manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

minka

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:42

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 21:25

ja! mn schatje! ik vind t hele leuke foto's vooral die laatste...
jessie met de manen iedere keer Tong uitsteken en ook ik ben heel interessant natuurlijk! *LOL*

<owwee als iemand zegt dat bravour geen knappert is Vork >

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 21:27

was t trouwens nog leuk gister? thirz en cis? mooie hengst voor shaar uitgezocht? en cis nie van de scooter afgevallen?
enne simoon > je komt gwoon met imke mee hoor!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 21:36

Hellow allemaal,
Kheb vandaag weer een leuk dagje gehad, Shaar werkte goed mee en deed de galopwissel weer braaf, ook liep ze de travers netjes op 3 sporen ipv op 4 (wat ze erg graag doet omdat dat makkelijker is voor haar....)
En en en...
Ik heb 2 nieuwe cavia's! Ze zijn zo schattig en zacht en lief en klein en en en...
Ja euhm de ene is grijs met wit en albino, die heet Newbie, en de ander is wit met bruin en die heet Dory.... en t zijn zusjes...
Ik zal snel een foto plaatsen!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 10:02

ahhhhh lief! Ik mag ze vrijdag komen bewonderen Haha!
Ik heb het scooter avontuur overleefd hoor en....ik ben verliefd. Op een driejarige haflingerhengst met de naam Acantus. Hij is echt superleuk. En Strizzi is de perfecte man voor shaar en hij zag dr helemaal zitten (van de foto haha)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 10:36

Jaja, en ik heb er weer een nieuw maat bij he! Bloos (Cis plaatst de foto's vast snel!) Maar we hebben genoten hoor, van de show, jammer dat je er niet bij kon zijn!
Vandaag ga ik me mentaal voorbereiden op het examen voor morgen, dus denk morgen allemaal ff aan Nel en mij he! Ja

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 15:23

ja ik zal aan je denken hoor thirz! enne ik wil foto's zien van de cavia's en van jullie nieuwe haffie liefdes! (tja zegt er niemand iets van mn paardje???) Haha! is t allemaal slecht wat jullie te melden hebben??)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 19:27

*\o/* Go jij! Go jij! <bedenk ook, we zijn al bijna op pagina 20!> Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 22:07

hier zijn de pic's. t zijn dr wel een hele hoop want ik kon niet kiezen Haha!

Afbeelding
aangespannen rijden enkelspan en dubbelspan
Afbeelding
dit is thirz dr maat: Niels in opleiding (er was wat onduidelijkheid over wie nou niels was, het paard dus) Oja dat hoofd in beeld is thirza Haha!
Afbeelding
en dit is mijn maat Lovers ik ben echt helemaal verliefd. zijn naam is: Acantus Imladris of zo
Afbeelding
Afbeelding
Dan hebben we hier de toekomstige date van shaar: Strizzi van de Heksenketel.
Afbeelding
Dit is thirz met dr vrienden
Afbeelding
Ik weer met mn maat ik sta er alleen een beetje raar op :S
Afbeelding
lekker dat kriebelen
Afbeelding
Strizzi weer. Bar, je krijgt dan toch een veulentje dat constant zn tong uitsteekt hoor haha
Afbeelding

xxxx ciska

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 22:10

Supercoole foto's!!
En wat doet mn maat t goed he! Knipoog

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 22:17

zullen we een fanclub oprichten haha Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 08:40

leuke foto's cis! al die haffies hebben wel mooie lekkre lange manen (tja als je daar colle naast zet....)
die enne met thirz en der maten is leuk! en ik vin shaar der man ook wel een leuk hooffie hebben, en cis je nieuwe liefde is ook wel een leukje hoor Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 18:59

Nou, ik zal dan maar eens ff een verslagje doen van vandaag: het examen van Neline!! Knipoog
Het begon allemaal met een mooi zonnige dagje. Nadat we in Kapelle waren aangekomen, ben ik gelijk begonnen met het vlechtwerk. Tum tum liet alles gelukkig braaf toe en zag er na een tijdje schitterend uit! (Tis gewoon ook een heel leuk paardje!)
Nel ging als eerste een uur rijden, ze moest binnen dat uur nog 2 keer wisselen van paard, zodat de jury kon zien dat ze ook op andere paarden kon rijden. Ik moest daarna gelijk Tum tum overnemen om van Nel en nog iemand anders les te krijgen....maar Tum tum was na dat uur lopen al erg moe! En ik moest nog een uur! Niet leuk! Maar na veel zwoegen (lees: vooruit drijven tot pijnlijke kuiten toe en tikken met de zweep) is het uur toch voorbij gegaan! Bloedheet natuurlijk in dat apenpak! Dus konden we lekker in de frisse wind uitstappen!
Toen was het wachten geblazen. Nel had zelf van 11 tot 12 gereden en ze had les gegeven van half 1 tot 1 uur. En de laatste was om half 4 klaar. Dus wachten....en wachten...en nog eens wachten. Gelukkig konden we de tijd wat doden met oude bekenden (van mij dan Knipoog ) Was ook weer gezellie. En toen kwam eindelijk de uitslag: GESLAAGD!! *LOL*

Al met al dus een geslaagde dag. Toen moesten we dus nog afscheid nemen van het leuke paard Tum tum! Maar foto's zijn gemaakt, dus die zullen jullie nog wel een keer zien dan!

