Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ik moest t van mezelf eerst proberen. Vorige keer had ik m halverwege weg geruild. Maja ik dus helemaal ontspannen enzo en ook gewoon tijdens t rijden, als ik ff teveel spanning voelde ff stappen en de rust terugvinden. En het ging ZOOO GOED!!!! Hij liep lekker ontspannen nageeflijk en ik deed heel erg me best om ter ontspannen. Galop zag ik wel beetje tegenop. Maar hij pakte heel fijn aan op n kleine hulp. En als ie dan hard begon te gaan kon ik m eerst terug nemen en dan gewoon "losgooien" in draf en dan ging ie nog best hard maar hij ontspande wel waardoor ik ook weer meer ontspande en het weer goed ging
echt helemaal blij meee!!! Nou hoop ik toch dat ze me dr vrijdag niet weer op ziet maar ik gaat t zien 
goed dat je er gewoon op bent gegaan!
!
! Ga je nu wel mee?
! 
gister kennis gemaakt met nieuwe kids die er volgend jaar bijkomen! Kids pakken dat echt makkelijk op ! Nog steeds niks gehoord over mn dossier... ik ging op internet kijken, blijkt dat ie m nog niet eens bekeken heeft! Terwijl maandag de uiterste datum is om de uitslag te krijgen...hoorde van nog iemand dat het nog niet bekeken was, dus blijkbaar krijgt die man een leuk weekend!
haha ik ken hier bijna niemand, alleen via t kletsen hier, ik was de vorige keer met meeting ziek
dus zondag zie ik bijna iedereen voor 't eerst ! 
En ze slaan het ook op in hun krop, en op een gegeven moment zaten ze bijna vol en hing dr nog een pootje van de kuiken uit ze bek hahaha 

Weet alleen niet zeker of ze dat wel wil...