stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:05

We want taart, we want taart! Tong uitsteken
Nee, vervelend voor je, Natasja, heb je je erg bezeerd?

Ik ging gister dus weer rijden, voor het eerst sinds de val. Mijn knie zat niet lekker tegen de kniewrong aan, en ik dacht nog dat die kniewrong niet goed zat (zitten vast met klittenband bij een Wintec)..
Ben ik thuis, trek ik mijn broek uit, en kijk toevallig naar de binnenkant van mijn knie... PAARS issie! Stom niet, dat had ik nog helemaal niet gezien!! ja, vind je het dan gek dat dat ZEER deed met rijden! hahaha Blond Blond he... zucht..

Met Ilion komt het ook weer oké, Shirley, hij heeft vast last van de kou. Succes met hem vandaag!

Fijn dat Omar lief bleef staan, Annemiek! Viel hij nou ook in slaap? Haha!
Wat had Vanity dan, dat ze gelaserd moest worden?

Zaanse ruiters is in Wormeveer, langs die snelweg richting Starnmeer. Kan het ff niet duidelijker uitleggen. Wil je met me meerijden? Ik ga dan eerst daarheen, en daarna naar stal. (anders zijn alle koopjes al weg haha)

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:14

Vanity liep toch stokkreupel! Niemand kon precies vinden wat er nu aan de hand was en ze gaven haar ook maar boxrust. Van der Marel heeft Vanity toen behandeld en ook lasertherapie en nu loopt ze weer goed. Van de Marel heeft Spookey (vorige paard Linda) ook vroeger behandeld. Linda is erg tevreden over hem.

Auw een paarse knie is niet fijn Ellen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:29

Ja, ze liep inderdaad wel kreupel! Sjonge, dat zelfs kreupelheden met lasertherapie verholpen kunnen worden! super! Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 10:36

Ja, ook pezen enzo.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 12:08

Is die van der Marel ook kraker? ik ben nl opzoek naar een kraker die voordat ik ga beginnen met zadelmak maken even checkt of alle wervels ed goed op z'n plek liggen, dit omdat mijn vorige paard dit bleek te hebben, dus uit voorzorg.

Heeft een van jullie ideetjes: Wesco wil z'n achterbenen echt niet geven zo erg zelfs dat nu de 2de hoefsmid al alleen z'n voorbenen heeft bekapt omdat ie met z'n achterbenen alle kanten opmept, ik heb ookal aardige wat meppen van hem gehad en hij moet toch echt een keer bekapt gaan worden achter., iemand ideetjes ?

Morgen gaan ze verhuizen, SPANNEND Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 12:18

Ohh, vervelend, Sjorsie! Ik zou het niet weten eigenlijk... heb daar geen ervaring mee..

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 12:53

Nee, hij kraakt niet!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 12:54

Spannend joh, succes morgen met de verhuizing! Wie weet zit ik je morgen wel. Welke box kom je te staan?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 12:57

AnneOmie schreef:
Spannend joh, succes morgen met de verhuizing! Wie weet zit ik je morgen wel. Welke box kom je te staan?

in de 2de binnenstal, die met tralies Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 13:06

Oh ja Haha! Ik sta in de buitenboxen. Het 4e straatje, jij staat in de 6e straat zeg maar.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 14:39

AnneOmie schreef:
Ik duim voor je Bren! Fijn dat het weer beter gaat met Mis en nu Il nog! stinkmodder dat hij weer zo rot loopt.

Naadje heeft zandgehapt Haha! Krijgen we nu ook taart Verward Tong uitsteken

haha nee hoor! pas met 3 x in een jaar tijd he Knipoog
ik heb nog 2 x te gaan Haha!

Ik had gisteren nog nergens last van maar gisteravond laat begon ineens mijn linkerarm en mijn linkerbil behoorlijk zeer te doen Verdrietig
en er zit nu niet veel verbetering in en ik heb vanavond les om 19.30 Nagelbijten / Gniffelen
Nog zo'n bokkesprong in deze status en ik lig er zeker vanaf! Sigaar
En afzeggen wil ik eigenlijk niet omdat ik mijn lessen zeer fijn vindt en er echt naar uit kijk...

ow sjors...spannend! ik hoop dat de reis soepel verloopt..

