Manege de Voortstede

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Li_lee_yang

Re: Manege de Voortstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 17:59

nee, niet dat ik weet eigenlijk? zeker al lang geleden dan?

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 18:00

ja het was toen lang geleden dat ranger er was

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:12

jaa hij zegt me inderdaad niets
ik ga ff je site bekijken..
verzogt kim jou paardjes nog eigenlijk?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-06 19:14

Ranger, dat weet ik nog wel, dat was in het begin dat ik kwam paardrijden op de manege, grote bonte paard Ja

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 23:19

Hoi hoi ,ik hoor nu ook bij de Voortstedeclub ,aangezien mn paardje er nu ook staat Haha!
Ik moet zeggen dat t echt opgeknapt is vergeleken met 3 jaar geleden zeg.
Goede bakbodems en veel frisser etc.
Was er erg tevreden over,en nu kan mn dochter weer lkkr wedstrijdjes gaan rijden.
Ik hoop dat t een hele leuke gezellige stal is en blijft en dat ik hier mn rust vind samen met mn paardje Lachen
Mn vriendin (Melissa7) haar paard is ook er naartoe verhuist ,dus Gold en Nox zn weer lkkr samen.
Ze staan naast elkaar in de stal en als de 1 aan t rijden is loopt de andere te roepen en dat gaat dan zo op en neer echt schattig hoor Lachen

groetjes Doei!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 01:14

je was toch eerst naar een andere stal verhuist toen je van het land af kwam.
Als ik me niet vergiste

Mar lekker dat je daar goed staat en dat het op geknapt is
wel gaaf hoor dat jullie naats elkaar staan en dat jullie paarden zo naar elkaar hinneken

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 09:05

Ja klopt ik was verhuisd ,maar op 1 of andere manier was het het niet (zoals gewoonlijk bij mij Verward )
Ben er niet trots op hoor dat ik steeds verhuis,maar op 1 of andere manier kan ik of mn paard of mn dochter of door andere omstandigheden onze draai niet vinden
Kijk ik heb verleden jaar op de Voorweg gestaan,was heel leuk daar ook voor mn paard en dochter(s).
Maar na 8 mnden wilde ik mn paardje vakantie geven en daarna zou ik terug gaan.
Maar ik kon geen stal en weiland/stal tegelijk aanhouden want dat liet mn budget niet toe ,heb ik (heel stom natuurlijk) mn stal niet aangehouden.
Nou waren er nog wt redelijk plaatsten vrij dus dacht ook wel dat er nog plek zou zn als ik terug kwam hoor.
Maar vanaf dat moment ging t eigenlijk fout,het ene weiland was niets dan met spoed ff mn paard ergens anders geplaats zodat ze wel lkkr overdag naar buiten kon.
Maar daar stond ze weer tussen t kruiskruid,andere stal was onbewaakt etc etc .
Dus ik wilde in juli al terug naar de Voorweg maar die zat helaas vol Verward
Dus paard heeft nog op 24/7 land gestaan en toenmoest ik bedenken waar moet ze dan naartoe.
Nou wist ik dat er in januarie op de Voorweg stallen bijgebouwd werden ,dus dacht ga zolang wel naar andere stal en zet me op de wachtlijst.
Nou toen kreeg ik mail dat ik dus niet meer welkom was omdat ik mn stal niet aangehouden had ,en ze namen mensen dan niet terug.
Nou dan toch niet,vond t wel een beetje een afknapper ,maar heb mn dochter dus duidelijk gemaakt dat ze de Voorweg uit haar hoofd moest gaan zetten (met pijn in haar hartje) en dat we op zoek zouden gaan naar iets wat een beetje overeen komt.
Zodat ze toch weer lkkr tussen de kids zit en lkkr wedstrijdjes kan gaan rijden etc ,want dat wil ze graag ,en op een gewone pensionstal is ze nie gemotiveerd om te rijden.
Dus vandaar ,,lang verhaal beetje rommelig allemaal ,maar hoop dat dit de laatste plaats is waar we lkkr gaan blijven zodat er rust komt voor mn paard en dochters en mijzelf natuurlijk.
Want mn jongste dochter is nu bijna 7 dus die gaat er ook lkkr lesjes volgen Lachen

groetjes Natas.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 09:41

heey,
weet je ook al bij wie je gaat lessen?

