viewtopic.php?f=53&t=402343
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en ook ik ben heel interessant natuurlijk!
>
(Cis plaatst de foto's vast snel!) Maar we hebben genoten hoor, van de show, jammer dat je er niet bij kon zijn!
is t allemaal slecht wat jullie te melden hebben??)
<bedenk ook, we zijn al bijna op pagina 20!>

ik ben echt helemaal verliefd. zijn naam is: Acantus Imladris of zo
Niet leuk! Maar na veel zwoegen (lees: vooruit drijven tot pijnlijke kuiten toe en tikken met de zweep) is het uur toch voorbij gegaan! Bloedheet natuurlijk in dat apenpak! Dus konden we lekker in de frisse wind uitstappen!
) Was ook weer gezellie. En toen kwam eindelijk de uitslag: GESLAAGD!!

Het feest was leuk, best druk en heel gezellig. We zijn al best vroeg naar huis gegaan (ong. 3 uur) want we waren allemaal heel gaar. Je treft het wel met je spierpijn thirz! Eerst al van dat gedoe met Lisan en nu dit weer gaat lekker haha.
was egt nix gworden! maar t was wel heel gezellie gister! en ook best wel druk idd. voor de conc was t miss een beetje te druk en voor t arsenaal waarschijnlijk te rustig.. tja eigenlijk had er iets tussen moeten zitten.. 
ben benieuwd naar de foto's van tummetje!
<tenzij ik er belachelijk op sta, dan mogen ze der weer af
>
! Ik ben weer terug, mn compu was redelijk dood en het internet was even op vakantie... Mn cavia's zijn SUPER SCHATTIG en ik zal er morgen wel eens foto's van maken zodat jullie ze ook kunnen bewonderen...
!
Hopen dat het nog een beetje weer wordt....
)
Vandaag mn laatste schoolexamens gehad (bio ging wel goed, la niet) En dan even lekker vakantie. Ik heb superveel zin in vrijdag bar! Leuk op shaar rijden, maar je hebt wel een zwaar programma in gedachten hoor haha ik weet niet of ik dat wel allemaal kan
)
Liefff...