Vandaag voor het laatst me stage gehad.
En nu nog een week school volgen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ladyjoy schreef:Paardrijmensen uit Amsterdam en omgeving meeting 15 of 16e van juli
Vondelpark of Amsterdamse Bos een lekkere zonnige dag
Pluutje
Ladyjoy
Myrtje_
Lavandula
Wie oh wie nog meer?
hihi nee, gezellig, denk dat ik dan wel kan! Laat maar weten, iks tem voor het amsterdamse bos, omdat Vondelpark voor mij zo'n gedoe is om te komen... maar kijk maar even wat het word

)
. Mijn moeder belde vanaf station Arnhem of ik mijn oma wilde bellen dat ze later komen omdat er problemen waren met de treinen. Maar ik had niet echt onthouden welk station het nou was en toen zei ik Deventer (vraag me niet waarom). Mijn oma had het weer doorgegeven aan mijn oom (waar ze eerst heen zouden gaan) en die begreep er niets van waarom ze dan in Deventer waren, want daar komen ze helemaal niet langs, oepsie
Voel me weer lekker dom
Schimmelig schreef:

Schimmelig schreef:Helemaal vol met verschillende goodies, prima producten trouwens!
Je kunt er ook redelijk wat terug vinden bij 'De Paardendrogist' en 'Divoza'
*Oooh, wat ben ik een spammer*
alano schreef:Schimmelig schreef:Helemaal vol met verschillende goodies, prima producten trouwens!
Je kunt er ook redelijk wat terug vinden bij 'De Paardendrogist' en 'Divoza'
*Oooh, wat ben ik een spammer*
ik had het waarschijnlijk zo gekocht als ik een paard had waar ik op kon rijden....maar helaas die heb ik dus nog niet....
alano schreef:zo veel? waarom gaat dat allemaal zo goedkoop weg dan?
Schimmelig schreef:alano schreef:zo veel? waarom gaat dat allemaal zo goedkoop weg dan?
Mijn website laat nog even op zich wachten... dit staat er dus maar 'te staan'. Zonde vind ikzelf, ook omdat het veel producten voor de zomer betreft
Een aantal van jullie weten al dat ik een "plannetje" had en dat ik daar vandaag meer over te weten zou komen.
) en neem ik dus de volledige verzorging op me, daar blijft hij tot ongeveer januari. Daarna kijken we in overleg naar welke stal hij gaat, die voor ons beide een beetje te bereiken is en waar ze wel weidegang hebben. Ik ga hem dan dus ook starten.
. Hij heeft ook een tijd niets gedaan (nouja, ze longeert hem ong. 2 keer per week) en het was natuurlijk behoorlijk warm, maar toch is dat wel weer jammer. Dus het is nog even kijken deze maand...