En daar hebben ze de hele week in gestaan, ze vinden zichzelf zo zielig

Nee, niet echt geloof ik Jasperina
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Erg fijn was dat
. Toen moesten we onze tickets ophalen bij zo'n balie, kwam mijn moeder er dus achter dat ze mijn zusjes paspoort bij zich had ipv mijn paspoort. Dat was echt schrikken, maar gelukkig kon het dus met mijn ID-kaart
. Nou, lang wachten natuurlijk, eindelijk het vliegtuig in. Toen we daar aankwamen regende het echt hard! Dat was echt niet grappig
. In ons Hotel zijn we meteen even gaan liggen want ik had de hele nacht niet geslapen en was al erg moe. Toen ik wakker werd was ik helemaal niet lekker, had erge buikpijn enzo. Even een pijnstiller genomen en nog even geslapen, toen voelde ik me wat beter. We zijn even het 'dorpje' ingelopen. Je werd letterlijk de winkeltje in getrokken, niet normaal gewoon
. Toen kwamen we bij een of andere vieze vent, die was aan het brabbelen en maakt mijn moeder duidelijk dat hij 120 kamelen voor me bood!
Fijn is dat hoor
. (Aan het einde van de week was het record 6000
) Het eten was eigenlijk de hele week niet echt heel erg lekker, maarja, dat was niet zo heel erg. De volgende dag was het weer gelukkig stukken beter. Eigenlijk hebben we de hele week wel redelijk weer gehad. Lekker een paar dagen op het strand gelegen, bij het zwembad geweest. Ook nog een paar keer naar Sousse en Monastir de Medina in geweest, was ook erg leuk. Alleen zijn ze wel een beetje handtastelijk, dat was erg veel minder
. Iedere avond was er muziek in ons Hotel, en dat hoorde wij dus op onze kamer.. Dat was echt balen want dan kan ik niet slapen. Het Hotel was dus niet echt geweldig, maar we hebben in ieder geval een heelijke week gehad! De paarden daar waren alleen echt zo zielig!
Heeel mager, en staan gewoon in de brandende zon
. De laatste dag was er een pony en die liep voor de wagen, viel toen hij bijna bij de plaats was om te rusten, werd meteen op zijn flikker geslagen. Toen kwam die jongen van de bok af en begon dat paard helemaal af te ranselen
. Ik kon dat echt niet aanzien en ben door gelopen. Mijn moeder bleef die jongen aankijken, en toen hij zag dat ze zo bleef kijken stopte hij. Toen we daar nog een keer langs kwamen bleef hij mijn moeder maar aankijken met z'n armen over elkaar. Grr, ik zou hem wel kapot willen knuppelen
. Je snapt gewoon niet hoe iemand dat kan doen.. 

Ik heb me kapot gelachen...
Zoek 2 dezelfde schoenen 

en tanja der benen naja bij der hoef knip ik altijd helemaal weg anders blijft er van alles aanzitten en plakken!
Lekker hoor, op 't strand!
Hiero in 't koude kikkerlandje was het alles behalve weer voor het strand
Vandaag ook nog eens hagel, en dat terwijl het vandaag lente is! 
En bleh ongesteld! Werd ik ook op vakantie maar gelukkig wel de dag dat we van Portugal weer naar Nederland vertrokken (al is 2 dagen in de bloedhete auto zo niet echt geweldig
)
]
toen waren er wel leuke en aardige jongens
whahah kennen we weer lekker roken
:D:D

) Als mijn vader dan wil rijden kunnen we best met de bus gaan (daar kunnen 11?? personen in) dan pikken we meteen wat mensen ergens van een station
Only_Sam schreef:Heey Kiki,
ik had een vraagje, ik wil dit jaar mijn paard ook meenemen, maar hoe reageerde paarden op jou paard, en andersom?
_Kiki_ schreef:Foei foei, roken is slecht![]()
Ik moet nog even kijken of ik kan Maris..
Ik wacht Tivara even af. Als zij goed is wil ik haar misschien wel meenemen (Als ik mijn ouders gek genoeg krijg) Als mijn vader dan wil rijden kunnen we best met de bus gaan (daar kunnen 11?? personen in) dan pikken we meteen wat mensen ergens van een station
![]()
Maar als Tivara niet goed is, dan weet ik het niet..
er zouden maar kamelen op je geboden worden!

Weet niet of ze nou pijn heeft of dat ze 3 weken vakantie niet genoeg vind
Raar dat Tivara ineens zo doet; Zou de DA d'r naar laten kijken ofzoo?
ja of we moeten weer een meeting hebben
whahah