meelen schreef:TSS, gaan jullie zomaar weer weg. Zonder gedag te zeggen
nee hoor ik zeg je f gedag ga lekker bed in truste meelen en gr aan ron
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
meelen schreef:TSS, gaan jullie zomaar weer weg. Zonder gedag te zeggen

ATE schreef:meelen schreef:ATE????????????
Zou jij aan Wim kunnen vragen of hij de veer van die Kwalitatief Uitermate Teleurstellende brievenbus van hem losser wil maken?Hij zal niet blij zijn met die verkreukelde post.
?????????????????

xan schreef:_sandra schreef:weet iemand hoe het met chippie gaat, of zeg ik zijn naam fout?ATE schreef:hij is vandaag naar kliniek gebracht en geopereerd hoorde het van nanda_sandra schreef:echt zielig, dat vind ik nou zo eng met het land langs de sloot!!!
Wat is er gebeurt ?????
.
dus hoeveel ervan waar is weet ik niet. 
Op deze foto is hij denk ik een jaar of twee. De foto is dus 102 jaar oud.
smuidra schreef:
Ik wil jullie nog even lastig vallen met een foto van m'n vader.![]()
![]()
Ze hebben het kind een paar laarzen aan gedaan maar ze lijken me een beetje te groot. Hij was toen al gek op paarden. Zit dus echt wel in de familie.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga vanavond bbq met m'n ex paardrijploeg in Zaandam. Hoop wel dat ze de TV aanzetten.
Veel plezier allemaal en dat het een dikke overwinning worden. (sorry)![]()
![]()
![]()
![]()
smuidra schreef:smuidra schreef:
Ik wil jullie nog even lastig vallen met een foto van m'n vader.![]()
![]()
Ze hebben het kind een paar laarzen aan gedaan maar ze lijken me een beetje te groot. Hij was toen al gek op paarden. Zit dus echt wel in de familie.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga vanavond bbq met m'n ex paardrijploeg in Zaandam. Hoop wel dat ze de TV aanzetten.
Veel plezier allemaal en dat het een dikke overwinning mag worden. (sorry)![]()
![]()
![]()
![]()
(ik was nog niet wakker)

?
Hackie schreef:Zie even tussendoor dat jullie echt alle dieren opvangen, dat is me eenwerk zeg! Wij hebben alleen honden en katten (en voor de rest is er ook bijna niks) en voor de ezels is er een aparte opvang, wij krijgen wel geld van de overheid (stukje van nederland) maar echt veeeels te weinig.
Wij hebben nu een soort petshop, toeristen of mensen die hier wonen doneren, dan spullen voor hond/kat en dat verkopen wij dan weer weet niet of dat voor jullie een optie is? Hier is namelijk geen dierenwinkel, dus er is niks te koop

meelen schreef:JAAAH goed heEr zijn ook Nederlanders die wel wat te vieren hebben.
http://www.telesport.nl/4286671/_Van_Gr ... tml?p=16,1
. Ik stuurde gisteravond nog van uit m'n bed een berichtje naar Sandra met Op naar Beijing!!! Dan moet Anky het dan maar voor ons doen
.
. Ik stuurde gisteravond nog van uit m'n bed een berichtje naar Sandra met Op naar Beijing!!! Dan moet Anky het dan maar voor ons doen
.[/quote]
meelen schreef:ATE????????????
Zou jij aan Wim kunnen vragen of hij de veer van die Kwalitatief Uitermate Teleurstellende brievenbus van hem losser wil maken?Hij zal niet blij zijn met die verkreukelde post.
meelen schreef:meelen schreef:ATE????????????
Even mijzelf quoten hahaha
@ATE ik kwam Wim vanmiddag toevallig tegen en heb het hem zelf al gevraagd.

meelen schreef:Zoiets ja, je krijgt die klep amper naar binnen. Wat een kl*tedingen zijn dat zeg, en hij is niet de enige met zo'n pokkeding. Ik heb Wim gevraagd of hij zelf eens wil proberen met één hand een enveloppe naar binnen te duwen whahaha. Francis vond het allemaal wel komisch geloof ik, die liep er maar om te lachen.
zie jou aL DE POST NAAR BINNEN DUWEN maar gooi je de post toch gewoon in de voortuin