Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 10:31

Kyra en peep gisteren
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 10:37

wat een brutale donder die kyra!! :D

hihi chantal , wat irritant he die files! inmiddels al wel op werk hoop ik :P

presje gaat weer op jacht naar tegels vandaag :D
gisteren met mn mamsiede gangkast uitgemest , man wa een zooi!!
allemaal oude schoenen, dozen , troepies enzo waar je niets meer mee doet , dus hoppa weg ermee!!
kwam nog allemaal dekjes tegen , lekker even een rondje door de wasmachine als mn droogrekje straks leeg is en dan kan ik ze weer entjes opbergen :D

vandaag nog een ander kastje leegmaken, wat was vouwen en mn kleine poownie beest pesten :P

maar nu eerst..... tegels.. blehg helemaaaaaaaaaaaaaaaaal geen zin in , maargoed , moet gebeuren!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 10:47

Succes pres :)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 11:10

amber2202 schreef:
Ik sta al lekker een 25min in de file :( ben nog nie eens halverwege de A13 :( kheb nooit file van en naar werk :(

Jetta schreef:
Chantal, als je er niet tegen kan om 's morgens in de file te staan, waarom doe je dat dan toch steeds weer? De A 13 is altijd feest, zeker in de spits en al helemaal als de politie de boel afzet , zoals van morgen na een gewapende overval. Ik zeg: Ga toch fietsen! Of de trein, een prima alternatief als je in Rotterdam werkt. Ik heb ervaring.....
Als je er toch voor kiest om in de file te gaan staan, moet je niet zeuren, maar er creatief mee omgaan! En dan nog iets.....als 98% van de mensen tussen Den Haag en Rotterdam ALLEEN in een auto zit met vaak wel vier zitplaatsen, waar ben je dan meee bezig....het is dan je eigen schuld dat je in de file staat.
Ga toch lekker fileflirten of gekke bekken trekken! :D :+

????

Ik hoor Chantal nooit klagen over file en nu na 1 berichtje zo'n antwoord?
Kan het mij prima voorstellen dat je de auto pakt naar je werk doe ik ten slotte ook.. :o en ja ook ik heb vaak file, maar ja hoort er bij en je weet waar je aan begint met de tuut.. :) Maar dat wil niet weg nemen dat ik een hekel aan de file heb!
Chantal een goede cd doet wonderen en als je dan ook nog hel vrolijk mee gaat zitten doen, krijg je allemal saggo blikken, is erg grappig :P hahaah
En Jet niet iedereen is zo jong, atletisch en met bruizende energie als jou ;) := haha Ik heb me voorgenomen om een goede fiets te kopen en dan binnenkort ook paar maal naar mijn werk te gaan fietsen... Eerst weer even doorsparen!

Jaa Kaar wat een tijden zeg! Om die tijd denk ik vannacht:'nog maar 4juurtjes en dan richting bed!' :z :')

Straks komt de vee arts om te enten.. Wil er graag bij zijn, dus hoop dat ie niet tussen 13.45-15.15uur komt... _/-\o_

Pres veel succes

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 11:14

Pres, succes!!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 11:28

AnitaJoeri schreef:
amber2202 schreef:
jeetje, indd vroeg kaar !!
Ik sta al lekker een 25min in de file :( ben nog nie eens halverwege de A13 :( kheb nooit file van en naar werk :(
maarja. Weinig aan te doen.. Kan dr moeilijk langsgaan :P

.is een overval in Rotterdam op een waardetransport geweest, 2 man neergeschoten en door politie oonderzoek en afsluitingen op A 20 en A 13 file. Vandaar dus

ik hoorde 't na m'n bericht op de radio inderdaad ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 11:30

Jetta schreef:
Chantal, als je er niet tegen kan om 's morgens in de file te staan, waarom doe je dat dan toch steeds weer? De A 13 is altijd feest, zeker in de spits en al helemaal als de politie de boel afzet , zoals van morgen na een gewapende overval. Ik zeg: Ga toch fietsen! Of de trein, een prima alternatief als je in Rotterdam werkt. Ik heb ervaring.....
Als je er toch voor kiest om in de file te gaan staan, moet je niet zeuren, maar er creatief mee omgaan! En dan nog iets.....als 98% van de mensen tussen Den Haag en Rotterdam ALLEEN in een auto zit met vaak wel vier zitplaatsen, waar ben je dan meee bezig....het is dan je eigen schuld dat je in de file staat.
Ga toch lekker fileflirten of gekke bekken trekken! :D :+

omdat ik NOOIT in de file sta.. daarom doe ik het steeds weer !
ik heb in de periode met OV meer problemen en vertragingen gehad in 1 jaar tijd dan ik nu in 1 jaar tijd met de auto heb gehad.. dus dan is mijn keuze zeer snel gemaakt
zoals anita al zei kwam het door die overval in overschie..

