Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

amber2202 schreef:Ik sta al lekker een 25min in de fileben nog nie eens halverwege de A13
kheb nooit file van en naar werk
Jetta schreef:Chantal, als je er niet tegen kan om 's morgens in de file te staan, waarom doe je dat dan toch steeds weer? De A 13 is altijd feest, zeker in de spits en al helemaal als de politie de boel afzet , zoals van morgen na een gewapende overval. Ik zeg: Ga toch fietsen! Of de trein, een prima alternatief als je in Rotterdam werkt. Ik heb ervaring.....
Als je er toch voor kiest om in de file te gaan staan, moet je niet zeuren, maar er creatief mee omgaan! En dan nog iets.....als 98% van de mensen tussen Den Haag en Rotterdam ALLEEN in een auto zit met vaak wel vier zitplaatsen, waar ben je dan meee bezig....het is dan je eigen schuld dat je in de file staat.
Ga toch lekker fileflirten of gekke bekken trekken!![]()
en ja ook ik heb vaak file, maar ja hoort er bij en je weet waar je aan begint met de tuut..
Maar dat wil niet weg nemen dat ik een hekel aan de file heb!
hahaah
haha Ik heb me voorgenomen om een goede fiets te kopen en dan binnenkort ook paar maal naar mijn werk te gaan fietsen... Eerst weer even doorsparen!

AnitaJoeri schreef:amber2202 schreef:jeetje, indd vroeg kaar !!
Ik sta al lekker een 25min in de fileben nog nie eens halverwege de A13
maarja. Weinig aan te doen.. Kan dr moeilijk langsgaan
.is een overval in Rotterdam op een waardetransport geweest, 2 man neergeschoten en door politie oonderzoek en afsluitingen op A 20 en A 13 file. Vandaar dus
Jetta schreef:Chantal, als je er niet tegen kan om 's morgens in de file te staan, waarom doe je dat dan toch steeds weer? De A 13 is altijd feest, zeker in de spits en al helemaal als de politie de boel afzet , zoals van morgen na een gewapende overval. Ik zeg: Ga toch fietsen! Of de trein, een prima alternatief als je in Rotterdam werkt. Ik heb ervaring.....
Als je er toch voor kiest om in de file te gaan staan, moet je niet zeuren, maar er creatief mee omgaan! En dan nog iets.....als 98% van de mensen tussen Den Haag en Rotterdam ALLEEN in een auto zit met vaak wel vier zitplaatsen, waar ben je dan meee bezig....het is dan je eigen schuld dat je in de file staat.
Ga toch lekker fileflirten of gekke bekken trekken!![]()

hahahaha
hihihi 

amber2202 schreef:de inzet is er ook heus wel maar meerendeels van de medestudenten hebben niet genoeg tijd om ALLE opgaves te maken en daar maakt zij zich dan druk om.. Mag ze best doen maar niet zo uit je stekker gaan en eigenlijk n soort dreigen als je t nie doet is t over..
Dat gaat gewoon nergens over.. Ik maak opgaves en als ik geen tijd meer heb pech !
Nu maakt ze het ernaar dat ik de opgaves ga mkn waar zij om vraagt en als ik dan geen tijd meer heb heb ik minder geleerd dan dat ik er meerdere maak.. Maargoed..
Zien wel waar het schip strand vanavond.. Anders ga ik mn lessen tog lekker in rotterdam doen, houdt ze vast en zeker geen student over..
) maar ik vind dit indd al heel wat ik doe in de lessen wel heel goed opletten altijd, gelijk meeschrijven met wat ze verteld enzo dus dan heb ik al direct samenvattingen enzo dus ik vin zelf dak t nog aardig doe
maar het is zeker nie makkelijk, en dan nog te denken dat sommige nog n huishouden ernaast hebben (net als jij ??) moet dr niet aan denken om dat er OOK nog eens bij te hebben.. Maar zal strax tog gebeuren.. Dus dan zal het wel nog erger worde
hihi

Heeft wel een aardje naar haar vaartje.
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo ' atletisch' bezig ben en dat er wel heel vaak een file op de A 13 staat! en ja, vandaag was er een zeer geweldadige overval, waardoor de hele toestand was afgesloten om boeven te vangen. En nee, de trein rijdt wel beter tegenwoordig en ook vaker en met veel sneeuw( zo'n 5 cm voor Nederlandse begrippen) kan je beter gaan lopen....Ja, studeren en werken en twee kinderen opvoeden en op school helpen en een cursusje erbij en een paard, das pas heftig! Ik heb er ervaring mee! En ja, iedereen zou zijn grenzen op tijd aan moeten geven, maar je wordt gek gemaakt door het management en je hebt liefde voor je vak en zeurt nooit....en dan wordt je kreupel zoals Anietje en heb je pijn in je dondertje. ....daarom ben ik even thuis, want ik weiger me op te laten jagen door mensen die dan misschien wel ' manager' zijn, wat gewoon HUISHOUDER betekent...en die dan totaal geen verstand van het vak, de inhoud en de visie hebben. Nou, verder had ik een prima dag met zon en een beetje bewolking, een goed gesprek met iemand, een braaf en tevreden peerd en lekker witlof met een kaaskorstje uit de oven!Jammie. amandaaa schreef:Zo weer aardig weer, nou ik heb gelukkig (klein bee3tje) geen file gehad, waag me alleen op vrijdag aan de a13![]()
Helaas ga ik het niet trekken met het OV doe totaal 4u over naar mijn werk (heen en terug) houdt ik nooit vol, met de auto 50min, maar ga om 5u me nest uit en ben net om 1800 weggereden bij me werk dan valt de file best mee haha, maar moet zeggen A12 valt rond mijn reistijden wel mee en ga vanaf de a12 vlak voor zoetermee de N470 op das wel ideal is daar altijd rustig.
Net achter de PC gegeten heb vandaag een zeer productieve dag en kan niet meer stoppen haha erg hoor ga nu effe nieuwe voeding in me andere pc zetten
AnitaJoeri schreef:amber2202 schreef:jeetje, indd vroeg kaar !!
Ik sta al lekker een 25min in de fileben nog nie eens halverwege de A13
maarja. Weinig aan te doen.. Kan dr moeilijk langsgaan
.is een overval in Rotterdam op een waardetransport geweest, 2 man neergeschoten en door politie oonderzoek en afsluitingen op A 20 en A 13 file. Vandaar dus