Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tytje schreef:Hoi, hoi! Moet even wat kwijt. Wat een stress dag vandaag. Ik heb morgen een afspraak met de advocaat en nu is ex zo boos dat ik de scheiding doorzet!! Ik stond in de winkel en kon niet meer pinnen. Ik ben naar een automaat gegaan en die slikte gelijk mijn pas in. Gelukkig was het koopavond en kon ik nog bij de bank terecht. Nu heeft ex de rekeningen geblokkeerd, zodat hij er wel aan kan komen en ik niet. Gelukkig kon ik na 2 uur praten, medewerker bank heeeeeel veel bellen toch mijn geld krijgen, dus ik heb gelijk een nieuwe rekening aangevraagd waar mijn salaris gestort kan worden. Hij heeft alle afschriften, bewijzen, autosleutels, deel 3 en papieren van mijn trailer verstopt. Ik kan nu bijna niets meenemen naar mijn avocaat. Hij heeft het wachtwoord veranderd van telebankieren. Ik ben er ziek van! Ik hoop zo dat mijn advocaat hem het huis uit kan zetten. Kids zijn ook zo verdrietig dat hun vader zo raar doet. Ik kan nog wel uren doorgaan, ik ga zo naar bed, schaapjes tellen.

Nicole1995 schreef:Heb vanmorgen super lekker op Col gereden,ze ging erg lekker.Durf het bijna niet neer te zetten met alle ellende wat we nu hebben in ons schatjes topic.

xan schreef:Hoi Winn, kom dadelijk nog even langs om de cd met foto's te brengen.
Moet eerst nog even douchen, want het was hard werken vanmorgen.
HAHAHAHA die Mntj, met haar opmerkingen dat No aan het inkakken was,
eigenlijk denk ik dat dat kwam omdat ik niet meer kon![]()
En er is er hier nog één lekker moe en voldaan. Ja toch Sandra ???
Liquita: hoe vond je de les van je paard