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 11:35

ffkes pauze houden.. helaas moet ike ven huiswerk maken voor we weer een prek gaan krijgen vanavond :S
docent is niet blij met de uitslagen van vorige examens,, maarja, ligt en dan alleen aan ons of kan het ook aan haar manier van uitleggen liggen als haar klas de enige is die niet goed is ??

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 11:43

leuk zulke leraren! Succes :)

Ik ga even opschieten fijne dag allen! :wave:

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 11:49

Goedemiddag allemaal nog 2 uurtjes en dan mag ik weer naar huis........

Zit nu heel even in de pauze op het internet....

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 11:53

Lekker zo vroeg naar huis, maarja, daarintegen was je ook al heeel vroeg wakker natuurlijk !!
Ja die leraren zijn niet fijn Kay :(
iedereen zat vorige week met een mond vol tanden te luisteren hoe ze uit dr plaat ging !! echt niet normaal..
en je MOET elke week 2 opgaves inleveren anders is het end of story.. weet niet wat ze wil doen want we hebben gwoon betaald hiervoor dus is je eigen probleem dan toch als je het niet haalt ?? maarja zij zal dr bonus wel niet ontvangen ofzo met 'n te laag percentage ??? geen idee wat dr dwars zat.. maarja vandaag is dus 2e keer en ik heb nog niks ingeleverd :+
dus ben ff een goeie smoes aant voorbereiden :P hahahaha
ze denkt namelijk dat iedereen elke week tijd over heeft om huiswerk te maken.. eeehh NEE !! :P hihihi

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 13:35

nou chan , beetje inzet is wel gewenst als je een opleiding wil volgen ;)
is natuurlijk niet zo van 'ik gooi er met mn pet naar , maar dat moet ik zelf weten want ik heb er voor betaald ;)
maar ze moeten inderdaad ook niet ouwehoeren als er een keer iets niet zo loopt zoals ze graag hadden gezien, dus ik zeg goeie smoes verzinnen en volgende keer proberen je homework toch af te hebben.

pressie heeft tegels gevonden en gekocht.
strakke betontegels 50x50 cm lichtgrijs.
lekker strak niets bijzonders en ik kan nog alle kanten op met bloembakken, tuinset enzo
en niet geheel onbelangrijk ze hebben een bak wagen die bij mij in de straat kan komen en die ook nog eens GRATISZZZ gaat bezorgen. als klapperrrrrrrrrrrrr hebben ze ook nog bigbags met zand en die nemen ze dan ook meteen mee!! ik zeg ik ben een gelukkig mens! :D
zit er al dagen mee hoe ik het voor elkaar ga krijgen, maar vandaag heeft een wonder plaatsgevonden, de tegeltjes gaan er komen voor een prima prijs en zelf weinig werk eraan , joehoeppiee!!!

eigenlijk moet ik nog even langs ikea voor fotolijstjes..... zal ik zal ik niet.....
misschien toch eerst muurtje verven dan... hihih
even een bakkie doen , mn lunchie opeten en dan bedenken hoe en wat :)

werkse dames ennuh chantal! niet stiekem op de terugweg weer een overval doen he!? ;)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 13:40

Nou de paardjes hebben toch een kleine middaglunch gekregen van mij :o Pierre was er niet... enne ze hadden toch wel trek geloof ik.... :D .Ze waren weer helemaal happy!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 16:13

de inzet is er ook heus wel maar meerendeels van de medestudenten hebben niet genoeg tijd om ALLE opgaves te maken en daar maakt zij zich dan druk om.. Mag ze best doen maar niet zo uit je stekker gaan en eigenlijk n soort dreigen als je t nie doet is t over..
Dat gaat gewoon nergens over.. Ik maak opgaves en als ik geen tijd meer heb pech !
Nu maakt ze het ernaar dat ik de opgaves ga mkn waar zij om vraagt en als ik dan geen tijd meer heb heb ik minder geleerd dan dat ik er meerdere maak.. Maargoed..
Zien wel waar het schip strand vanavond.. Anders ga ik mn lessen tog lekker in rotterdam doen, houdt ze vast en zeker geen student over..

