LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Ruiken jullie ook al die lekkere, warme en zelfgemaakte appeltaart die Liquita aan het maken is
Hahaha.......met slagroom???Moeten we wel heel snel de 200ste pagina halen, anders is de
al lang op
.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Ruiken jullie ook al die lekkere, warme en zelfgemaakte appeltaart die Liquita aan het maken is
Hahaha.......met slagroom???Moeten we wel heel snel de 200ste pagina halen, anders is de
al lang op
.
o0oJamieo0o schreef:jammer dat je mary niet meer doet, maar wie is jill
.

.
, boefje

. 
.
. 
) l0rdJ schreef:Inderdaad erg mooie foto;s Liquita, vooral die van minneke super!
Yinari schreef:Ik vind ze goed gelukt hoor!! Jammer van die plassen in de paddocks (maar dat is de harde werkelijkheid hè). Doe je niks aan in ons Waterland. Wat voor camera heb je eigenlijk? Want je maakt scherpe foto's!
! LIQUITA schreef:Was ik vandaag foto's aan het maken van o.a de trainingmolen (voor de website) kwam ineens deze "dondersteen" het erf op lopen.
Dus gelijk maar wat foto's gemaakt.
En weer terug naar het land.
Het gras is altijd groener aan de overkant.
Ze ging het verkeerde landje op, dus ik heb haar maar even naar het goede landje gebracht. Ze liep lief met me mee, tot dat we bij de andere paardjes aan kwamen. Ze wilde niet meer verder, maar na wat geruststellende woordjes ging ze toch het land op. Toen ik weer terug liep en nog even achterom keek zag ik haar zo onder het schrikdraadje door gaan, boefje

) maar dat maakt de foto's niet minder grappig!
tjaan_ schreef:Shenavallie @
het springen ging toch gewoon super :p
vooral de balkjes waren er geinig wat ze deden