Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 22:17

lust er wel een aantal van. LEKKER DROPPIES

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 23:01

Marieke_ schreef:
Mag ik met Ko'tje springen? Of hij met mij hahahaha

Ja hoor, dat is goed! OK dan!

Tot nu toe 2 aanmeldingen, Ghitta wil ook graag een springles met Freed

Wie wil nog meer?? Clown

Anique, het is een uur les, half uur springles is echt te kort, en je bent met een groep.. dus het is niet een uur lang vol blijven springen (denk ik Schijnheilig ) Haha!
Missch kun je met Bessie springen? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 23:22

ja zal t wel ff vragen morgen Haha! hoop dat ze t volhoud tenminst.........

john, lekker he die droppies Haha! ze zijn alweer op Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 11:11

Ik ga vandaag naar Mr.ed. Ik weet het, ik zou niet gaan, maar ik heb echt een nieuwe winterjas nodig. Mijn laat nu water door en dat is niet echt de bedoeling. Gelukkig hebben ze 40% korting en betaald mijn moeder de helft. Goede deal toch Haha! .

Lekker Anique dat je weer een nieuwe deken erbij hebt! Binnenkort nog een uitrijdeken (stuur je nog even de maten door???) en je bent weer klaar voor de winter.
Ik krijg voor mijn rapport een nieuw setje van mijn opa en oma. Echt onwijd lief Lovers . Zit nu te denken welke kleur..weten julie wat Verward
Ik denk dat ik voor een pad ga of een Br Event (grijs of oud roze).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 11:16

oh ja, de maten verdorie! vergeet iksteeds! ga het meteen doen!

als setje knalpaars Haha!

ik heb trouwens net een mailtje gehad van de gemeente midden delfland. ze schrijft dat het gebied in beheer is bij Groen Service Zuid – Holland.

Ze heeft contact met hen opgenomen en de brief is naar hen doorgestuurd!!! geweldig, ben benieuwd!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 11:21

Citaat:
als setje knalpaars
Die heb ik al. Misschien is het handig als ik even mijn kleuren opschrijf... SOrry voor de hoeveelheid:

1. geel
2. rood
3. bordeauxrood
4. appelgroen
5. donkergroen
6. beige
7. wit
8. lichtblauw
10. kobaltblauw
11. roze
12. paars
13. lichtpaars
14. oranje met bruine bies
Ohh...of ik vraag gewoon iets nuttigs Bloos Knipoog

Ik duim voor jullie mee dat ze wat aan de ruiterpaden gaan doen!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 12:35

Jeetje joh, Erika, wat een setjes!!
Misschien is het leuker voor jezelf om kleding in bijpassende kleuren te kopen Haha!

Ik hoop ook dat ze wat aan de ruiterpaden gaan doen, is echt wel hard nodig

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 12:40

Weet iemand trouwens of je Excel bestanden kunt plaatsen op Bokt
Heb een hele mooie kalender voor zowel de vrouwen als voor de mannen Tong uitsteken Schijnheilig Cool Haha!

Ik wilde ze eigenlijk mailen naar Marieke, maar een hotmail-account wil/kan deze bestanden niet hebben en stuurt ze terug Clown

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:48

Hai hai OP donderdag doet TAhnee Gold altijd en die wil ook graag mee doen met springen wel in groepsverband natuurlijk anders word t te duur OK dan!
En john jij kan helemaal nie mee want je vrouwtje heeft geen geld Tong uitsteken
En ik geloof dat iedereen al bij mr Ed is geweest,zo te horen Verward
Nou dan ga ik volgende week wel een x,weet iemand of mr ed deze week nog een extra koopavond heeft???
Ik dacht gister (dinsdag) maar kreeg ze niet te pakken dus volgens mij was t nie zo
Nou ik hoor t wel weer OK dan!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:09

goldflower schreef:
Hai hai OP donderdag doet TAhnee Gold altijd en die wil ook graag mee doen met springen wel in groepsverband natuurlijk anders word t te duur OK dan!
En john jij kan helemaal nie mee want je vrouwtje heeft geen geld Tong uitsteken
En ik geloof dat iedereen al bij mr Ed is geweest,zo te horen Verward
Nou dan ga ik volgende week wel een x,weet iemand of mr ed deze week nog een extra koopavond heeft???
Ik dacht gister (dinsdag) maar kreeg ze niet te pakken dus volgens mij was t nie zo
Nou ik hoor t wel weer OK dan!

Ok, Tahnee staat ook genoteerd, dus nu 3 man eh vrouw die willen springen.. wanneer kunnen jullie, de 1e of de 2e week van de vakantie??
is dus 1 uur springles voor € 10 per per persoon OK dan!

Mochten er nog meer mensen zijn die willen springen, dan moeten jullie dat maar even doorgeven dan kunnen we missch een 2e groep maken!!

Mr. Ed heeft volgens mij wel extra koopavond, ik denk vanavond en morgenavond, maar zeker weten doe ik het niet

Natsch, neem John maar mee naar Mr.Ed, dan kan hij nog effe een kerstcadeau voor me halen Schijnheilig Tong uitsteken Haha!

