Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 11:21

Ohwja, succes bij de tandarts.....brrr ik haat het als ik er naar toe moet!
Ja ik ga er ook tegenaan vandaag! Ben benieuwd.....

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 14:19

Yustin schreef:
He Ireen, leuk Marco Borsato! Ik ben er twee jaar geleden gweest en het was echt gezelig!

Hey Mir, ja ik ga dit jaar alweer voor de 3e keer naar Marco Borsato. Hij geeft hele goede concerten en de sfeer is altijd erg goed daar!

Zo Lin, jullie zijn de laatste tijd wel vaak bij de tandarts geloof ik he, haha! Ik heb ook een hekel aan onze tandarts. Was de laatste afspraak vergeten en heb nog steeds geen nieuwe afspraak gemaakt Bloos

En Wil, hoe gaat het nu met Tommie?? Alweer iets opgeknapt?

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 16:59

Serada schreef:
Yustin schreef:
Heeey daar hebben we Lin! Ga je straks ook weer lekker de schoolbanken in??? Haha!

Haha jaah we zijn er weer helemaal klaar voor. Ik moet alleen voor die tijd nog even naar de tandarts en ik hoop dat ik daar tijdens mijn lessen straks niet al te last van zal krijgen. Maar ikke bikkel dus dat moet goedkomen Tong uitsteken

Jij moet vanmiddag ook na je werk hé Mir?

Ik gister!!!:P

Errug vermoeiend,maarja Tong uitsteken

Vandaag gesolliciteerd bij Groenrijk,het haantje...en tsja,ging goed,ben aangenomen volgens mij,dus toppieee Go jij! Go jij! ...

Ireen,ik doe opleiding hovenier Bloos

Ik moet dus groene vingers krijgen,best raar want ik ben blank Verward Verward Verward

Maargoed,ik ga bij dan bedrijf 34 uur in de week werken,en dan nog 7 uur school Slapen ...

Ik zit bij Sanne op school Clown
Die is er heel erg blij mee,ze kwam toen ze binnenkwam gelijk naar me toegerend,helemaal anthousiast dat ik er was(natuurlijk,ik he Knipoog )Ze was gewoon zo blij me weer te zien,dat ze gewoon zei:"en wat doe jij hier nu weer? " Tong uitsteken

En tsja,ik moet voor volgende week de groepen kennen die van planten en bomen en hagen en plansoenen bladiebla Bloos

maargoed,het leuke van hovenier is dat je lekker zwart bij kunt klussen in je vakantie en weekenden Pling

nouwe,massolssss dan maar weer,tot de volgende keer Knipoog

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 17:15

Als je een keer iets niet weet van bomen of planten of iets kan je het ook altijd aan Arjan vragen, die weet er heel veel van af altijd. Haha, toen wij in Oosterbeek in het bos liepen begon die van elke boom of struik de namen te noemen, hahahaha! Die herkent heel veel! Dus ja, dan weet je dat Haha! Hebbie misschien wel wat aan!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 19:24

Hallo meiden. Knipoog
Gelukkig gaat het met Tommie al wat beter, al heeft hij nog wel flink last. Ach gut
Vanmiddag was ik lekker op tijd klaar met mijn werk, dus ook lekker vroeg op stal. Haha!
Toen heb ik Ietsen maar eens flink onder handen genomen. Nagelbijten / Gniffelen
Mijn varkentje is weer in een mooie zwarte knul veranderd.
Mag wel ook, ben 3 uur aan 1 stuk met het mannetje bezig geweest Haha!
En erg leuk, want heb constant flink contact met hem op een positieve manier.
Lovers
Het is echt een schatje Bloos

Lin als je maar wel uitkijkt voor je tenen, als je met hem wandeld, ik heb toch het 1 en ander gebroken, en kan je zeggen dat dat niet erg lekker is Nagelbijten / Gniffelen

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 20:40

Komen jullie allemaal nog op de BBQ???? Haha! Haha! Haha!

En komen jullie met of zonder aanhang?? Dan kunnen we daar rekening mee houden met het inkopen!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 21:57

JA tuurlijk Ireen, wat dacht je dan, zit er al een tijdje naar uit te kijken Haha! Haha!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL misschien komt Herman mee Ireen, maar die eet wel een muizenhapje Knipoog
Zo niet dan ben ik er natuurlijk wel bij, dan eet hij zaterdag lekker in z'n eentje, met de hondjes Knipoog Nagelbijten / Gniffelen

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 23:10

Reentjuh schreef:
Als je een keer iets niet weet van bomen of planten of iets kan je het ook altijd aan Arjan vragen, die weet er heel veel van af altijd. Haha, toen wij in Oosterbeek in het bos liepen begon die van elke boom of struik de namen te noemen, hahahaha! Die herkent heel veel! Dus ja, dan weet je dat Haha! Hebbie misschien wel wat aan!

