_sandra schreef:hahaha, ze waren echt verontwaardigd dat je dat zelfs maar kon denken!
ja dat had ik in de gaten hihihihihiihhi was een grapje zei ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:winnitou schreef:vanmiddag nog even naar de camping geweest, was daar heerlijk maar had wel een kind om me heen die zich zelf in de weg zag (en mij daardoor ook).
Haasten naar de voetbaltraining en daarna boodschappen gedaan en naar huis om te eten. weer in de auto richting manege, had nog even met Henk afgesproken die weer 2 vlonders geritseld had.
Rowan is daar nog even lekker aan het banjeren geweest en was nu wel prima gemutst.
Dat maakt het dan toch een stuk makkelijker hoor!
nu nog 2 appeltaarten bakken voor op mijn werk morgen (heb helemaal geen zin om te bakken)
ga je toch ff langs de bakker
winnitou schreef:de eerste appeltaart is gelukt en nr 2 staat in de oven. Zoals een echt Veldtschatje betaamt zit er ook chocola door! Ben benieuwd hoe die smaakt. Deze heb ik speciaal voor onze chocola verslaafde collega (en veldtschatje (al laat ze al een poos verstek gaan) Incognito))gemaakt.
. Ben zeer benieuwd hoe de chocolade-appeltaart smaakt. ATE schreef:_sandra schreef:ga lekker mijn bedje in. heb knallende hoofdpijn, en mijn rug is ook weer heel vervelend. hoop morgen minder last, drukke dag met werken. bleeeeeh
heb eens gehoord dat goede sex goed is tegen hooftpijn hahahhah