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 10:32

goldflower schreef:
Ja klopt ik was verhuisd ,maar op 1 of andere manier was het het niet (zoals gewoonlijk bij mij Verward )
Ben er niet trots op hoor dat ik steeds verhuis,maar op 1 of andere manier kan ik of mn paard of mn dochter of door andere omstandigheden onze draai niet vinden
Kijk ik heb verleden jaar op de Voorweg gestaan,was heel leuk daar ook voor mn paard en dochter(s).
Maar na 8 mnden wilde ik mn paardje vakantie geven en daarna zou ik terug gaan.
Maar ik kon geen stal en weiland/stal tegelijk aanhouden want dat liet mn budget niet toe ,heb ik (heel stom natuurlijk) mn stal niet aangehouden.
Nou waren er nog wt redelijk plaatsten vrij dus dacht ook wel dat er nog plek zou zn als ik terug kwam hoor.
Maar vanaf dat moment ging t eigenlijk fout,het ene weiland was niets dan met spoed ff mn paard ergens anders geplaats zodat ze wel lkkr overdag naar buiten kon.
Maar daar stond ze weer tussen t kruiskruid,andere stal was onbewaakt etc etc .
Dus ik wilde in juli al terug naar de Voorweg maar die zat helaas vol Verward
Dus paard heeft nog op 24/7 land gestaan en toenmoest ik bedenken waar moet ze dan naartoe.
Nou wist ik dat er in januarie op de Voorweg stallen bijgebouwd werden ,dus dacht ga zolang wel naar andere stal en zet me op de wachtlijst.
Nou toen kreeg ik mail dat ik dus niet meer welkom was omdat ik mn stal niet aangehouden had ,en ze namen mensen dan niet terug.
Nou dan toch niet,vond t wel een beetje een afknapper ,maar heb mn dochter dus duidelijk gemaakt dat ze de Voorweg uit haar hoofd moest gaan zetten (met pijn in haar hartje) en dat we op zoek zouden gaan naar iets wat een beetje overeen komt.
Zodat ze toch weer lkkr tussen de kids zit en lkkr wedstrijdjes kan gaan rijden etc ,want dat wil ze graag ,en op een gewone pensionstal is ze nie gemotiveerd om te rijden.
Dus vandaar ,,lang verhaal beetje rommelig allemaal ,maar hoop dat dit de laatste plaats is waar we lkkr gaan blijven zodat er rust komt voor mn paard en dochters en mijzelf natuurlijk.
Want mn jongste dochter is nu bijna 7 dus die gaat er ook lkkr lesjes volgen Lachen

groetjes Natas.

Ik denk dat ze op de voortstede zo haar vriendinnetjes heeft
er lopen zo veel kinderen rond
Ik denk dat jullie daar wel op je plaats sta
Ze kan daar lessen in haar leeftijdsgroep of met haar vriendinnetjes
Vroeger had ik daar lol toen als kind zijnde
veel meisjes liepen er rond
Was toen erg gezellig
Ik hoop dat ze veel vriedinnen krijgt en lol beleeft net als ik toen

Wel raar dat je niet terug mag komen bij de voorweg ??
Nou dat heb ik nog nooit meegemaakt
rare regels zeg maar ja hoop dat je nu rust kan vinden

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 10:50

oja wat ik nog weten wilde,
kent iemand van julie ook het paard kenny,
stond ongeveer 10 jaar gelede op de voortstede,
tuiger vos, werd in die tijd ongeveer ingereden daar, eigenaresse heet barbara..

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 13:00

@ Machonito dank je wel voor je begrip ,en hoop t zelf ook echt Lachen

@Li_lee_yang pfff moeilijke naam heb je genomen joh ,Desty was mkklijker Knipoog
Maar wat ik zeggen wilde die Kenny is toch dat paardje wat je nu verzorgst van Barbera??
Heeft die vroeger ook op de manege gestaan toen hij nog van een andere eigenaar was dan ?? Lachen

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 13:09

Li_lee_yang schreef:
heey,
weet je ook al bij wie je gaat lessen?

