weer wat geleerd vandaga geen paarden aaien tijden voederen. leroy ging me dus letterlijk bijna mijn oor der af bijten:P echt niet leuk nu is me hele oor dik en blauw
Eef? Eef die op mandy heeft gereden Eef. Eef die met jou en britt naar Reelaer is geweest Eef? Eef die met ons naar zeeland voor die belachelijk slechte strandrit is geweest eef?
Haha ik ben me kamer aan het opruimen en alles aan het uitzoeken en schoonmaken enzo en nu is het echt een puinhoop en stoffig!! Als je grondig gaat opruimen word het eerst altijd nog meer troep me kamer is nu wel eindelijk bijna 'af' wilde onder me spiegel 2 planken, 1 voor me make-up enzo en de andere zodat ik er mandjes op kon zetten voor andere spulletjes. Die hangen nu eindelijk allebei en dr staan mandjes op. Ik heb heel lang een krat met 'zooi' gehad en die ben ik nu dus aan het uitzoeken wat een hoop stof oplevert :p alles ligt los in me kamer enzo. Maar ik kom dr wel hoor haha. Eigenlijk vind ik het vandaag best lekker weer met het zonnetje dr bij. Dan is je gevoelstemperatuur meteen een stuk hoger zo maar even een stukje met de hond wandelen.
ik heb er ook 1, maar die is al best wel oud, hij wordt in feb. 12 die zit in de winter ook niet meer buiten, want hij heeft bijna geen wintervacht meer..
Ik ga vandaag naar Amsterdam omdat ik naar het verzetsmuseum moet voor m'n profielwerkstuk, ben benieuwd. Vanavond paardrijden, ben denk ik laat aangezien ik vanuit Amsterdam moet komen en dan ook nog eten, maargoed. Wietse is hier ook dus kan moeilijk 4 uur op de manege rondhangen beetje banketstaaf voor hem
Goeiemorgen Ella ik kom denk ik ook nog wel even bij jullie les kijken... beetje afhankelijk van hoe laat me ma thuis is en hoe laat ik de auto dus mee kan nemen. Moet paard ook nog doen vandaag namelijk hihi en volgende week zijn die andere 2 naar dat springkamp, dus mag ik ook lekker de hele week
Zoo ik ben ook weer even thuis. Nu de middag ff relaxen, stage en vakantie zoeken, vnaaf hobbelen. Morgenmiddag met Coco kerstcadeau's kopen en daarna eten bij ze moeder, ben benieuwd