Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ROMANxBEAUTY schreef:reed jij niet vandaag op de hoge devel? je had 202 punten kan daT? zag er goed uit aleen schrok die paar keertjes (als jij dat was)Ik had eigenlijk 21 oktober wedstrijd, maar omdat er veel manege paarden kreupel waren, en ze de wedstrijd niet door wilde laten gaan voor 9 pensionners, ging mijn wedstrijd niet door.
Nu nog maar ff trainen voor 4 november voor me F19 debuut om de nieuwe manege
Laura_ schreef:vandaag f5.2 geredenen ik had 218 punten
volgende keer f6.1 dus
maar iedereen was geslaagd, want die jury was gewoon chill
danielle_ikk schreef:ROMANxBEAUTY schreef:reed jij niet vandaag op de hoge devel? je had 202 punten kan daT? zag er goed uit aleen schrok die paar keertjes (als jij dat was)Ik had eigenlijk 21 oktober wedstrijd, maar omdat er veel manege paarden kreupel waren, en ze de wedstrijd niet door wilde laten gaan voor 9 pensionners, ging mijn wedstrijd niet door.
Nu nog maar ff trainen voor 4 november voor me F19 debuut om de nieuwe manege
Ilja000 schreef:Uhm Bellatrix, in de F1 en F2 moet je 1 pp halen, maar vanaf de F3 al minstens 2. Jij schrijft dat jullie vanaf de F8 2 pp's moeten halen? Dat klopt dus niet. Moet vanaf de F3.
Ilja000 schreef:Uhm Bellatrix, in de F1 en F2 moet je 1 pp halen, maar vanaf de F3 al minstens 2. Jij schrijft dat jullie vanaf de F8 2 pp's moeten halen? Dat klopt dus niet. Moet vanaf de F3.