Nee ik weet t nog niet,ik ga proberen of vandaag die 2 meiden in de les mee kunnen met Nox en Gold,en dan wil ik ff een kaart kopen zodat Regina (mn dochter) 2x in de week zowiezo vast in de les kan.
Voor mezelf weet ik t nog niet zo goed,ben niet zo,n held maar wil wel weer gaan lessen of iig afentoe rijden ,mja dat roep ik al zoooooo lang haha Clown
En op t moment is t een beetje rommelig ook omdat ik tegelijk op zoek ben na een andere verzorgster voor Gold.
Omdat zij er naar 2 jaar mee stopt,vind t wel heel jammer ,maar begrijp haar wel want ze wil liever op de andere stal blijven en samen met een vriendin mee die daar paardje verzorgt.
Dus ik weet zowiezo nog niet hoe t gaat lopen met welke dagen ik dadelijk nog over om te rijden.
En die kleinste dochter van me gaat op de wachtlijst zodat ze eerst lkkr met de manegepony,s leert rijden en dan kan ze later ook op Gold Knipoog

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:34

jeetje moet ineens heel veel bijlezen. maar ben wel blij dat ik naar de voortstede ben gegaan, melissa vond het echt vet. noxie is nog ff druk, ff kijken wat hij nu weer bij me kan uitvreten maar dat gaat wel snel over als hij weet waar zijn plek is. gister indd ff gereden en dat gehinik naar elkaar hahahaha dat was ff lache. Verder hopen dat ze vandaag indd mee kunnen in de les. zoniet dan gaan ze lkkr samen rijden in de pensionbak.

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:35

Hebben jullie misschien foto's van Checkmate, dat vond ik echt een super leuk paard toen ik nog een beetje klein was ( hihi Bloos )
Maar ik heb maar 1 fotootje van haar en die is niet eens mooi Boos!

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:44

hhmm zal eens kijken of ik daar foto's van hem.
Enne Nevony, goldflower zoekt een verzorgster Tong uitsteken

@ goldflower, ja de meeste noemen me nu gewoon Lil of LLy Knipoog
maare ik verzorg inderdaad kenny nu, maar zij heeft 10 jaar gelede ook op de voortstede gestaan. ze is trouwens gelijk met mij van de krekel naar de voortstede gegaan weer.

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 11:35

Ben indd nog op zoek Knipoog
Er is wel 1 meisje geweest heel lief kind ,mja kan nie gelijk na de eerste de beste x zeggen van ok kom maar,wil iemand wel ff leren kennen.
Maar t is wel moeilijk hoor om een verzorgster te vinden pfff.
Heb Tahnee 2 jaar gehad dus is ineens een hele verandering,want je bent toch heel erg vertrouwd met zo iemand,maar goed je kan niet alles hebben he Knipoog Haha!
En mochten jullie nog iemand weten .laat t me dan maar horen Doei!

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 15:36

hhmm ik dacht dat collegatje van mij ook nog een verzorgpaardje zocht, zal het is vragen..
weet wel iemand die je zoieso niet moet nemen! Bloos

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:06

@ Nevony,, ik heb wel foto's van Checkmate maar die kan ik op het moment nog even niet inscannen...

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:30

oo dat is jammer, maar misshcien lukt het later nog Knipoog

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:31

Vast wel, maar mijn vader heeft de scanner even nodig, want die moet een hoop inscannen, dus een andere keer..

dimfolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:33

Hoi hoi
Ik heb daar ook gereden,
Ik heb drassic verzorgd en stef... Maar het is heel erg veranderd en ik mag sommige mensen daar niet...

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:35

Ach dat zal je overal wel hebben, dat je sommige mensen niet zo aardig vindt.. Ja

dimfolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:42

Jah maar toch iedereen bemoeit zich altijd daar overal mee...Zo vervelend en nu erica daar weg is is het ook anders...

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:45

Hoe gaat het eigenlijk op school?

Morgen weer rijden... Haha!

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 16:49

ik heb gister gereden, op Penny hihi het was echt drie jaar geleden dat ik daar voor het laatst op zat Tong uitsteken

Ik heb een uurtje zonder zadel gereden dat was echt leuk Haha!