HAHA,het is de bedoeling dan ik dan ook moet kunnen Haha!

Ik zit nu met mijn neus in de boeken,met een bakkiekoffie,en zal dat de hele nacht doen,dus tsja...
het zit zo:
Ik zou bij Linda de schutting en schuur schuren,en ik had gezegd dat het donderdag af zou zijn,dus nu is het de bedoeling dat ik rond half 9 op de scooter zit,onderweg naar Linda,om echt keihard te werken,en nu echt op te gaan schieten,anders gaan Linda straks op mij schieten Haha! ...Ik heb morgen een nietmachine bij me Lin Vork
Dus nu in het openbaar om me schaamte te herkennen:
Sorry Linda en Dave,ik ben erg lui,en het is nu zo snel mogelijk af Bloos
Dus de het klusje wordt geschorren Clown ...

Dit nerdje gaat weer
Slim

Oja,het is dus te laat klaar Bloos Boos!

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 01:49

Ik begin me al slimmer te voelen,als ik dit elke avond doe,ben ik volgende week klaar met school Bloos
zou je denken dan he Slapen

Ik mag lekker wel koffie drinken in de klas Haha!
Dat is echt gewoon chill...Geen kleuterregels,alleen ze zeggen daar nu al dat ik adhd heb Bloos
Ach,wat maakt dat uit,dan ben ik tenminste snel Tong uitsteken

Linda,over 6 uurtjes ben ik er hoor Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 04:39

Ik heb last van lamme handjes van het schrijven...Ik ben op de helft van hoofdstuk 2(nu 2.8) Vingers aflikken ...

Het leuke is dus,dat dit helemaal niet hoeft Bloos ...Maarja,ik wil dit jaar graag over,dus liever vooruit werken dan achter lopen Tong uitsteken ...Damn,dat klinkt gek he uit mijn grote scheur Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

nog 3,5 uur linda Bloos
Ik kan 10 minuten later zijn,want moet nog ff naar de Jumbo Haha! ff vreten kopen Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 05:55

daar ben ik weer Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Ik ben nog steeds wakker,maar ben echt moe,dus ik ga slapen...Sorry Linda,maar het wordt echt later dan 9 uur (sarcasme,9 uur sta ik in nootdorp Bloos ) Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Ik ga nu ff wat zagen,blokjes hout om te schuren,gaat dan makkelijker,Lin,leg ik nog wel uit Clown

tot over 2 uur dan maar,ook al is er dan haast niemand Tong uitsteken Vingers aflikken Vingers aflikken

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 07:57

Reentjuh schreef:
Komen jullie allemaal nog op de BBQ???? Haha! Haha! Haha!

En komen jullie met of zonder aanhang?? Dan kunnen we daar rekening mee houden met het inkopen!

Jaaaaaaa tuurlijk Haha!
Ik ga meteen Dan even mailen om te vragen of hij ook komt. Ik heb geen idee hoelaat hij weer in Delft is nl!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 08:14

perdiksvesra schreef:
tot over 2 uur dan maar,ook al is er dan haast niemand Tong uitsteken Vingers aflikken Vingers aflikken

Ik ben benieuwd Rolleyes

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 08:27

Lin hoe was het op school gister?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 08:39

Goedemorgen allemaal Haha!

Zo ik ben eigenlijk heel blij dat het weekend bijna gaat beginnen. Ik heb gister een megazware dag gehad en ik ben daar ondanks mijn nachtje slapen nog erg moe van. Het is natuurlijk niet alleen de lengte van zo'n dag maar ook alle wisselingen. Eerst mijn werk met al nodige zaken, tussendoor de tandarts die aardig aan de slag is gegaan in mijn mond en vervolgens een lange dag school met allemaal nieuwe input en leerstof.

Vandaag is ook mijn nieuwe hulp aan de slag in huis, ik ben heel benieuwd hoe alles eruit ziet als ik thuis kom Haha! Vanmiddag heb ik ook weer les van Con sinds héél lang geleden dus dat wordt waarschijnlijk flink aanpoten, oooh ik word nu al moe Gaaaap
Laatst bijgewerkt door Serada op 08-09-06 08:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 08:43

Yustin schreef:
Lin hoe was het op school gister?

Eeeh lange dag en een hoop informatie. We hadden bij de eerste dag drie boekjes gekregen met daarin overzichten van de opdrachten. Wij dachten dus allemaal dat dit een leidraad, soort handboek was voor de komende 3 periodes maar het blijkt voor 19 oktober ingeleverd te moeten worden Gestoord Dat was even schrikken maar verder verliep het goed. We moesten ook een quick scan doen en daar scoorde ik een 8,7 mee dus mijn algemene ontwikkeling is volgens mij wel goed Haha! Schijnheilig

Hoe is het met jou gegaan, Mir?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:09

Zoooow hahaha die Lin, dat wordt hard werken en veel huiswerk maken dus...
Een echte uitdaging.

