Ik heb haar zelf nog niet eens gezien Ja Ginger heet ze, is het toch een vosje, dus die lijkt niet op pistache zoals op de vorige pagina werd beweerd Is al bekend of Pandor blijft? (Vind een nieuwe Grimeur ook wel leuk )
Wij kregen vanmorgen les van Wil. Het ging echt super goed. Tsjimme deed super zijn best en was al minder hoofdschudderig als vorige week. De eerste x galop ging ik alleen, 2e x met de groep mee, allebei ging echt erg goed! Hij had weer lekker gewerkt en ik was weer blij met hem Die 2 nieuwtjes reden niet mee met ons, maar ze zien er verder wel leuk uit
Ik heb de nieuwe ook nog niet gezien Maar als ik er aan denkt mag het fototoestel mee dinsdag Dan zal ik plaatjes schieten voor je antoinet. (al kan ik dat lang niet zo goed als Mariet...)
Ik heb vanochtend heeerlijk met de kar gereden, was lekker weer, ook al redelijk druk op de weg, maar goed, Mazzel heeft zich keurig gedragen. En ik heb zin in vrijdag
haha ja, en dan blijft al het zand helemaal plakken, dan kom ik nooit schoon de bak in En Alex doet dat bij mij alleen met halster, hoofdstel omdoen mag, maar halster niet.
Jaja, gewoon gaan afhaken hè. Ik denk jij komt Fox wel even laten schrikken zodat het lijkt alsof ik op een moeilijk paard rijd Als het al donker begint te worden, zijn de foto's in de buitenbak ook niet mooi
Haha, naja je mag buiten toch nog wel even stappen. Heb je misschien toch nog een gelukte foto Vorige keer kon Fox zichzelf eigenlijk ook heel goed vermaken tijdens het proefje
Ik liet Alex de vorige keer los staan, maar hij heeft het goed door als de deur open staat. (of niet op de klip zit), alleen weet ik niet zo goed of hij alleen maar naar buiten wil turen of dat hij ook echt naar buiten wil wandelen. Dus had de knip er maar elke keer op gezet. Verder doet Alex bij mij gewoon de hele tijd lief