Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marieke_ schreef:Mag ik met Ko'tje springen? Of hij met mij hahahaha
)
.
. Zit nu te denken welke kleur..weten julie wat

Die heb ik al. Misschien is het handig als ik even mijn kleuren opschrijf... SOrry voor de hoeveelheid:Citaat:als setje knalpaars

goldflower schreef:Hai hai OP donderdag doet TAhnee Gold altijd en die wil ook graag mee doen met springen wel in groepsverband natuurlijk anders word t te duur![]()
En john jij kan helemaal nie mee want je vrouwtje heeft geen geld![]()
En ik geloof dat iedereen al bij mr Ed is geweest,zo te horen![]()
Nou dan ga ik volgende week wel een x,weet iemand of mr ed deze week nog een extra koopavond heeft???
Ik dacht gister (dinsdag) maar kreeg ze niet te pakken dus volgens mij was t nie zo![]()
Nou ik hoor t wel weer
,,Is zkr boven de 18 ofzo???

Binar schreef:Tahnee kan beide weken lessen. Linda wil missch ook lessen, mar die kan alleen in de 2 week.
Zijn er nog meer lessers?
Zo niet dan moeten we maar denk ik 2 groepen van 2 personen maken (tenzij je 2x springles wilt maar dan moet je het maar even laten weten)
Als hij wat meer op conditie is wel een keertje maar dat zien we dan wel weer!
Maar goed, aangezien sommige mensen nog niet hebben betaald (grrr) kan ik pas terugbetalen nadat ze mij weer hebben betaaldAnique_Vaandrig schreef:ja, ik zal dan esther nog ff vragen! vergeet het steeds! ik heb trouwens voor sommige mensen nog geld terug (van de hoefsmid) Heb vandaag 10 paarden vastgehouden, werd er helemaal stapelgek vanMaar goed, aangezien sommige mensen nog niet hebben betaald (grrr) kan ik pas terugbetalen nadat ze mij weer hebben betaald
(kunnen jullie me nog volgen?)
Jetta schreef:Anique, als je er stapelgek van wordt, moet je het niet aanbieden. Moeten die mensen zelf hun paard vasthouden! Of een afspraak met de smid maken als ze zelf ook kunnen. Nu is het zelfs zo dat je ook nog voor bankier moet spelen....let op! Ken je eigen grenzen!
Dit is gratis internettherapie van JET