Bij mij is ook alles goed gegaan. Ik moest ergens in Den haag zijn, dus voordat ik er was heb ik natuurlijk heel den haag mogen aanschouwen...Ik moest ergens in Transvaal zijn, niet echt een leuk buurtje als je 's avonds naar je auto toe loopt...
We hebben veel info gehad over de opleiding. het is een opleiding van 4 jaar, maar volgende week hoor ik hoelang ik er over ga doen. Ik schat ongeveer een jaar hihihi Al mijn collega's jaloers natuurlijk, maar ik krijg veel vrijstellingen ivm mijn vorige opleidingen! Haha!
Vandaag naar Utrecht om alles daar te regelen...En dan.............
WEEEEEEKEEEEEEEENNND !!!!!!!!!!

Anique zorgt voor Yus vandaag en morgen ga ik hoop ik rijden. Ik ben erg benieuwd naar hoe Yus liep gister...

En dan BBQ!!! Ik heb dan net even een mailtje gestuurd...

Zorgen wij nog gezamelijk voor drank, fris enz? dan ga ik vanmiddag meteen even boodschappen doen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 10:58

Yustin schreef:
Vandaag naar Utrecht om alles daar te regelen...En dan.............
WEEEEEEKEEEEEEEENNND !!!!!!!!!!

Ooj dus je moet toch naar Utrecht vandaag, zal wel een lange dag voor je worden Mir.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 11:00

Yustin schreef:
Bij mij is ook alles goed gegaan. Ik moest ergens in Den haag zijn, dus voordat ik er was heb ik natuurlijk heel den haag mogen aanschouwen...Ik moest ergens in Transvaal zijn, niet echt een leuk buurtje als je 's avonds naar je auto toe loopt...

Waar is dat precies in Den Haag? Ik heb dat gevoel trouwens ook hoor als ik s'avonds om 22.00 uur nog een stuk moet lopen naar mijn auto. Ik begin vroeg in de middag en dan zijn alle parkeerplaatsen vlakbij school helemaal vol dus dan moet je dat ding wel ergens verderop zetten Nors opkijken

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 11:03

Yustin schreef:
Zorgen wij nog gezamelijk voor drank, fris enz? dan ga ik vanmiddag meteen even boodschappen doen

Jaah iedereen neemt wat te drinken mee, van bier tot fris Knipoog

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 11:20

ja ik moet voor 1x naar utrecht en de rest wordt gelukkig in Den Haag gegeven........
Dus gelukkig valt het allemaal wel mee.....

Oke ik zal ook iets lekkers te drinken meenemen Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 11:21

Serada schreef:
Yustin schreef:

Waar is dat precies in Den Haag? Ik heb dat gevoel trouwens ook hoor als ik s'avonds om 22.00 uur nog een stuk moet lopen naar mijn auto. Ik begin vroeg in de middag en dan zijn alle parkeerplaatsen vlakbij school helemaal vol dus dan moet je dat ding wel ergens verderop zetten Nors opkijken

ja irritant is dat he? Ik liep een beetje bibberend over straat hahaha
het is in de wijk Transvaal. Bij de bogaard helemaal rechtdoor en ergens aan het eind naar rechts....beetje eng buurtje vond ik... Vork

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 11:43

Ireen, Ik kom alleen Huilen Met aaaaaal mijn vrienden hihihi

Mijn vader en moeder hebben een reunie dit weekend, dus die zijn er niet en Dan komt wel even, maar pas later...
Dus dan kan Arjan er rekening mee houden! Knipoog

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 13:04

Yustin schreef:
Ireen, Ik kom alleen Huilen Met aaaaaal mijn vrienden hihihi

Mijn vader en moeder hebben een reunie dit weekend, dus die zijn er niet en Dan komt wel even, maar pas later...
Dus dan kan Arjan er rekening mee houden! Knipoog

Oke, dank je wel ik zal het doorgeven Mir, en wij zullen je er wel doorheen slepen hoor, zo alleen, haha! Myrna komt niet hoorde ik, want die gaat op vakantie en zij moet in de nacht van zaterdag op zondag om 2 uur al vliegen! Wel jammer, maar voor hun natuurlijk wel lekker dat ze op vakantie gaan Haha!

En ik zou witte wijn mee nemen toch??? Hahaha, ik vind het wel relax dat de BBQ nu op zaterdag is Haha! Hihi, nu hoef ik niet nog eens terug naar huis te rijden, hahahaha, dus kan lekker zuipen!!!! Zoveel drink ik toch nooit, maar ja, het gaat om het idee toch??! Haha!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 13:19

Serada schreef:
Yustin schreef:

Jaah iedereen neemt wat te drinken mee, van bier tot fris Knipoog

Volgens mij zou ik een fles rode wijn meenemen Knipoog