Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jSophiaF

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 09:44

Goede morgen ...

Iedereen nog niet helemaal wakker, of nog de roes aan het uitslapen van het carnaval vieren.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 11:15

Goedemorgen! ik ben wakker, even mijn administratie in orde brengen, moet ook gebeuren :o . Fijn dat Baco zo vooruit gaat, voor die meiden ook hardstikke leuk die boffen maar!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 11:33

Ja dat moet ook gebeuren, dat heb ik vrijdagavond na stal nog gedaan, ben ik ook weer voor een paar weken van af.

Baco is een toppertje ...

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:27

Goodmoring!
Zaterdag hebben Tiff en ik echt fanatiek les gehad, madam was van het puntje van dr oren, tot tussen dr billen helemaal zeiknat van het zweet, maar ze liep echt HEERLIJK! Nico was ook echt helemaal enthousiast over ons, maar nog meer over mijn paard... volgens hem gebruikt Tiff op dit moment pas 10 tot 20% van de kwaliteiten die zij in zich heeft! Dat is toch een leuk vooruitzicht dacht ik zo, vooral gezien het feit dat ik nu al ubertrots op haar ben :D
(stiekum hoop ik er op den duur toch wel een leuke passage uit te kunnen rijden :o )

Gister met Surani samen getraind en hebben daarbij ook een proefje geoefend... :)
Eerst lekker lang losgewerkt, aangezien de dag ervoor met de les nogal pittig was, daarna even gestapt en een proefje geoefend. Het was een beetje een 'mat' proefje, maar ik was geheel niet ontevreden!! De oefeningen die ik vroeg deed ze netjes en ik denk zelf dat het ondanks de 'matheid' toch wel winstpuntwaardig was :)

Ik krijg er echt steeds meer en meer zin in... het paardrijden wordt almaar leuker nu Tiff steeds krachtiger en losser wordt in dr beweging. Als jong paard was ze erg groot en slap en niet vooruit te branden... En nu wordt ze steeds leuker... ik had dr gister overigens alweer 5 jaar, maar ik ben op dit moment verliefder op dr dan ooit, ik krijg gewoon een kick als ik aan dr denk :+:

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:28

morning

ik was gister laat op stal, toen was het lekker rustig, heb der manen wat korter geknipt :+

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:30

gaaf jarrah, dan ben je nu op zo'n punt dat alles op zn plek valt met rijden, echt supertof!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:35

Splinter schreef:
gaaf jarrah, dan ben je nu op zo'n punt dat alles op zn plek valt met rijden, echt supertof!

Ja echt waar!!
Het heeft even geduurd (ruim 4,5 jaar), het heeft me veel tranen gekost (heb zelfs op het punt gestaan dr te verkopen toen ik van heel veel mensen te horen kreeg dat mijn paard 'niet goed' was), maar dit is werkelijk echt een verademing! Ik ben zo blij dat ik het de tijd heb gegeven en dat ik in dr ben blijven geloven... Ik wil dit echt gevoel voor altijd vasthouden :D

En ik wil iedereen meegeven altijd te blijven luisteren naar je eigen gevoel en je niet gek te laten maken door andere mensen! Dat heb ik vroeger veel meegemaakt en nu op de GM is het voor mij echt een verademing dat ik veel leuke berichten hoor ipv die afkrakende!! :D
Bedankt lieve stalgenoten! :D

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:39

:D die mensen zijn gek, die tif niet goed genoeg vinden! of gewoon jaloers :D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:51

Top Jarrah dat je zo enthousiast bent, en dat heb je ook nodig om verder te komen in de paardensport. Altijd in jezelf, je paard en het positieve blijven geloven, dan komt het goed.
Jaloerse mensen/ reacties heb je vaak ja, maar dan weet je iig dat je goed bent :D.
Jarrah ging jij nou einde vd maand met Surani starten? Ik zou gaan kijken maar heb Surani niet meer gezien/ gesproken,

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:53

Noah2006 schreef:
Top Jarrah dat je zo enthousiast bent, en dat heb je ook nodig om verder te komen in de paardensport. Altijd in jezelf, je paard en het positieve blijven geloven, dan komt het goed.
Jaloerse mensen/ reacties heb je vaak ja, maar dan weet je iig dat je goed bent :D.
Jarrah ging jij nou einde vd maand met Surani starten? Ik zou gaan kijken maar heb Surani niet meer gezien/ gesproken,

Ja klopt, het laatste weekend van maart gaan wij ons debuut maken :D
En iedereen die wil komen kijken/helpen is van harte welkom, we gaan er gewoon een leuke dag uit van maken en ik heb belooft bij de eerste wedstrijd verse cake te bakken... dus wie zin heeft? :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:56

Weet je al waar jullie gaan starten ? Misschien kom ik ook even spieken ...

