hij is niet super hard in zn mond .. maar hij neemt dat bit echt tussen zn kaken .. dan ben je moe als je eraf stapt ... in de lessen voel je dat ook niet want dan doet hij het ook niet .. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij is niet super hard in zn mond .. maar hij neemt dat bit echt tussen zn kaken .. dan ben je moe als je eraf stapt ... in de lessen voel je dat ook niet want dan doet hij het ook niet ..
ik hou ook eigelijk niet voor niks niet van fjorden
haffiejs vind ik wel heel erg leuk maar die geven zich wel over .. bij fjorden duurt dat meestal heel lang .. helemaal als er elke keer iemand anders op zit
het licht er ok aan waar het paard rijd ... mijn vp geeft dr na 10 minuten over maar in het begin test ze je echt 1 uur lang uit
maar een fjord en een haflinger vind ik niet geweldig lopen .. pebbels is dan weer een uitzondering bij mij .. maar die maakt onwijs ruime gangen ...
ik heb nóóit wat met haflingers gehad, en met fjorden wel, dus er is ook wel verschil tussen de koudbloed rassen .. maargoed, er zijn ook fjorden waar ik absoluut niet mee overweg kan, en er is ook een haflinger waar ik graag op rij.. conclusie.. gewoon ieder paard is anders en heeft zijn eigen karakter
kwpn-ers doen me niet zo veel .. eigelijk vind ik een lekker pittig paardje wel lekker .. maar moet wel naar je luisteren
en een tinker .. tja die laten meestal gwn lekker alles met ze doen .. Morpheusje was ook een lief beestje van mn vorge stal .. supper vervelend maar werkt kei hard voor je
Felies_xx schreef:haaii!
ik heb dinsdag op; Ravel gereden..![]()
Wat een rotbeestvind echt niet leuk om daar op te rijden ..zat eerst eigenlijk op mickey maar ik heb geruild .. Omdatt ik nog nooit op ravel heb gezete.. toen gingen we nog even zonder zadel..en mini sprongetje maken (met zadel) en we ging nog eff galopen zonder zadel ..
Ging wel goed..alleenterug wou die niet zo..dus ik achter sep gezet.. gaat die heeel hard draven
Dat zat niet zo lekker!

) La_Fleur schreef:Felies_xx schreef:haaii!
ik heb dinsdag op; Ravel gereden..![]()
Wat een rotbeestvind echt niet leuk om daar op te rijden ..zat eerst eigenlijk op mickey maar ik heb geruild .. Omdatt ik nog nooit op ravel heb gezete.. toen gingen we nog even zonder zadel..en mini sprongetje maken (met zadel) en we ging nog eff galopen zonder zadel ..
Ging wel goed..alleenterug wou die niet zo..dus ik achter sep gezet.. gaat die heeel hard draven
Dat zat niet zo lekker!
Toen ik 2 weken geleden op Ravel zat deed hij het best goed.![]()
Vorige week zat ik op Gipsy, die kan wel bokken zeg, ook Odi kan er wat van.
(voor degene die het niet weten; ik rij op de vrijdag, eerst op de dinsdag.)
maar goed .. ik kon met 1 hand vrij weinig dus ik denk dat word een ramp .. mar marjolein mijn reddende engel gaan we springen
dan ist tos dus wel lief
bij het laatste sprongetje dacht hij alleen dat hij tot het einde van de staanders moest springen ofzo en dan ook het liefst zo plat mogelijk
verder ging het dus wel goed
maare .. ik moet zondag een spring wedstrijd .. word helemaal gestoort van tessa !! loopt maar van nee dat moet je niet doen op dat paard
ik zie zondag echt wel hoe het gaat ze moet eens leren niet zo te zeiken .. al kan het niet denkt ze dan dat ik dat beessie pijn laat lijden ofzo? 
Ik ga aanstaand schooljaar nl. naar MBO Paardenhouderij, en dan moet ik ook 3 dagen per week stage lopen.
Weten jullie hoe de stage is bij Poelruiters ? Mag je rijden, of is het alleen verzorgen en uitmesten ed ? lieft antwoord per pb.
als het nodig is
is zaida dood?
ik vond zaida altijd helemaal geweldig..