Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IJp

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 17:01

Hallo dan. Mijn paardjes staan lekker. Hebben vandaag samen een uur buiten gestaan.
Gabor heeft alleen een beetje heimwee denk ik. Laat zijn wortels liggen. Die zijn normaal binnen een half uur op.

Met vervoeren heeft Gabor zijn lip open gehaald en toen we de trailer open deden, lag hij. Hij heeft al moeite om zijn evenwicht te bewaren, dat was dus nu mis gegaan.
Hij was vanmorgen een beetje stijf, maar voor de rest niks aan de hand.

Wel een heel apart gezicht om zo'n groot paard te zien liggen in de trailer. Degene die hem reed heeft niet als een gek gereden, dus daar lag het niet aan.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 18:02

Agossie, maar goed dat er voor de rest niks aan de hand is.

Vlucht was errug langdradig, we zijn volgepropt met eten en toen hadden we een beetje turbulentie en ging ik bijna kotsen. Huilen van het lachen 't Is hier errug warm, heb ook al leuke foto's gemaakt maar ik wil wel naar m'n poonie toe hoor. Verdrietig

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 09:19

Ach ik heb je poniew gisteren gezien, ze mist je nog niet....

Verder wens ik iedereen: Fijne Kerstdagen
Waar iedereen dan ook mag zijn.....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 20:01

Merriej Iksmas Haha!

Volgens mij ben ik net verbrand Huilen van het lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 20:07

Doei!

We zijn vandaag met onze leenauto naar 't noorden van 't eiland geweest. Eindelijk weg van die stomme witte stranden met blauwe zee en naar een stoer landschap. Daar hebben ze hele grote stenen en de zee is daar heel ruig en daar heb ik koele foto's van gemaakt. Ze hebben daar ook vet veel cactussen en hagedissen en daar heb ik ook hele koele foto's van gemaakt. Ik loop al de hele dag in bikini en ik ben nu knalrood. Huilen van het lachen

Vanavond gaan we BBQ'en maar nu eerst een broodje kroket wegwerken Huilen van het lachen .

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 20:07

Nou ben ik weer wat vergeten te vertellen. Huilen van het lachen Ong een kwart van het eiland is een natuurgebied en daar kan je te paard doorheen, gaan we wss ook doen. Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 13:47

Pff moet ik nou in m'n eentje 't topic omhoog schoppen *LOL*

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 15:42

Nou ik help je wel.

Vandaag gingen Niels en ik met de auto weg, we zouden gaan wandelen.
Is hij gewoon naar stal gereden ( een unieke situatie aangezien hij paarden maar niks vindt!) En hij heeft even gekeken op stal en met wat mensen kennis gemaakt. We hebben koppie koffie gedaan en zijn toen naar Jagersveld gegaan in Zaandam, een natuurgebied. Hier hebben we gewandeld en Cheese! gemaakt van de omgeving.

Zijn net thuis en gaan weer Clown op de bank zitten. Maar eerst even de Cheese! op de pc zetten. (En nog effe op Bokt natuurlijk!)

Niels wilde dat ik vandaag helemaal niet naar de paarden ging: we doen niks meer samen hoor je dan. Dus dat hij er helemaal vanuit zichzelf heen reed was dus een hele happening. OK dan!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 23:57

Wow, had 'ie last van kerstgevoelens? Haha!

Vandaar een hele enge berg opgeweest met ons 4x4 autootje, doodeng maar gave foto's gemaakt. We zijn ook door 't natuurreservaat geweest (helaas nog niet te paard want onze vrienden daar hadden de honden mee). Gave foto's gemaakt van onwijs heftige rotsen met enorme golven, grotten in geweest, ezeltjes bekeken. Daarna naar zo'n afgelegen wit zand met blauw zee strandje en daar gezwommen ook met de honden, daarna uit eten geweest. Was erg leuk allemaal, hele eiland over geweest zo ongeveer. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 11:23

Jeetje wat gaaf allemaal Suus! Geniet er maar van hoor! Hier is het echt koud Clown

Heeft iedereen een fijne kerst gehad? Ik wel, heb veel cadeautjes gehad en heb het gezellig thuis met mijn ouders gevierd. Nu 2 dagen werken en dan lekker lang weekend ivm nieuwjaar. Ik heb maandag a.s. vrij weten te krijgen dus dat is een meevaller! Zaterdag ochtend vertrekken we lekker naar Belgie om het daar te gaan vieren Haha!

