Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
goldflower schreef:Ja klopt ik was verhuisd ,maar op 1 of andere manier was het het niet (zoals gewoonlijk bij mij)
Ben er niet trots op hoor dat ik steeds verhuis,maar op 1 of andere manier kan ik of mn paard of mn dochter of door andere omstandigheden onze draai niet vinden
Kijk ik heb verleden jaar op de Voorweg gestaan,was heel leuk daar ook voor mn paard en dochter(s).
Maar na 8 mnden wilde ik mn paardje vakantie geven en daarna zou ik terug gaan.
Maar ik kon geen stal en weiland/stal tegelijk aanhouden want dat liet mn budget niet toe ,heb ik (heel stom natuurlijk) mn stal niet aangehouden.
Nou waren er nog wt redelijk plaatsten vrij dus dacht ook wel dat er nog plek zou zn als ik terug kwam hoor.
Maar vanaf dat moment ging t eigenlijk fout,het ene weiland was niets dan met spoed ff mn paard ergens anders geplaats zodat ze wel lkkr overdag naar buiten kon.
Maar daar stond ze weer tussen t kruiskruid,andere stal was onbewaakt etc etc .
Dus ik wilde in juli al terug naar de Voorweg maar die zat helaas vol
Dus paard heeft nog op 24/7 land gestaan en toenmoest ik bedenken waar moet ze dan naartoe.
Nou wist ik dat er in januarie op de Voorweg stallen bijgebouwd werden ,dus dacht ga zolang wel naar andere stal en zet me op de wachtlijst.
Nou toen kreeg ik mail dat ik dus niet meer welkom was omdat ik mn stal niet aangehouden had ,en ze namen mensen dan niet terug.
Nou dan toch niet,vond t wel een beetje een afknapper ,maar heb mn dochter dus duidelijk gemaakt dat ze de Voorweg uit haar hoofd moest gaan zetten (met pijn in haar hartje) en dat we op zoek zouden gaan naar iets wat een beetje overeen komt.
Zodat ze toch weer lkkr tussen de kids zit en lkkr wedstrijdjes kan gaan rijden etc ,want dat wil ze graag ,en op een gewone pensionstal is ze nie gemotiveerd om te rijden.
Dus vandaar ,,lang verhaal beetje rommelig allemaal ,maar hoop dat dit de laatste plaats is waar we lkkr gaan blijven zodat er rust komt voor mn paard en dochters en mijzelf natuurlijk.
Want mn jongste dochter is nu bijna 7 dus die gaat er ook lkkr lesjes volgen
groetjes Natas.
Li_lee_yang schreef:heey,
weet je ook al bij wie je gaat lessen?