet je, als jij niet veel van die manege afweet (kattevenia) moet jij daar niet over oordelen!!
Als jij daar bent geweest in juli en augustus, spreek jij hier over de blosopaarden en laat ik het u even duidelijk maken dat kattevenia hier helemaal NIETS mee te maken heeft met deze paarden, maar wel bloso.. Enkel ruiters die op kamp komen mogen deze paarden poetsen en rijden, en als deze ruiters namelijk niet goed poetsen, is dat hun fout, en jammer voor de paarden...
Over de manegepaarden op kattevenia, ze zijn helemaal niet slecht verzorgd! Ze zien er rond en gezond uit, soms enkel vuil, maar welk paard is niet eens vuil ??? Wat moet een manegepaard meer hebben dan elke dag vers stro, elke dag hooi, elke dag goed eten, elke dag stallen uitmesten, vaak op weide mogen of in de piste uitlaten, max 2 uurtjes per dag lopen, hoefsmid komt optijd..
Vraag me af wat jij dan een verzorgd manegepaard vind hoor ...