Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yustin schreef:He Ireen, leuk Marco Borsato! Ik ben er twee jaar geleden gweest en het was echt gezelig!
Serada schreef:Yustin schreef:Heeey daar hebben we Lin! Ga je straks ook weer lekker de schoolbanken in???
Haha jaah we zijn er weer helemaal klaar voor. Ik moet alleen voor die tijd nog even naar de tandarts en ik hoop dat ik daar tijdens mijn lessen straks niet al te last van zal krijgen. Maar ikke bikkel dus dat moet goedkomen![]()
Jij moet vanmiddag ook na je werk hé Mir?

...
...
)Ze was gewoon zo blij me weer te zien,dat ze gewoon zei:"en wat doe jij hier nu weer? " 
Hebbie misschien wel wat aan!
Reentjuh schreef:Als je een keer iets niet weet van bomen of planten of iets kan je het ook altijd aan Arjan vragen, die weet er heel veel van af altijd. Haha, toen wij in Oosterbeek in het bos liepen begon die van elke boom of struik de namen te noemen, hahahaha! Die herkent heel veel! Dus ja, dan weet je datHebbie misschien wel wat aan!
...Ik heb morgen een nietmachine bij me Lin
...

...
...Maarja,ik wil dit jaar graag over,dus liever vooruit werken dan achter lopen
...Damn,dat klinkt gek he uit mijn grote scheur

ff vreten kopen
)
Reentjuh schreef:Komen jullie allemaal nog op de BBQ????![]()
![]()
![]()
En komen jullie met of zonder aanhang?? Dan kunnen we daar rekening mee houden met het inkopen!

perdiksvesra schreef:tot over 2 uur dan maar,ook al is er dan haast niemand![]()
![]()
Vanmiddag heb ik ook weer les van Con sinds héél lang geleden dus dat wordt waarschijnlijk flink aanpoten, oooh ik word nu al moe
Yustin schreef:Lin hoe was het op school gister?
Dat was even schrikken maar verder verliep het goed. We moesten ook een quick scan doen en daar scoorde ik een 8,7 mee dus mijn algemene ontwikkeling is volgens mij wel goed
Yustin schreef:Vandaag naar Utrecht om alles daar te regelen...En dan.............
WEEEEEEKEEEEEEEENNND !!!!!!!!!!
Yustin schreef:Bij mij is ook alles goed gegaan. Ik moest ergens in Den haag zijn, dus voordat ik er was heb ik natuurlijk heel den haag mogen aanschouwen...Ik moest ergens in Transvaal zijn, niet echt een leuk buurtje als je 's avonds naar je auto toe loopt...
Yustin schreef:Zorgen wij nog gezamelijk voor drank, fris enz? dan ga ik vanmiddag meteen even boodschappen doen
Serada schreef:Yustin schreef:Bij mij is ook alles goed gegaan. Ik moest ergens in Den haag zijn, dus voordat ik er was heb ik natuurlijk heel den haag mogen aanschouwen...Ik moest ergens in Transvaal zijn, niet echt een leuk buurtje als je 's avonds naar je auto toe loopt...
Waar is dat precies in Den Haag? Ik heb dat gevoel trouwens ook hoor als ik s'avonds om 22.00 uur nog een stuk moet lopen naar mijn auto. Ik begin vroeg in de middag en dan zijn alle parkeerplaatsen vlakbij school helemaal vol dus dan moet je dat ding wel ergens verderop zetten
Met aaaaaal mijn vrienden hihihi
Yustin schreef:Ireen, Ik kom alleenMet aaaaaal mijn vrienden hihihi
Mijn vader en moeder hebben een reunie dit weekend, dus die zijn er niet en Dan komt wel even, maar pas later...
Dus dan kan Arjan er rekening mee houden!
Hihi, nu hoef ik niet nog eens terug naar huis te rijden, hahahaha, dus kan lekker zuipen!!!! Zoveel drink ik toch nooit, maar ja, het gaat om het idee toch??!
Serada schreef:Yustin schreef:Zorgen wij nog gezamelijk voor drank, fris enz? dan ga ik vanmiddag meteen even boodschappen doen
Jaah iedereen neemt wat te drinken mee, van bier tot fris