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 16:33

@binar, het maakt Tahnee niet uit hoe eerder hoe beter,maar ze kan nie reageren op de hk Verward ,,Is zkr boven de 18 ofzo???
Maar iig Tahnee noteer je dus,dus kijk maar oke.
Ze wil iig dolgraag,of Gold wil is een 2de hihi Tong uitsteken
Enne ik ga ff bellen voor de koopavond THNX OK dan!

En tja ik zou John graag meenemen,maar als hij eenmaal gaat kopen voor je ,dan mag ik wel een vrachtwagen meenemen,want dat past ECHT nie allemaal in mn kleine rooie tuutje Haha! Haha! Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 16:56

Huiskamer is alleen voor mensen met meer dan 50 (zinnige) berichten. Dan kan je je aanmelden.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:13

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:54

Tahnee kan beide weken lessen. Linda wil missch ook lessen, mar die kan alleen in de 2 week.
Zijn er nog meer lessers?
Zo niet dan moeten we maar denk ik 2 groepen van 2 personen maken (tenzij je 2x springles wilt maar dan moet je het maar even laten weten)

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:32

De koopavonden bij Mr.ed zijn woensdag 22 dec en donderdag 23 dec extra...verder hebben ze gewoon de 24e op vrijdag koopavond.

Ik ga denk ik voor een mooie nieuwe deken...of laat het gewoon gaan. Genoeg heb ik al, vinden jullie ook niet? Hm...misschien een jollybal of bijzetteugels...

Ik hoorde vandaag dat Cherida gaat stoppen met Lady en dat ik haar dus allen heb (soort van eigen paard...alleen dan geen kosten). Ze vond dat het niet klikte tussen Lady en haar en vond de negatieve dingen zwaarder wegen dan de positieve dingen het afgelopen jaar. Ik vind het heel jammer...maar wel een goede beslissing. De sfeer op stal werd er niet beter op, steeds dat gemopperd van d'r...en zelf geeft ze dat ook toe.

Nu wordt het dus een nieuw trainingsschema maken, omdat ik het niet haal elke keer te rijden nu zij er niet meer is....iemand een goede werkindeling met 2 lessen per week?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 20:54

Binar schreef:
Tahnee kan beide weken lessen. Linda wil missch ook lessen, mar die kan alleen in de 2 week.
Zijn er nog meer lessers?
Zo niet dan moeten we maar denk ik 2 groepen van 2 personen maken (tenzij je 2x springles wilt maar dan moet je het maar even laten weten)

Ik hoef geen springles met lompe Yus Haha! Als hij wat meer op conditie is wel een keertje maar dat zien we dan wel weer!
Wel een leuk idee en ik kom zeker kijken OK dan!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 21:47

En tja ik zou John graag meenemen,maar als hij eenmaal gaat kopen voor je ,dan mag ik wel een vrachtwagen meenemen,want dat past ECHT nie allemaal in mn kleine rooie tuutje Haha! Haha! Haha![/quote]

Gaan we toch gewoon met de trekker en wagen Natas

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:13

Zarah zou graag meedoen met de springles, maar ik moet eerst even kijken of dat al lukt met Warenko! Vandaag was ie goed beweeglijk en hij liep niet slecht, dus wie weet....Warenko wil zelf ook wel, maar die moet je af en toe tegen zichzelf beschermen....hoe ouder...hoe gekker!

Anous, schrijf het effe op het mededelingenbord!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:33

ja, ik zal dan esther nog ff vragen! vergeet het steeds! ik heb trouwens voor sommige mensen nog geld terug (van de hoefsmid) Heb vandaag 10 paarden vastgehouden, werd er helemaal stapelgek van Haha! Maar goed, aangezien sommige mensen nog niet hebben betaald (grrr) kan ik pas terugbetalen nadat ze mij weer hebben betaald

(kunnen jullie me nog volgen?)

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:36

Anique_Vaandrig schreef:
ja, ik zal dan esther nog ff vragen! vergeet het steeds! ik heb trouwens voor sommige mensen nog geld terug (van de hoefsmid) Heb vandaag 10 paarden vastgehouden, werd er helemaal stapelgek van Haha! Maar goed, aangezien sommige mensen nog niet hebben betaald (grrr) kan ik pas terugbetalen nadat ze mij weer hebben betaald

(kunnen jullie me nog volgen?)

Ik kan je volgen, maar tien paarden, dat geloof ik dus niet

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:37

Anique, als je er stapelgek van wordt, moet je het niet aanbieden. Moeten die mensen zelf hun paard vasthouden! Of een afspraak met de smid maken als ze zelf ook kunnen. Nu is het zelfs zo dat je ook nog voor bankier moet spelen....let op! Ken je eigen grenzen!

Dit is gratis internettherapie van JET

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:42

Jetta schreef:
Anique, als je er stapelgek van wordt, moet je het niet aanbieden. Moeten die mensen zelf hun paard vasthouden! Of een afspraak met de smid maken als ze zelf ook kunnen. Nu is het zelfs zo dat je ook nog voor bankier moet spelen....let op! Ken je eigen grenzen!

Dit is gratis internettherapie van JET

OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! DAAR ZIT WAT IN OK dan!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:43

Brood

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:45

Jetta schreef:
Brood

inderdaad BROOD

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:46

Is er nog wat te roddelen?