Nu ga ik lekker uitrusten, want na zo'n dag ben je best moe Slapen
Dag allemaal! Doei!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 08:38

Goedemorgen allemaal!
Ik ben al op, jaja! Zou eigenlijk op Lennon gaan rijden, maar die heeft een ijzer verloren..helaas. Maar ik heb toch erge spierpijn van gister, dus het is niet heel erg! Bloos
Maar hoe was jullie feest? Vast heel leuk! Ik hoor t wel!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 14:55

en wanneer komen de foto's???? Die willen we natuurlijk wel zien he Haha! Het feest was leuk, best druk en heel gezellig. We zijn al best vroeg naar huis gegaan (ong. 3 uur) want we waren allemaal heel gaar. Je treft het wel met je spierpijn thirz! Eerst al van dat gedoe met Lisan en nu dit weer gaat lekker haha.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 15:37

maarja moe je bedenken dat we al om 8 uur op t feest waren (niet dat dat nodig was, t had gwoon om 9 uur of 10 uur kunnen beginnen... ) ben vandaag ook nog egt gaar.. (zo blij dat ik helemaal nie naar school hoef *LOL* was egt nix gworden! maar t was wel heel gezellie gister! en ook best wel druk idd. voor de conc was t miss een beetje te druk en voor t arsenaal waarschijnlijk te rustig.. tja eigenlijk had er iets tussen moeten zitten.. Tong uitsteken

thirz: suc6 met je spierpijn, en bedenk t was voor t goede doel! Haha! ben benieuwd naar de foto's van tummetje!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 20:26

ben ook wel benieuwd naar de foto's van t eindexamenfeest van stoffer! hij moet ze wel snel op de site zetten! Tong uitsteken <tenzij ik er belachelijk op sta, dan mogen ze der weer af *LOL* >

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:46

Hallo allemaal Tong uitsteken! Ik ben weer terug, mn compu was redelijk dood en het internet was even op vakantie... Mn cavia's zijn SUPER SCHATTIG en ik zal er morgen wel eens foto's van maken zodat jullie ze ook kunnen bewonderen...
Morgen weer les met Sharon, hopen dat ze het weer zo goed doet! Ook ga ik nog ff op Joy rijden, het wordt echt een paardrijdagje, nu nog hopen dat het mooi weer wordt.... Misschien als ik nog zin heb ga ik ook nog op Katja rijden (dartmoor in opleiding)....

Voor de rest... volgende week gaat Nel oefenen om te ringrijden op Shaar, ben er benieuwd Lachen!
En ja kmoet wel veel werken, dat is wel balen...
En Cis komt nog (dat wordt ook vast gezellie...)

Ik heb nu lekker vakantie, dus lekker luieren en vooral niet te veel aan school denken!

Kusjes Cool

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 09:58

Hmm, ik heb eigenlijk ook vakantie...maar moet gewoon werken op stage....omdat de kids natuurlijk allemaal vrij zijn en ze kunnen niet allemaal naar huis. Nou ja, kunnen we wel lekker leuke dingen met hun doen! En verder heb ik van de week mijn eindbeoordeling gehad en die was helemaal goed! OK dan! Dus daar ben ik dan weer blij om!
Verder ga ik morgen ook werken, maar dan bij Mo's, gezellig van het koninginne-gebeuren op de markt genieten! Jippie! Party!! Hopen dat het nog een beetje weer wordt....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 11:12

ja idd... maar k gloof dat de weermannen mooi weer voorspellen! dus das mooi!
zeg hopen dat shaar Nel der niet af bokt (hoppa tegen de paal! Haha!)

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 13:55

ik ga heerlijk in de tuin liggen morgen Haha! Vandaag mn laatste schoolexamens gehad (bio ging wel goed, la niet) En dan even lekker vakantie. Ik heb superveel zin in vrijdag bar! Leuk op shaar rijden, maar je hebt wel een zwaar programma in gedachten hoor haha ik weet niet of ik dat wel allemaal kan Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 14:07

ik ga morgen lekkr gebak eten! en idd lekkr nix doen en in de tuin liggen! heb er zin in! (moet t wel mooi weer zijn *LOL* )

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 17:59

Jaja ik heb foto's van mijn lieve caafjes...
Nog even voor de duidelijkheid:
-Langharige, bruin/zwart = Rudi
-Wit met grijze = Newbie
-Wit met bruine = Dory

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sorry voor de grote hoeveelheid, maar ze zijn lief he?!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 20:13

ja kleine cavia's zijn altijd lief (eigenlijk alle baby diertjes) wij hadden de laatste keer (perongeluk) een zwangere cavia gekocht, dus wij hadden wel drie hele kleine wurmpjes van cavia's. maar zelfs dan zijn ze al lief en schattig en harig!
ik vin de eerste 2 foto's t leukst, en dan vooral die grijze .. (uh Newbie) die heeft egt van die lieve flap oortjes *LOL* Liefff...

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 17:08

ahhh ze spelen verstoppertje Haha!

Ik was vandaag nog ff naar Paardoes geweest, ik dacht laat ik even leuk met de geitjes gaan spelen. Dus ik zat op die boomstronk in de geiten wei samen met vero met een van die geitjes op schoot denkt dat witte geitje: "dat wil ik ook!". Dat beest neemt een aanloop en springt....recht tegen mijn voorhoofd. Dus ik kreeg een vet harde kopstoot precies tussen me ogen. PIJNLIJK!!!
en nu heb ik een hele mooie blauwe plek op mn voorhoofd