Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovis schreef:@lies ik heb het ook gelezen. als of het allemaal experts zijn hier, en de jury nergens verstand van heeft.
@miek, geen knotjes, manen lekker wapperen in de wind. Ik wil dan ook op de foto met Lovis op het strand (als hij tenminste beetje rustig is)
lovefi schreef:@annemieke: Er zijn serieus mensen die zich druk gaan maken over het achterbeengebruik van totilas: [RT-D] Achterbeengebruik Totilas
Dan denk ik echt, waaaar bemoei je je mee? dat paard loopt het ene wereldrecord na het andere en wie zijn wij als bokt nou
sambagirl schreef:lovefi schreef:@annemieke: Er zijn serieus mensen die zich druk gaan maken over het achterbeengebruik van totilas: [RT-D] Achterbeengebruik Totilas
Dan denk ik echt, waaaar bemoei je je mee? dat paard loopt het ene wereldrecord na het andere en wie zijn wij als bokt nou
ik vind het juist goed dat dit topic er is, op Bokt is er ruimte voor discussie (ook al is het in het extreme soms) Ik kan zelf nog niet eens een normale volte rijden hoor hou me ten goede, maar hoe Totilas loopt is naar mijn idee ook niet normaal, ik denk dat dit paard binnen 2 jaar kapot gereden is. (heb je Edward wel eens live zien rijden, moet je naar het in rij terrein gaan, rukker de ruk, pluk, prik prik bleh)
annemieke_88 schreef:ben weer terug van mijn pauze.
@lot: volgende keer gaan we losrijden van Totilas kijken. Ik weet wel ongeveer hoe dat er aan toe gaat, maar goed, ik denk dat 9 van de 10 niet heel 'lief' losrijd. In de basis wordt er ook genoeg geplukt aan die paarden.
En Lovis gaat niet de zee in, die komt niet in de buurt van water!
@mar: ik wil wel knotjes, want dat is mooi. Losse manen hebben we al genoeg gezien!