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:00

ik ben van de partij
verse cake :9

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:30

@Jarrah: Het kan niet anders dan dat jullie complimenten krijgen... Jullie doen het super. Het zag er zeker heel goed uit gisteren. Ook Surani met Tender gaan heel goed... Tender heeft echt een kippevel galop...
Jullie gaan vast mooie punten scoren :))

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 14:14

Ik kom jullie graag supporten, hardstikke leuk!! :D

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:03

Die twee nieuwe paarden zijn twee oude polo's de bonte heet Volta de bruine heet Ballerina.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:56

Leuk zeg, binnenkort even spieken. Hoe gaat het met onze terroractionhenkkakhoofd de vries?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 22:00

Action Henk de Vries gaat prima, hij was braaf vanadaag niet tw veel gedaan vanwege z'n enting maar wel bezig geweest weer met rare jas geluiden en aan hem zitten tijdens het bewegen etc. Gaat allemaal prima met hem.
Heb z'n paspoortje afgegeven bij Doc.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 22:11

Gelukkig :). Mis die rare Henk wel, hopen dat ik woensdag vriendlief zo ver kan krijgen even naar stal te gaan.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 23:08

aliefje was alweer lief :+ ze vond marlon in de kantine errug leuk :D

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 09:49

Baxter schreef:
@Jarrah: Het kan niet anders dan dat jullie complimenten krijgen... Jullie doen het super. Het zag er zeker heel goed uit gisteren. Ook Surani met Tender gaan heel goed... Tender heeft echt een kippevel galop...
Jullie gaan vast mooie punten scoren :))

Dank je wel!!! :D
Erg leuk om te horen/lezen!! +:)+

@ splinter en Woogy: top dat de jonge beestjes zo lekker gaan!!

Ik heb gister trouwens een wortelkanaalbehandeling gehad!
Wist ik niet van tevoren, ik ging voor een gaatje... is maar goed dat ik het niet wist anders was ik denk niet gegaan :P :D
Maar heb Tiff dus gisteravond maar gewoon even relaxed gelongeerd aan een touwtje en daarna nog even over de baan gewandeld... vanavond maar weer lekker aan de slag!

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:10

Hihi
Ja is het goed gegaan.
Goed zo ! Ga zo door lindsey en mooie merry. :(:)

Kan me voorstellen dat ze mij leuk vind natuurlijk. :o

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 15:19

Het is vandaag rustig hier :Z

Niemand iets boeiends meegemaakt?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 15:35

Nee niet echt veel mee gemaakt. Zit op me werk, heb nog genoeg liggen, heb bar weinig zin om wat te doen.
Gisteren heb ik die 2 kanjers lekker een dagje vrij gegeven, voelde me niet zo super geweldig, heb heerlijk filmpje gekeken gisteravond en lekker geluierd op de bank.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-09 15:51

Noah2006 schreef:
Gelukkig :). Mis die rare Henk wel, hopen dat ik woensdag vriendlief zo ver kan krijgen even naar stal te gaan.

dus het is weer aan. Dacht al zoiets, maar durfde het niet te vragen waar hij bij was. :+

@ jarrah: je peerd liep echt heerlijk afgelopend zaterdag. Heb wel een klein stukje gezien, maar zag er goed uit. ;)

@ bailey: vanochtend was er een stukje op de radio over hollands next tophorse. Grappig dat het zelfs de media haalt.

Wat een drukte afgelopen zondag..., twee nieuwe paardjes. Geloof ééntje van Ilona van Wientje, en een hele nieuwe ook een bonte, is Venga niet meer de enige bonte-niet-tinker. 8-)

Ik heb zondag echt een tutdagje met meneer gehad. Hij mocht naar buiten ondanks de mok, en het leek wel of ik een vuurpijl had afgestoken zo ging hij door het paddock. Ondertussen zadel + hoofdstellen een invetbeurt gegeven. Daarna zijn benen maar weer eens met betadine gewassen en staart ook maar eens meegenomen. Eenmaal terug in de bocht zijn benen goed afgedroogd en ingesmeerd met mokzalf, daarnaast hoefjes geteerd en de kroonrand ingesmeerd met laurierzalf. Vervolgens zijn vacht onderhanden genomen met een gruissteen (trotseren van de rui), daarna zijn manen getrokken. Had vorige keer een beetje gesneden, maar zag er echt niet uit, moet zeggen dat het resultaat met trekken toch beter is. Dus... een echte tutdag.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 15:52

Hoi, ik heb ook niet veel nuttigs te melden. Jarrah jij was afgelopen za toch ook in de buitenbak bezig? zag er netjes uit hoor. Was trouwens erg leuk om te zien vond iedereen best goed gaan. Elvis deed ook goed zijn best, leuk dier om te zien.
Freya kan jij ingestoord op internet op je werk? relaxed is dat ;)