Denk je dat dat mag een paardenparty op de manege organiseren?
Ik heb al een advertentie op marktplaats gezien en hier op bokt.
Stoer ding hoor bas! Nu nog een paardje erbij en een trailer er achter en dan issie helemaal compleet!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Stoer ding hoor bas! Nu nog een paardje erbij en een trailer er achter en dan issie helemaal compleet!
countrybas80 schreef:Citaat:Stoer ding hoor bas! Nu nog een paardje erbij en een trailer er achter en dan issie helemaal compleet!
Ja hehehe, de auto is er al nu de rest nog
Hackie schreef:trouwens de helft kan hier niet posten
Citaat:Gaat natas met Wild Rose ook weg ??
ZeFaNa schreef:Mooie foto's hoor liquita! Vooral de 2e en 3e vind ik erg mooi.
ZeFaNa schreef:Denk je dat dat mag een paardenparty op de manege organiseren?
Ik heb al een advertentie op marktplaats gezien en hier op bokt.
Hackie schreef:trouwens de helft kan hier niet posten
countrybas80 schreef:Citaat:Gaat natas met Wild Rose ook weg ??
Ehhh.. hoe bedoel je dat precies?
LIQUITA schreef:
Dat zou je even aan Connie moeten vragen, maar ik denk dat het geen probleem zou zijn. Ik zal morgen wel een vragen wat ze er van vindt, oke?
,
sjorsie schreef:Abel toch vanavond naar stal gehaald,
heeft 2 ijzers op z'n kont staan en loopt niet helemaal zuiver,
ga morgen vragen of hij naar een ander landje kan.
Als ik nu met hem bij het land aankom, komen er meteen 3/4 paarden aanlopen met de oren plat in de nek om hem meteenn de volle laag te geven.![]()
Hij staat waarschijnlijk onderaan in rang vanwege zijn leeftijd, maar ik wil geen kreupel paard terug van het land straks.
hoop dat het weer goed komt? jij staat toch bij het boompje ?
Hackie schreef:sjorsie schreef:Abel toch vanavond naar stal gehaald,
Als ik nu met hem bij het land aankom, komen er meteen 3/4 paarden aanlopen met de oren plat in de nek om hem meteenn de volle laag te geven.![]()
Hij staat waarschijnlijk onderaan in rang vanwege zijn leeftijd, maar ik wil geen kreupel paard terug van het land straks.
Ah das zielighoop dat het weer goed komt? jij staat toch bij het boompje ?
Daar staan veel trappende paarden idd
rhenskuh schreef:
Ginny trapt niet!!![]()
![]()
Vanavond zijn de eerste mensen bij Ginny komen kijken, hoop niet dta ze daarheen gata, dan gata ze helemala naar Noord-Brabant!!
)
Hackie schreef:sjorsie schreef:
Ah das zielighoop dat het weer goed komt? jij staat toch bij het boompje ?
Daar staan veel trappende paarden idd
sjorsie schreef:Abel toch vanavond naar stal gehaald,
l0rdJ schreef:
.
trots
sjorsie schreef:Oh ja helemaal vergeten : Wesco mijn nieuwe aanwinst heeft op de stamboekkeuring in Onnen vandaag een 2de premie gehaald, dus niet alleen ik vind hem een knapperdtrots
![]()