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 16:14

zal nu geen beroving doen pres :P

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 16:15

en het is nu ook nog zo dat ik voor dat vak waar ik vorige keer voor was gezakt heb ik zaterdag een enige les en dat vind ik nu dan ook even belangrijker om wat voor te doen want daar zal ik geen andere les meer van krijgen..
Is logisch vind ikzelf.. :P :P

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 16:51

amber2202 schreef:
de inzet is er ook heus wel maar meerendeels van de medestudenten hebben niet genoeg tijd om ALLE opgaves te maken en daar maakt zij zich dan druk om.. Mag ze best doen maar niet zo uit je stekker gaan en eigenlijk n soort dreigen als je t nie doet is t over..
Dat gaat gewoon nergens over.. Ik maak opgaves en als ik geen tijd meer heb pech !
Nu maakt ze het ernaar dat ik de opgaves ga mkn waar zij om vraagt en als ik dan geen tijd meer heb heb ik minder geleerd dan dat ik er meerdere maak.. Maargoed..
Zien wel waar het schip strand vanavond.. Anders ga ik mn lessen tog lekker in rotterdam doen, houdt ze vast en zeker geen student over..

vind het al goed dat je opgaves maakt meis! Het is zwaar genoeg: fulltime werk, paard en studie... Tentamens leren ben ik altijd weer 3 a 4 weken van slag en dan zit je alweer bijna in de volgende tentamenperiode.... Heb morgenavond nog een tentamen en vrijdagavond nog een, 's ochtends werken vanaf half 8 (volgens mij begin jij ook vroeg) en dan ben je rond 10 uur thuis en kapot. Dan zondag voor 0.00 3 'werkstukken' inleveren en dinsdag weer les. Ze mogen blij zijn dat ik kom. Op dinsdag ga ik alleen nr school en volg de les. Meer niet ;)

je moet ook een beetje aan jezelf denken hoor meid!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 17:07

het is zeker heel zwaar om dit allemaal bij elkaar te doen (dan doe jij denk nog wel n poepie meer dan ik ;)) maar ik vind dit indd al heel wat ik doe in de lessen wel heel goed opletten altijd, gelijk meeschrijven met wat ze verteld enzo dus dan heb ik al direct samenvattingen enzo dus ik vin zelf dak t nog aardig doe :) maar het is zeker nie makkelijk, en dan nog te denken dat sommige nog n huishouden ernaast hebben (net als jij ??) moet dr niet aan denken om dat er OOK nog eens bij te hebben.. Maar zal strax tog gebeuren.. Dus dan zal het wel nog erger worde :P hihi
en aan jezelf denken is heel belangrijk !!
Zat er in december vlak voor de feestdagen ook heel erg doorheen, net klaar met school toen, gelukkig n week vakantie maar de drukte op je werk hellpt je af en toe ook niet :(

maarja, ben net pas thuis :S was nog steeds druk bij overschie :(
dus nu eerst maar eeens eten en dan denk vanaf de 2e les ofzo volgen want de 1e begint nu al :(

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 17:11

kan me voorstellen da je het niet red om alle opgaves te maken leraren denken vaak dat hun vak het enige vak is waar je huiswerk voor moet maken. Even dit even dat. Even plus even is toh heel wat tijd!
Gewoon je beste beentje voo zetten en doen wat in je macht ligt.
Bedoelde ook echt niet dat je je niet inzet ;)
al zijn er natuurlijk wel mensen die dat niet doen net zoals mensen die van een kleine cursus een uni-studie maken ;)

weet je trouwens heel zeker dat je geen overval hebt gepleegd zojuist ? En da rond schiedam?
Sta hier onwijs vast, gekkigheid!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 18:46

jaja het leven is zwaar met alle cursussen erbij hihi

Ik hadd het allemaal werk [net als Kayley met die verrekte dag-, avond-, en nachtdiensten].cursussen tussendoor, bhv en wat al niet temeer, 1 avond in de week zwemles geven en ook nog 2 kids die naar school moesten, waar ik ook nog 2 dagen overblijfmoeder was en leesmoeder en comoputermoeder en in de feestcommissie zat.Dan nog naar de sportverenigingen.
Haha.

Als ik terug kijk heeft het ook heel veel plezier en voldoening gegeven, maar ben blij dat ik het nu wat rustiger aan kan doen, alhoewel het ook niet anders kan.
Longen flink verpest met doorwerken met dubbele longontsteking.Handen veruïneerd met de zware demente verpleging. dus ik heb duidelijk te weinig aan mezelf gedacht.

