bij mij word het een tweede ernaast, want bovenin vind ik een beetje eng
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Justarman schreef:jaa erg he
bij mij word het een tweede ernaast, want bovenin vind ik een beetje eng
Maar dan moet er wel een ouder mee.. Ging gisteren vragen hoe duur het was. 10 euro. Maar er moest een ouder mee zei die vrouw achter de kassa.
MarvinSgatJ schreef:Dus wie laat allemaal een gaatje Schieten? Dan kunnen we wel met zijn allen gaan.Maar dan moet er wel een ouder mee.. Ging gisteren vragen hoe duur het was. 10 euro. Maar er moest een ouder mee zei die vrouw achter de kassa.

Ja iedereen moet het zelf weten hoor, maar het lijkt me voor nienke enzo ook niet zo leuk als de hele manege er ineens mee rond gaat lopen .. 
Justarman schreef:MarvinSgatJ schreef:Dus wie laat allemaal een gaatje Schieten? Dan kunnen we wel met zijn allen gaan.Maar dan moet er wel een ouder mee.. Ging gisteren vragen hoe duur het was. 10 euro. Maar er moest een ouder mee zei die vrouw achter de kassa.
hm, nergens om verder hoor maar ik vind het wel een beetje na-aperij eerlijk gezegd
Maren haar 3 beste vriendinnen (nienke, en die 2 van haar school) hebben een gaatje voor haar laten schieten. gewoon als origineel aandenken, en nu gaat iédereen die haar kent dat opeens doen ..Ja iedereen moet het zelf weten hoor, maar het lijkt me voor nienke enzo ook niet zo leuk als de hele manege er ineens mee rond gaat lopen ..
Justarman schreef:MarvinSgatJ schreef:Dus wie laat allemaal een gaatje Schieten? Dan kunnen we wel met zijn allen gaan.Maar dan moet er wel een ouder mee.. Ging gisteren vragen hoe duur het was. 10 euro. Maar er moest een ouder mee zei die vrouw achter de kassa.
hm, nergens om verder hoor maar ik vind het wel een beetje na-aperij eerlijk gezegd
Maren haar 3 beste vriendinnen (nienke, en die 2 van haar school) hebben een gaatje voor haar laten schieten. gewoon als origineel aandenken, en nu gaat iédereen die haar kent dat opeens doen ..Ja iedereen moet het zelf weten hoor, maar het lijkt me voor nienke enzo ook niet zo leuk als de hele manege er ineens mee rond gaat lopen ..
Doe het denk ik niet.
) we gingen gallopeeren en toen pakte hij een sprintje. ik zette hem op de volte en hield mijn buitenhad er niet bij. en baf... toen lagen we met zen 2en. Hij lag op mijn been en nu is mijn enkel gekneusd. toen wilde hij opstaan en toen kreeg ik een hoef tegen men hoofd... Ben ik blij dat ik een cap op had!
. 
.