Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

papiertjuh

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 07:34

hooii welkom op het forum Tong uitsteken
Ik ken je vriendinnen volgens mij niet maar misschien andere op het forum.
Welk ponykamp ga je (zeg maar welke week)
Als je vragen je mag vanalles vragen.
En het lamoen is gewoon super gezellig... maar dat hebben je vriendinnen je zeker ook al wijs gemaakt Tong uitsteken

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 08:52

hoi Nathachou, ik ken de groep uit den haag wel Haha! ik heb een aantal jaren op woensdagavond les gegeven aan de ponykamp kinderen. volgens mij zat daar ook een jongen bij? het was in iedergeval een leuke groep Haha!

even een opbeurend bericht voor annemarie Knipoog
de instructeur van mijn rijvereniging heeft vorig jaar augustus op de zelfde manier als jij zijn arm gebroken , compleet met platen en schroeven, ook heeft er een zenuw beklemt gezeten waar door alle gevoel uit de arm en hand was, in januari heeft hij foto's laten maken maar het boeltje zat nog niet echt stevig aan elkaar, de breuklijnen waren nog te zien, echter het gevoel en alle kracht is weer voledig terug en hij rijd weer gewoon paard ondanks dat het eigenlijk nog niet mag Haha!
dus annemarie, wanhoop niet Knipoog

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 11:06

tessel ik hoop dat je nog niet op de site van Lush hebt gekeken. Je krijgt nu een potje gratis bij bestelling van €55,- dus je bent net te vroeg. De actie begint namelijk vandaag...
heb melij met je hoor

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 14:49

Ik zal niet wanhopen Pauline, ik heb alleen altijd al heeel weinig geduld gehad (misschien ooit wel eens gemerkt Clown ) en dat wordt nu behoorlijk op de proef gesteld Nagelbijten / Gniffelen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:59

Doei! Natachou. Het lamoen is zeker gezellig. Zie in je profiel dat je al zeventien bent. Ga je dan naar het ponykamp of op de trektocht?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 18:03

Bloos! Vergeten Natachou welkom te heten, nou, bij deze dan: welkom! Haha!

En trouwens, weer paardrijden voordat het weer mag was ik niet van plan, hoogstens een rondje stappen, maar dat zie ik wel weer als ik enige indicatie heb hoelang het nog gaat duren Nagelbijten / Gniffelen

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 18:30

Heeey!
Dankje voor alle welkomsgroetjes Haha!! Ik ben odnertussen alweer 18 Tong uitsteken ben dan de oudste van alle deelnemers van die week Tong uitsteken! Ik ga als het goed is de eerste week, 9 juli t/m 13 juli! Lachen
Gr.
Naatje

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 18:34

Inderdaad, ouder zal je ze niet vinden (ik gok in alle weken niet, op leiding na Clown ).
In de eerste week heb je mazzel, dan doen de ponietjes nog een beetje leuk Tong uitsteken
Nee, grapje hoor, die zijn altijd lief *LOL*

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 18:35

Dus je gaat op gewoon ponykamp?
Trouwens, ook welkom van mij. Hoewel ik eigenlijk zelf nog nooit op het lamoen ben geweest, ik heet je iniedergeval welkom in dit topic.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 18:39

Ik denk dat sommige van de leiding nog jonger kunnen zijn dan jij Nagelbijten / Gniffelen maar dat zal de pret als nog niet drukken Knipoog

Hihi, in de eerste week doen de ponietjes lijkt mij ook nog inderdaad wel leuk Knipoog

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 19:13

Haha nou dan heb ik geluk Haha! Romi had het er ook over dat ze dan volgend jaar als leiding wilde gaan en ik dan ook ofzo Tong uitsteken maar dat zien we dan wel!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 19:42

Hoi Nathalie, leuk dat je ook even mee komt kletsen. Ik ben de einige leidster hier in het topic, maar je zit niet bij mij in de week, (ik weet na zaterdag trouwens vanalles en nog wat over wie welke week doet, hoeveel en welke kinderen in welke week zitten en wie pilletjes slikt en wie oogdruppeltjes nodig heeft en wie geen aardappes lust.. gnagnagna Clown ) (maar dat even terzijde).

Ben jij trouwens dat meisje van Berensteijn die Karin ook kent..?

Iris, ik had dan wel voor 20 eurie meer moeten bestellen en dat was een beetje te veel van het goede geweest, maar goed dus Knipoog

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 22:36

Heeey!
Hangt er vanaf welke Karin je bedoelt? Tong uitsteken Want ik heb Mickey een tijdje met een Karin geleased en er liep ook nog een andere Karin op Berestein rond, zij was samen met dr zus de eigenares van Orlando en Lancaster (allebei inmiddels verkocht als het goed is, Orlando in ieder geval wel!).
Jammer dat ik niet bij je in de groep zit Lachen weet je wel wie leiding is tijdens mijn week? Tong uitsteken
Gr.
Naatje

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 23:51

Citaat:
weet je wel wie leiding is tijdens mijn week?

Dat weet ik denk ik na zaterdag Lachen

Ik denk dat ik een andere Karin bedoel, ze werkte daar op de manege en vertelde ook ooit van een meisje van daar die ook naar het lamoen ging.

