Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Esther28 schreef:ik zit net ff op de stal langelaan site te kijken, maar eh...webmaster Dave........de site mag wel eens opgepimpt worden
Serada schreef:Esther28 schreef:ik zit net ff op de stal langelaan site te kijken, maar eh...webmaster Dave........de site mag wel eens opgepimpt worden
Nou, ik zou zeggen maak leuke foto's en verhaaltjes en stuur ze op naar Webmaster Dave! Hij heeft het al heel vaak tegen de stalgenoten gezegd maar niemand stuurt wat op...
Serada schreef:Je kan het sturen naar het emailadres van de webmaster. Het staat volgens mij op de website. Iets in de zin van webmaster@stallangelaan.nl. Dave heeft het al heel vaak tegen mensen gezegd en er heeft vorig jaar ook nog een briefje op het prikbord gehangen. Dave onderhoudt de website maar de input moet echt van de mensen van stal afkomen.
Esther28 schreef:De stalhaantjes de kantine hebben ingepikt en deze dus verboden terrein is voor de stalkipjes tijdens voetbalprogramma's![]()
En de stalhaantjes hiervoor een eigen deel op het whiteboard willen zodat zij de kantine kunnen reseveren voor onbepaalde tijd