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:28

naadje24 schreef:
Naadje heeft zandgehapt Haha! Krijgen we nu ook taart Verward Tong uitsteken

haha nee hoor! pas met 3
[/quote]

Hoho dat was miss op je vorige stal zo maar hier zeker niet! Bij ons is t 1e x al taart.... Beetje aanpassen he hihi Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:32

haha nou ik ben nog van de oude stempel Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:33

Ja Naadje hier is de regel na 1x zandhappen Tong uitsteken

Ik ben net terug van de huisarts... had een fijn moment (not), moest nog steeds voor dat baarmoederhalskanker onderzoek een uitstrijkje laten maken... nou het was weer letterlijk een k u t gevoel Scheve mond Ik was niet blij

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:38

Merkte net ook dat ik op het moment even te veel aan mijn hoofd heb want begin weer heel erg vergeetachtig/warrig te worden en was opeens mijn recept van de dokter kwijt toen ik bij de apotheek stond. Ik schoot helemaal in de stress en na mijn hele tas ondersteboven te hebben gegooid liep ik naar mijn auto, en daar had ik dus het receptje neergelegd Scheve mond Was even helemaal in paniek omdat ik zo warrig ben op het moment Verward Maar weer even een paar stappen terug doen denk ik, ik verwacht weer te veel van mezelf.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:47

Ja je hebt soms zulke periodes Annemiek, ik heb t nu ook hoor. We gaan gewoon een neut nemen als t hele klerenzooi weer achter de rug is!
Maar doe wel even rustig aan met jezelf.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:48

Doen we Haha! En dan wel een hele flinke neut hoor Tong uitsteken Clown En met oud en nieuw trekken we de champagne open en 2007 wordt ons jaar!! (en dat van der rest van dit topic Haha! )

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:48

AnneOmie schreef:

Ik ben net terug van de huisarts... had een fijn moment (not), moest nog steeds voor dat baarmoederhalskanker onderzoek een uitstrijkje laten maken... nou het was weer letterlijk een k u t gevoel Scheve mond Ik was niet blij

dan moet je toch wachten tot ik rijk ben Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:49

Mensen met paarden worden nooit rijk, alleen maar arm *LOL* Nagelbijten / Gniffelen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 15:53

Ik haalde Ilion vandaag uit stal, Richy zou ook even naar zijn rug kijken (die zit zooooooooo vast dat daar niet 1 2 3 door te komen valt en met hulp v Marjan en Richy hoop ik met mijn eigen gevriemel een eind op weg te komen). Hij liep weer slecht, bleef minder lang kort lopen (werd iets ruimer dus) maar Richy voelde aan zijn voetjes en rechts voor was duidelijk warmer dan de rest. Er was een hoefsmid dus ik daar heen maar die kon niets voelen en Ilion heeft speciaal beslag dus het is ook onmogenlijk. Er was ook n da en ik heb Vanessa gevraagd of ze wilde kijken. Maar ze denkt niet dat dit zijn hko is maar iets anders: last v t ijzer en miss een hoefsweer want die warmte komt ergens van. Marjan kwam ook net en die vertelde dat zijn voetje gister avond nog veel warmer was!
Ook vonden zowel de hoefsmid als Vanessa dat Ilion rechts niet recht op zijn voet loopt en op de buitenkant v zijn voet neerkomt.

Ik hoop dat Ilion net als Fury gewoon een hoefsweer heeft dat scheelt me een hele hoop stress!
Dus ik kan jullie duimen weer hard gebruiken.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 16:31

naadje24 schreef:
AnneOmie schreef:

dan moet je toch wachten tot ik rijk ben Tong uitsteken

Pffffffff tegen die tijd heb ik geen tanden meer in mijn mond om die taart te kauwen hahahaha

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 16:33

Ik duim voor je Shir!!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 17:20

Ach misschien ga ik er vanavond wel voor de 2e keer vanaf....dan zitten we snel aan de 3 hoor Knipoog
en dan heb je geen zandcakjes maar echt gebak Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 17:36

Dabo schreef:
Heee Esther! Hoe gaat het met jullie 4tal? Wij (Irmgard en ik) hebben eigenlijk niets meer gedaan sinds we de proef klaar hebben haha
Ik heb hem nog wel gereden, en kwam erachter dat er iets niet klopte! Ik hou muziek over! hahaha
Maar ja, we hebben nog ff de tijd he Haha!

Marjan krijgt het maar druk in d'r stalletje!

Hebben jullie nog spullen gedoneerd aan Bobby en Shirley? Voor de 2ehands paardenspullenbeurs zaterdag? Ik geef ze een wat frontriemen die ik toch nog had liggen (Dabo's design) en een plastronspeldje Haha!
Misschien ga ik zelf ook nog wel ff kijken zaterdag, het is bij de Zaanse Ruiters.

Waarschijnlijk wordt het tweetal... We gaan vanavond oefenen!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 17:38

Geen muziek he? van 19.30 - 20.00 Tong uitsteken Bloos