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 23:54

Oohw , ja ik weet welke Karin je bedoelt, die ken ik ook Lachen! Maar zij weet niet dat ik naar het Lamoen ga dit jaar (tenzij ze dat in het Berestein topic gelezen heeft, dat kan natuurlijk) Tong uitsteken en ben er ook niet eerder geweest Lachen!
Gezellig, dan hoor ik het vast zondag ofzo Lachen!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 08:30

Zwartwitje schreef:
(ik weet na zaterdag trouwens vanalles en nog wat over wie welke week doet, hoeveel en welke kinderen in welke week zitten en wie pilletjes slikt en wie oogdruppeltjes nodig heeft en wie geen aardappes lust.. gnagnagna Clown ) (maar dat even terzijde).

Ik zie alle leidingen al zitten boven de grote leidingmap: 'Nee, ik heb een kind dat niets eet! Moet ik zeker elke avond appart voor haar wat worteltjes bewaren.'
'Ach, jij moet niet zeuren. Ik heb weer zo'n kind waar nu al bij staat: heeft heimwee. Moet ik 's nachts om drie uur m'n nest uit om der te troosten.'
'Dat is toch helemaal niet erg? En als je ze maar moe genoeg maakt is dat na twee nachten over. Nee, opletten met eten is veel lastiger.'
*andere leiding* 'Inderdaad! Ik heb er drie die allemaal ergens anders allergies voor zijn en een vegetariër. Hadden ze dat niet een beetje kunnen splitsen.'
'Krijgen ze niets mee van thuis dan? Dat was bij ons altijd zo...'
'Dat lees ik er niet bij, nou ja. Van een weekje niets eten krijgen ze vast geen enge ziektes ofzo.'
'dat is waar en weet je, je hebt gelijk met dat heimweemeisje. Ik laat haar gewoon lekker veel werken. Regel wel dat ze Vosje rijd, de lastigste corvee heeft en ik doe natuurlijk allemaal spelletjes tot laat.'
'We overleven het wel, ja. Dat kind dat niets eet is wel lekker zo makkelijk. Hoef je minder brood te ontdooien enzo.'

Clown (sorry, ik stop al Nagelbijten / Gniffelen )

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 08:44

haha , en dat is nou precies de reden dat ik geen leiding wil zijn Bloos

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:02

Fenna, zo gaat het wel ongeveer.. Nagelbijten / Gniffelen heel gemeen misschien, maar om het te compenseren; we willen van te voren (ik tenminste) wel een beetje weten wat voor kinders je in de groep hebt, waar je rekening mee moet houden enzo. Vooral met kinderen met ADHD, PDDnos en dat soort dingen wil je wel een beetje voorbereid zijn.. en aan de andere kant, soms heb je kinderen in de groep die je kent en die je misschien al een paar jaar niet gezien hebt, dat is altijd wel leuk.
Ook wil ik altijd wel weten hoe groot de groep is enzo, en hoeveel rijervaring ze hebben, datsoort dingen..

bruine, maar ik speel maar een weekje lang de baas over die kinders, jij bent fulltime moeder, daar moet ik dan weer (nog) niet aan denken Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:07

Nathachou schreef:
Oohw , ja ik weet welke Karin je bedoelt, die ken ik ook Lachen! Maar zij weet niet dat ik naar het Lamoen ga dit jaar (tenzij ze dat in het Berestein topic gelezen heeft, dat kan natuurlijk) Tong uitsteken en ben er ook niet eerder geweest Lachen!
Gezellig, dan hoor ik het vast zondag ofzo Lachen!

Ah, dan ben jij een anders meisje als waar zij het over had maar ik zal eens vragen, msischien kent ze je nog. Ik doe met haar week 9 samen leiden. Jij zit trouwens denk ik in week 2 dan Ja

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:13

Citaat:
jij bent fulltime moeder, daar moet ik dan weer (nog) niet aan denken

da's anders zwartwitje, dat is eigen Tong uitsteken

nee hoor , petje af dat jullie het een week volhouden Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:27

Nou, zo lastig is het allemaal niet hoor, na vijf daagjes gaan ze allemaal weer naar huis Haha!
Hoewel ik wel kampen gehad heb dat ik er helemaal doorheen zat. Maar dat kwam dan of door ongelukken gebeurden, of dat ik ..ehm.. op de proef gesteld werd (haha Haha!) door mn medeleidsters. Ik was eerder ook nooit zo goed in mn energie over de week verspreiden, nu wel. Dus het lag ook aan mezelf. En nu ben ik erachter dat het met Karin bijvoorbeeld altijd op rolletjes loopt, en met Rosa en Elles op trektocht ook, dus daar houden we het maar bij Haha!

Natachou en djoni, niet teveel schrikken hoor, t is op kamp altijd supergezellig Ja

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:53

Citaat:
Natachou en djoni, niet teveel schrikken hoor, t is op kamp altijd supergezellig

zeker weten Haha!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 09:58

haha, nou, ik ben weg, ik zie je morgen ws wel Lachen
doei!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 13:54

bruine schreef:
Citaat:
Natachou en djoni, niet teveel schrikken hoor, t is op kamp altijd supergezellig

zeker weten Haha!

Ik kom er ook al uhm... jaar of 6 en leef nog steeds Clown dus je begrijpt dat het er inderdaad gezellig is Haha!

Tessel, als ik het zo hoor zou ik bijna zeggen dat ik nog maar een paar jaar extra wacht met leiding geven.

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 14:19

Citaat:
Tessel, als ik het zo hoor zou ik bijna zeggen dat ik nog maar een paar jaar extra wacht met leiding geven

trek je vooral van mij niks aan hoor Clown Knipoog Haha!