xan schreef:Hé meelen, stiekum je tiepvauten verbeteren ????
Heb het wel gezien hoor![]()
![]()
![]()
Hoe doe je dat overigens ????
gewoon bij EDIT
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:Hé meelen, stiekum je tiepvauten verbeteren ????
Heb het wel gezien hoor![]()
![]()
![]()
Hoe doe je dat overigens ????

LIQUITA schreef:Ik ga nu echt hoor!!!en tot babbels.
slaap lekker

xan schreef:En we zijn weer 20 minuten verder en ik lig nog steeds niet in mijn bed. Ga nu echt. Kom morgen de foto's bekijken.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Wat wordt er toch gezeurd over het weer. Ben de helemiddag buitengeweest en er is geen spat gevallen. Zat met Rowan en een vriendinetje op de camping, de temperatuur was ook heerlijk. Alhoewel ik wel het idee heb dat het in Castricum/Heemskerk net iets warmer is dan hier en ook iets minder wind.
Ik zeur helemaal niet over het weer (ja...sorry, ik voel me aangesproken). Ik zeg alleen dat ik verlang naar de zomer, met 30 graden....en ik vind zo'n dag als gisteren ECHT geen zomer
. Ik hoop voor jou dat het in Castricum/Heemskerk vandaag ook iets beter is dan hier, of ben je daar vandaag niet heen vanwege het weer
![]()
?
chareno schreef:hallootjes,ik vond het gister ook erg gezellie.en het was leuk eens te zien wie er bij welke naam hoord.

winnitou schreef:Heb ik nu te snel gelezen of zijn de foto's nog niet langsgeweest?
Moest even bijkomen na zaterdag (en heel veel werk in de tuin doen en bbq-en en nog meer in de tuin doen (sta ik daar om 23.15 uur nog in het donker te werken maar het begint wel wat te lijken (in het donker)).
En het is weer mooi weer, ga dus nog maar even door in de tuin en niet naar de camping.

Yinari schreef:Ik hoor hier 10 sec geleden de eerste klap
winnitou schreef:chareno schreef:hallootjes,ik vond het gister ook erg gezellie.en het was leuk eens te zien wie er bij welke naam hoord.
En ben je nu ziek......
natuur5D schreef:ben wel benieuwd naar de foto's. helaas moest ik bijtijds naar huis, maar anders had ik echt die wekker van 6 uur niet gehoord.
zal nog wel een dolle boel zijn geworden later op de avond, of moet ik zeggen nacht?
meelen schreef:winnitou schreef:Heb ik nu te snel gelezen of zijn de foto's nog niet langsgeweest?
Moest even bijkomen na zaterdag (en heel veel werk in de tuin doen en bbq-en en nog meer in de tuin doen (sta ik daar om 23.15 uur nog in het donker te werken maar het begint wel wat te lijken (in het donker)).
En het is weer mooi weer, ga dus nog maar even door in de tuin en niet naar de camping.
Even doorwerken dan Winnitou, er komt zometeen een onweersbui. (volgens de radar)
LIQUITA schreef:incognito schreef:Ik hebgestuurd met MR. Sloggie..
voor Liquita
Er zat geen foto bij.

incognito schreef:Even doorwerken dan Winnitou, er komt zometeen een onweersbui. (volgens de radar)

voor eventjes. 

xan schreef:Vanmorgen zat ik om half tien heerlijk in het zwembad met een prachtig zonnetje.
Het leek wel zomer![]()

meelen schreef:xan schreef:Vanmorgen zat ik om half tien heerlijk in het zwembad met een prachtig zonnetje.
Het leek wel zomer![]()
Hadden ze het nog niet gevuld met water dan?