Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en heb nu dik oog (hihi, heb ook altijd wat) en was duizelig heb nu hoofdpijn (hihi)
daar rij ik 
Ik rij liever bij wat jongere mensen, heb geen idee hoezo, maar vind ik gezelliger
..
zaterdagochtend 9 tot 10, is wel vroeg, maar gezellig!!
En xxdasjuhxx werkt al op de zaterdag en die moet met ons mee rijden..
wordt er echt gewoon niet goed van.. Hoop dat het met het rijden niet open gaat.. Anders wordt het afstappen
) veel inhalers! Ik hoorde van iemand dat ze normaal met z'n 7en rijden. We kregen les van Paul. Maar normaal geeft Nel altijd les. Ik reed op Blondie, super leuk weer een keer. Op de woensdag als het zo druk was geweest had ik echt zo iets van bahh geen zin.. Maar had ik nu niet
Voor de gene hier.. Iwan reed niet mee
Omega wel. Was super druk, met galopperen wilde ze echt crossen. Die gozer die er op zat heeft nog een paar bokken naar z'n hoofd gehad. Verder was ze braaf. Dus je kan der morgen weer aanpakken Blackpegasus.
) liep ze heel lekker. ze was ook weer flink nat
haha..
Internet van me pc is stuk en kan alleen nog maar in het weekend.. Wordt afkicken
naja spreek jullie snel weer.. 
xxyvjuhxx schreef:19e blz alweer.. Ik heb woensdag avond op Adeline gereden.. Had er alweer de pest in, want wij hebben dus nooit eerste keus, dus wij moeten altijd op de (niet)leuke paarden.. Ik ga ook naar een andere les.. Vind deze niet leuk..
Heb trouwens een kl*te maand zeg, vandaag met gym harde bal op me oog gehaden heb nu dik oog (hihi, heb ook altijd wat) en was duizelig heb nu hoofdpijn (hihi)
Tja wilde het even met jullie delen
... wie worden als de niet-leuke paarden op vreehorst beschouwd?