JorisDy schreef:Vitalis_ schreef:Ik mag ook mee! Maar ik kreeg een mailtje voor 8B en C bij welke ben ik nou ingeschreven paarden of pony's? Want ik heb voor allebei ingeschrevenJe mag niet naar twee weken, dus denk éénNee, dat snap ik, maar ik weet nou niet bij welke ik zit
heb je voor allebei een andere mail gestuurd om je op te geven? en voor beide een bevestiging gehad? en wat start je bij de paarden of pony's?
mailtje gehad helaas geen 8b sgw maar 8a wel jammer had hem om 8 uur verstuurd vanochtend.vindt wel raar dat ik er dan niet bij zit maarjamaar als ik zo lees gaat gezelig worde
Ik start bij de pony's maar ik heb twee keer opgestuurd, gefaxt en gemaild. maar het was allebei precies hetzelfde ingevuld. Ik kijk maandag wel op de bevestigingsbrief via de post, ik denk dat het daar wel opstaat.
Haha, bokt = drankkamer! Ik ben dan ook bijna 18...Pessoa + cassis vind ik echt heerlijk! Maar Jus ook wel hoor!
weet ik niet kreeg zo mailtje dat ik bij week 8a alround pony's zit .Stond niks in over reserve lijst voor de sgw.ga maandag wel even bellewas er extra vroeg voor me bed uitgekome en dan zit ik er niet bij
essie_blue schreef:Ik ga me tas pakken. en dan met de bus naar een vriendin en dan feesten dag damess Veel plezier!Damelza: eetsmakelijk en veel plezier bij Elvis!Jammer Lidewei, sta je nu reserve voor de SGW?Ik ga rijden
Ik ga ook eten, rijden en klaarmaken voor wedstrijd morgen doeg! En niet te hard gaan hé, moet ik zo veel bijlezen!
Woesh, ik ben even trainen en er zijn zo 10 pagina's bij ;o.Ghehe, het word vast gezellig :d.Wie zitter er allemaal in de sgw week, ponys ?
Ik heb nog steeds geen email!Had hem vanmorgen om 8 uur verstuurd!En om 10 uur nog een mailtje gedaan...
xCarolaa schreef:Woesh, ik ben even trainen en er zijn zo 10 pagina's bij ;o.Ghehe, het word vast gezellig :d.Wie zitter er allemaal in de sgw week, ponys ?Ik zit waarschijnlijk bij de sgw ponys