Wat vervelend dat de trailerrit zo is gegaan IJp! Zijn ze nu allebei een beetje gewend aan de stal? Leuk dat je vriend ook even naar stal wou om naar de paarden te kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 11:23

Hahaha ik vind dat rating systeem echt vaag Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:06

Ja vind ik ook... Maarja dat vind ik meestal van de nieuwe knopjes. *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:09

Idd, bokt word vager met de dag Nagelbijten / Gniffelen

Hoe laat is het eigenlijk ook al weer bij jou? Vroeg nog he?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:14

Kwart over 9 's ochtends Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:15

Heb trouwens een mailtje van studielink (daarmee heb ik me ingeschreven voor m'n vervolgstudie) en hij wil niet naar m'n mailbox toe... Frusty

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:19

Hihihi hier 14u15 Clown Ik kan alweer bijna naar de manege om jouw poownie een knuff te geven Haha!

Da's balen, net bij zo'n mailtje wil het allemaal niet werken. Stom die computers! Inmiddels al gelukt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 15:06

ROFL Hahaha wat hou ik toch van 3FM. Ik hoor deze ineens weer voorbij komen:

Give it to me baby! Ahaa Ahaa!
And all girls say: Pretty fly for a White guy!

Geweldig nummer Huilen van het lachen

Hmm balen dat ik in het kantoor zit, ik zie nu ineens dat er 2 hunks een reisje zitten te boeken Bloos!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 17:34

Jaja mijn paardjes zijn al wat gewend, die kleine meer dan die grote.
Die kleine staat recht tegenover Suus d'r poniew. Die grote voor Evelien haar huis naast Jet.
Vandaag hebben ze met Tucker en Babs met z'n 4-en buiten gestaan, ging allemaal prima.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:28

Naja nieteens naast Stace? Stace houdt van nieuwe kleine poownies. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 15:48

Hahaha wel gezellig dat ze met z'n 4en buiten hebben gestaan *LOL*

Stees heeft haar knuffel gehad hoor. Alleen lag ze lekker toen ik aankwam en toen ik naar binnen keek stond ze op. Arme poownie Nagelbijten / Gniffelen

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 19:00

Nee Suus, ze mag er van een afstand naar zwijmelen!!!!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 07:51

Goedemorgen allemaal!!!! Dromen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 16:37

Doei!

Stace heeft ondertussen een ligtrauma, ligt ze lekker te maffen wordt ze weer omhoog gehezen uit angst voor koliek... *LOL*

Afgelopen zomer lag ze in Ccum altijd op 't weiland te maffen en ik kon d'r zo bij gaan zitten. Lovers

't Is hier nog steeds warm... Nagelbijten / Gniffelen

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 17:06

Nou ze was vanmiddag effe lekker aan het rennen in de round-penn.

Het is hier nog steeds zo'n 6 graden en windkracht te hard (5 of 6 ofzo) Nagelbijten / Gniffelen

Wanneer ben je weer terug Suus? Zal wel even 3 jassen kouder zijn voor je als je terug bent ROFL Wij zijn het al gewend zeg maar. We hadden trouwens vanmiddag een lekker zonnetje. Dat maakt een hele hoop meteen goed.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 17:20

Nu nog even over de mannen:
Die kleine reed vandaag met Romée (zijn verzorgster) in de zandbak, komt de heftruck voorbij, zet ie het toch op een rennen!
Ze had nog niet buiten gereden en hij had die heftruck nog niet van dichtbij gezien. Clown

Die grote is helemaal verliefd op Jet. Vriendjes zijn? Gisteren waren Jet en Candy allebei weg en meneer stond alleen: GROTE STRESS!!!!!!!!!!!!!!! Hij heeft rondjes gerend door de stal en tegen de onderdeur aan gedrukt dat hij hem pardoes opgeschoven en uit de rails gedrukt had.... Boos!
Ik kwam net van de binnenbak terug dat Gaby belde..... Ze hadden snel die kleine gepakt en voor zijn neus gezet. We hebben daarna de deur met geweld open gekregen en Gabor eruit gehaald. Rondje over de drafbaan gelopen en weer de deur terug gezet en in stal gedaan. Bovenrek dicht en klaar was ik.

Evelien was naar Arthur's en heeft Gaby niet meer hierover gesproken.

Vervolgens vannacht om 3 uur is ze door veel gehinnik haar bed uit gegaan: Gabor weer over de zeik, er kwam een hoop damp uit zijn stal en geroep. Dus Evelien de bovendeur weer open gedaan en zich afgevraagd waarom Marcelino dat rek dicht gedaan had. Nors opkijken

Evelien weer naar binnen.......... Dromen

Om half 5 weer gebrul, weer Gabor: dit keer met een goedmakertje: Muffin heeft op onverklaarbare wijze zijn stal open weten te krijgen en stond buiten zijn stal uit zijn voerton te eten. Die hij ook open heeft gekregen. Evelien zag hem vanuit het raam en zag er geen eigenaar bij. Zij weer naar buiten en die "gevaarlijke" Muffin gevangen en terug gezet. Cool

De rest van de dag is weer enigzins normaal verlopen.

Wel een apart weekje zo.
Paarden; je moet van ze houden, het is een hobby Haha!