Zeg ook altijd aan mijn kids ziek is ziek.
Thuisblijven en aan jezelf denken hoort er ook bij.Ik heb wel iets geleerd van mijn fouten.
Aman heb ik zelfs een keer opgesloten met ziek zijn, haha geloof dat ze nog boos op me is.
Ook zij wilde perse naar school. :) Heeft wel een aardje naar haar vaartje.

De maatschappij laat iedereen een gehaasd en gestresd bestaan leven,maar ik vind wel dat iedereen moet stoppen bij zijn grenzen en pauze moet nemen.

Ik had ook werk vandaag haha, moest met de koets weg en mijn bovenboel moest schoon, want daar zit een man die hier doordeweeks is omdat hij hier 400 km. van huis werkt.
maar zeg eerlijk dit is heerlijk en rustig werk.

Zo net heerlijk gegeten en ga dus lekker benkhengen. Fijne avond iedereen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 18:47

Jetta schreef:
Anietje, je hebt een PB tje van mij!

Pb terug volgt nog

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:02

Zo weer aardig weer, nou ik heb gelukkig (klein bee3tje) geen file gehad, waag me alleen op vrijdag aan de a13 :D

Helaas ga ik het niet trekken met het OV doe totaal 4u over naar mijn werk (heen en terug) houdt ik nooit vol, met de auto 50min, maar ga om 5u me nest uit en ben net om 1800 weggereden bij me werk dan valt de file best mee haha, maar moet zeggen A12 valt rond mijn reistijden wel mee en ga vanaf de a12 vlak voor zoetermee de N470 op das wel ideal is daar altijd rustig.

Net achter de PC gegeten heb vandaag een zeer productieve dag en kan niet meer stoppen haha erg hoor ga nu effe nieuwe voeding in me andere pc zetten :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:17

:o Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo ' atletisch' bezig ben en dat er wel heel vaak een file op de A 13 staat! en ja, vandaag was er een zeer geweldadige overval, waardoor de hele toestand was afgesloten om boeven te vangen. En nee, de trein rijdt wel beter tegenwoordig en ook vaker en met veel sneeuw( zo'n 5 cm voor Nederlandse begrippen) kan je beter gaan lopen....Ja, studeren en werken en twee kinderen opvoeden en op school helpen en een cursusje erbij en een paard, das pas heftig! Ik heb er ervaring mee! En ja, iedereen zou zijn grenzen op tijd aan moeten geven, maar je wordt gek gemaakt door het management en je hebt liefde voor je vak en zeurt nooit....en dan wordt je kreupel zoals Anietje en heb je pijn in je dondertje. ....daarom ben ik even thuis, want ik weiger me op te laten jagen door mensen die dan misschien wel ' manager' zijn, wat gewoon HUISHOUDER betekent...en die dan totaal geen verstand van het vak, de inhoud en de visie hebben. Nou, verder had ik een prima dag met zon en een beetje bewolking, een goed gesprek met iemand, een braaf en tevreden peerd en lekker witlof met een kaaskorstje uit de oven!Jammie.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:18

amandaaa schreef:
Zo weer aardig weer, nou ik heb gelukkig (klein bee3tje) geen file gehad, waag me alleen op vrijdag aan de a13 :D

Helaas ga ik het niet trekken met het OV doe totaal 4u over naar mijn werk (heen en terug) houdt ik nooit vol, met de auto 50min, maar ga om 5u me nest uit en ben net om 1800 weggereden bij me werk dan valt de file best mee haha, maar moet zeggen A12 valt rond mijn reistijden wel mee en ga vanaf de a12 vlak voor zoetermee de N470 op das wel ideal is daar altijd rustig.

Net achter de PC gegeten heb vandaag een zeer productieve dag en kan niet meer stoppen haha erg hoor ga nu effe nieuwe voeding in me andere pc zetten :D

haha zei het al een aardje naar je vaartje, eigenlijk je mams.
Stoppen kreng en lekker lui op de bank ontstressen. ;)

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:29

AnitaJoeri schreef:
amber2202 schreef:
jeetje, indd vroeg kaar !!
maarja. Weinig aan te doen.. Kan dr moeilijk langsgaan :P

.is een overval in Rotterdam op een waardetransport geweest, 2 man neergeschoten en door politie oonderzoek en afsluitingen op A 20 en A 13 file. Vandaar dus

ik heb bij dat bedrijf gewerkt ik ree altijd met die ene op de wagen
is wel ff schrikken (ben blij dat ik er niet meer werk )