Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_sandra schreef:ja jo, is echt super, kost 14,95 niet echt goedkoop, maar er zijn al heel wat klanten bij mij in salon die zweren erbij. vooral mensen met psoriases. heb er ook een shampoo van, die is 11,90 maar creme werkt het beste. kun je er puur opsmeren, of als creme spoeling op je hoofd. shampoo en creme samen is natuurlijk nog beter. maar de creme kan op je heele lijf, waar je maar irritaties hebt!
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Thanks. Ik moet 48 uur klachten vrij zijn om weer te mogen werken. Je kan er binnen een dag vanaf zijn, maar het kan ook iets van 3 dagen duren.Liquita, je moet je werk ook niet mee naar huis nemen.
Beterschap! Hoeveel dagen staat er voor?
xan schreef:winnitou schreef:is het Cornage?
Kunnen paarden dat zomaar van de ene op de andere dag krijgen dan ????
Ik dacht dat paarden dat al jong hadden.
_sandra schreef:En dat vertel je nu pas, hihi. Erik wil die creme welja jo, is echt super, kost 14,95 niet echt goedkoop, maar er zijn al heel wat klanten bij mij in salon die zweren erbij. vooral mensen met psoriases. heb er ook een shampoo van, die is 11,90 maar creme werkt het beste. kun je er puur opsmeren, of als creme spoeling op je hoofd. shampoo en creme samen is natuurlijk nog beter. maar de creme kan op je heele lijf, waar je maar irritaties hebt!
. LIQUITA schreef:_sandra schreef:En dat vertel je nu pas, hihi. Erik wil die creme welja jo, is echt super, kost 14,95 niet echt goedkoop, maar er zijn al heel wat klanten bij mij in salon die zweren erbij. vooral mensen met psoriases. heb er ook een shampoo van, die is 11,90 maar creme werkt het beste. kun je er puur opsmeren, of als creme spoeling op je hoofd. shampoo en creme samen is natuurlijk nog beter. maar de creme kan op je heele lijf, waar je maar irritaties hebt!.
winnitou schreef:xan schreef:
Kunnen paarden dat zomaar van de ene op de andere dag krijgen dan ????
Ik dacht dat paarden dat al jong hadden.
is meestal een eenzijdige verlamming van de stembanden (door beschadiging of degeneratie van een zenuw). Cornage treedt ook wle tijdens en na Droes, influenza of andere ziekten die het paard verzwakken.
komt meer voor bij Ruinen (vooral bij warmbloed, minder bij trekpaarden)

ATE schreef:winnitou schreef:is meestal een eenzijdige verlamming van de stembanden (door beschadiging of degeneratie van een zenuw). Cornage treedt ook wle tijdens en na Droes, influenza of andere ziekten die het paard verzwakken.
komt meer voor bij Ruinen (vooral bij warmbloed, minder bij trekpaarden)
ik wacht ff af ze kunnen daar toch niks aan doen