Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik mocht op Unzipped aangezien No Limit bij de smid was geweest en nog niet helemaal lekker liep. Had er helemaal zin in en na een uitgebreide poetsbeurt op naar de bak. Daar na te zijn opgestegen eerst even als levende rem gediend voor een lesgenootje op Ungaro die tijdens het aansingelen alvast aangallopeerde. En daarna serieus gaan rijden.
). Les ging dus op zijn zachtst gezegd niet zo goed...Voede me echt een beetje Toos Kansloos: wat ik ook probeerde, niks leek te helpen het leek alleen maar nóg erger te worden.
.
. Het kan alleen maar beter gaan dan vandaag

net even veearts gebeld.. Fab heeft haar tand afgebroken en eet een beetje moeilijk.. En ze moet nog gescant worden dus ben benieuwd of het nu definitief is
Haar tand was verder geen ramp want ze was ook aan het wisselen. Moet alleen een nieuw zadel voor haar omdat dit zadel begint te drukken. Men verjaardag loopt tot nu toe nog goed 
van de weg af dus

dus dat word morgen weer een lange dag
en mijn hand even snel naar voren weggestoken en weer opgepikt. Toen nog wat tempowisselingen er tegen aan en zo kwam hij iets meer op de achterhand.
Dus paard helemaal de hemel in zitten prijzen want hij had zo goed zijn best gedaan. Dus paard lekker verzorgd en gaan eten om vervolgens weer de wedstrijd te kijken. Wedstrijd was wel leuk alleen mijn domme hulla hulla dans voor een vol terras vanwege de wespen was dan weer minder.
. Na nóg meer proefjes te hebben gekeken uiteindelijk om 16:30 naar huis gegaan. Gedouchet en daarna lekker bij liek gegeten. We zijn nog even naar de Bossche kermis geweest die ik persoonlijk wel héél erg klein vond, maarja ik ga al jaren alleen maar naar de Tilburgse kermis dus dat is ook geen goed vergelijkingsmateriaal
. Zondag na mijn werk nog even naar Oudoor Helvoirt geweest. Dát is echt superstoer, volgend jaar maar een vrije dag aanvragen