Melanie_B schreef:Nimondro is van Bokker Sirius.
ken ik niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie_B schreef:Nimondro is van Bokker Sirius.

Melanie_B schreef:Nee.. Ik ook niet..
wou nog even naar de manege gaan.. Maar dit weer houdt me nu toch wel tegen..

Pebbs schreef:Morgen naar duitslaanndd !!
ff die stal bekijken waar ik naar toe ga !

Pebbs schreef:Melanie_B schreef:Nee.. Ik ook niet..
wou nog even naar de manege gaan.. Maar dit weer houdt me nu toch wel tegen..
ja echt man, dan moeten ze lekker alles binnen doen
en anders gaan ze maar lekker in de regen buiten schrikken

Kirsten_S schreef:heb ook niet echt een reden om te gaan, kan ik net zo goed in boeken lezen hoe het moet![]()
want jaa, zeg nou eerlijk, kunnen de omstanders hier nou iets van leren? jaa hoe je moet reageren, maar de kunst is het om het met je paard te doen en niet als je er naast staat. dan kan ik het ook wel

Kirsten_S schreef:Precies, maar toen had ik ook van,.. jaa maar uhh het zijn allemaal wel leuke dingen wat je zegt , maar we rijden op manegepaarden en die zijn niet zoo als die nu rijden..
Tuurlijk was het wel leuk omhem te zien en hoe hij dat allemaal deed enzoo(en heb ook veel geleerd enzo) , maar kom op je kan manegeruiters niet blijven wegstoppen.
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Precies, maar toen had ik ook van,.. jaa maar uhh het zijn allemaal wel leuke dingen wat je zegt , maar we rijden op manegepaarden en die zijn niet zoo als die nu rijden..
Tuurlijk was het wel leuk omhem te zien en hoe hij dat allemaal deed enzoo(en heb ook veel geleerd enzo) , maar kom op je kan manegeruiters niet blijven wegstoppen.
Hoe bedoel je ; Blijven wegstoppen?
Broccoli schreef:Ik mag zo in dat schijtweer boodschappen doen.
Bluuuuuuh. Zo geen zin in!!!

hahah yesss Kirsten_S schreef:dat we bijna niks mogen doen, en alles draait om de pensionklanten. alsof wij niks zijn. Hetzelfde met de opendag, wat je moeder al zei, het gaat toch om ons allemaal en niet om de pensionklanten. we hadden bijna geen eigen inbreng qua laten zien dat manegeruiters ook wat kunne. achjah laat mar, het kan toch niet anders.

.
Melanie_B schreef:Pebbs schreef:Morgen naar duitslaanndd !!
ff die stal bekijken waar ik naar toe ga !
Ooh wat vetjes man!
Ben gewoon bijna jaloers op je meis!
Hahaha.. Maar gun het je wel man!
Want wat is er nou mooier dan 6 weken lang stage lopen
in Duitsland!? Goed je best doen hé, Duitsland is een echt heus
paardenland dus daar moet je jezelf wel even bewijzen natuurlijk!!!!![]()
dat ga ik ook zeker doen ! 
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:dat we bijna niks mogen doen, en alles draait om de pensionklanten. alsof wij niks zijn. Hetzelfde met de opendag, wat je moeder al zei, het gaat toch om ons allemaal en niet om de pensionklanten. we hadden bijna geen eigen inbreng qua laten zien dat manegeruiters ook wat kunne. achjah laat mar, het kan toch niet anders.
Mee eens. Maar je kan er toch niets aan veranderen.
Dus we zullen het er maar zo bij moeten laten.
Of gewoon waar we het al over hebben gehad is met een een hele groep mensen die dat ook vinden er wat over gaan zeggen, bij een ledenvergadering o.a
. En koop ik de állerbeste spullen en paarden, hahaa
Jane_ schreef:Wauwww Noor vet dat je naar Duitsland gaattt!!
Ga je wel missen hoor
Was hetnog leuk in Men?
Noxx was echt leuk, maar was best rustig..
Op het laatst ging het wel wat leuker worden maar toen moesten we naar huis... ik ben nu echt moe gewoon!!
Was wel gezellig meidenn
En bij Kirsie was het ook echt gezelligg
Ik heb nog nooit zon ruige fietstocht gehad
Haahaa..
Ik ga vandaag lekker camera's en lenzen kijkennnn![]()
En me pa zegt als onze zoomlens van de oude cam er niet op kan hij voor mij een lens gaat kopennn![]()
als ik op stage ben.
toen nog half uur in de rij gestaan, komen we binnen.
en ik was kwart over 3 ofzo weer thuis, 4 uur gaan slapen.
hihi

[/quote]
. En koop ik de állerbeste spullen en paarden, hahaa
[/quote]