arabiandevil, welke soraya bedoel je? Als ze in de vrijdagsles zit, zit ze bij mij in de les. Hihi, nou wil ik eigenlijk wel weten wat ze over mij gezegd heb dan.. Positief toch hoop ik.. 17 april is dat een vuurtorenwedstrijd gewoon? Dan doe ik ook mee off course hehe, als het een onderlinge is dan doe ik ook mee.
maarie ik zal mijn best doen hihi soms flapt er opeens wat uit he, maar jij bent een goede bijrijdster vind Suus hoor dus Ja deetje dat is goed, alleen dan heb je kans dat er geen taartje meer is als je niet morgen kan , maar dan koop ik wel koekies hoor voor een andere keer. kiek maar, ik hoor t wel joh!! Ik krijg geen melding meer via e mail van bokt, vet raar.
Ik krijg ook nergens meer meldingen van Nou moet ik alles opzoeken
Ik doe de 17de niet mee, ga lekker springen in Assendelft Als het met de tijden uitkomt kom ik nog wel even bokkers supporteren, maar meedoen sla ik maar over Heb niet zoveel dressuurproefambities meer
zo tijdje niet geweest op bokt en nu kon ik meteen 100 pagina's doorlezen. Duurt wel lang zeg die kaartjes van jumping a'dam het geld is er al wel af maar de kaarten zijn nog steeds niet binnen :S
Inge kwam namelijk naar me toe met dat er verhalen hier in dit topic staan over haar. Ik heb idd bevestigd wat ik hier in het topic heb geplaatst, ik sta nog steeds achter wat ik daar getypt heb. Maaar... nou had zij het over hele andere dingen die hier niet ter sprake zijn geweest en wat ik hier gezegd zou hebben.
Nou heeft zij gezegd dat ze dit van andere mensen heeft omdat ze zelf geen internet heeft dus ik vraag me stiekem wel af wie de grapjas is die er vanalles bij verzonnen heeft.
Ik ben namelijk zelf nog in staat om wat ik getypt heb over haar gewoon uit te printen en aan haar te geven