Ja wel, rij 1 is me echt laten zien, dat stond ook op het papiertje volgens uhm... Hoe heet ie ??? Maar goed ik vind dit ook prima haha. Staat ze bij leuke paardjes?
Ik sta ook in het 2e pad, voorlaatste box (richting spuitplaats) aan je rechter hand. Volgens mij komt ze dan wel bij leuke paardjes te staan. 3e box ik volgens mij leeg, en in de eerste staan een haf en een shet. Weet het niet zeker, kan doordat ik met krukken loop al flinke poos niet naar stal
Ik verwacht rond 10 uur half 11 er te zijn! Misschien tot dan!
Gowlan
Geplaatst: 25-01-13 22:38
Ik kom even tussendoor.. Kent iemand van jullie mijn pony Djodjo? Hij schijnt ook bij jullie een tijdje te hebben gestaan.. Hoop dat iemand meer erover weet
Het gaat super met Djodjo Hij word elke dag gereden en lekker vertroeteld. Verder hopen we tegen het einde vh jaar een startkaart aan te kunnen vragen. Ik wil dan zowel dressuur starten als gaan springen met hem, we hebben laatst 1,20m onder de man gesprongen.
Er zitten meestal geen zadelsteunen in. Maar je 'krijgt' nu een kast erbij (die in je uitloop). Misschien heeft de vorige 'bewoner' ze laten hangen.
Marjolein29
Geplaatst: 26-01-13 21:42
Enkele jaren geleden ben ik een keer bij stal Wennekers geweest, prachtig opgezet!
Één van mijn vorige paarden heeft er gestaan na dat ik hem had verkocht, Nathan een grote donkerbruine ruin met een klein kolletje, ben hem daarna helemaal uit het oog verloren. Mocht iemand iets van hem weten dan zou ik dat heeeeel erg graag horen.