Vandaag weer lekker naar de manege. Er was ponyspringen dus genoeg te zien. Altijd leuk om die kleine pittige diertjes door die bak te zien racen, kop erop en springen maar
. Ik mocht op Unzipped aangezien No Limit bij de smid was geweest en nog niet helemaal lekker liep. Had er helemaal zin in en na een uitgebreide poetsbeurt op naar de bak. Daar na te zijn opgestegen eerst even als levende rem gediend voor een lesgenootje op Ungaro die tijdens het aansingelen alvast aangallopeerde. En daarna serieus gaan rijden.
Na de eerste paar rondjes geloofde ik nog dat Zip gewoon een beetje stijf van stal was gekomen maar na een minuut of 10 kreeg ik toch mijn bedenkingen. Ik weet niet hóe onlogisch ik blijkbaar wel niet reed maar ik kon er met de minuut minder mee. Hij zat vast op links, wilde niet inbuigen rechts en als je toch even doorvroeg: kop omhoog en rennen. Dat was eigelijk het algemene gevoel van mijn hele les: bij alles wat hem niet beviel kop erop en rennen en dwars door al mijn hulpen heen denderen (en dat was 80% van mijn les
). Les ging dus op zijn zachtst gezegd niet zo goed...Voede me echt een beetje Toos Kansloos: wat ik ook probeerde, niks leek te helpen het leek alleen maar nóg erger te worden.
Na mij moest hij nog een uurtje doordat paco zichzelf verwondde aan de bakdeur. Bij dat meisje ging ie vervolgens heel hard in de galopstand zonder terug te willen, maar na een ruilactie liep hij echt heel goed bij een meisje wat volgende week naar onze les komt. Dus hij heeft zijn dag in ieder geval goed kunnen afsluiten
.
Daarna nog wat springen gekeken, NL gepoetst en daarna naar huis gegaan.
Alweer benieuwd op wie ik volgende week zit, heb er alweer helemaal zin in
. Het kan alleen maar beter gaan dan vandaag