whahaha nou t schijnt vanaf volgende week juist echt beter weer te worden! N soort 2e zomer!! Dat zei me ma, hoop echt dat dat zo is!! Hahah en anders heb ik zat Fjordenpaard truien die mee kunnen (A) (Heb afgelopen week nog de lichtgrijze van iris gekocht, heb nu dus; zwart, bruin, donkergrijs, lichtgrijs & lichtroze ) haha komt vast goed
Hmm jij heb geen auto in barneveld toch? als je tijdens je stage daar wil blijven mss bij me werk in rheden? Hmmz mt trein 1.06 en nog geen 3 minuten fietsen vanaf station. 1 ding doe niet ptc/de burght.
okej, nouja moeten minimaal 3 a 4 fokmerries staan en moet blok 4 dezelfde zijn als blok 2 zodat je de veulens ook meemaakt zegmaar. voor pvb animal care en nee ik ben autolooooooos
Ik moet officieeel nog niet beginnen, maar begin 2 weken eerder met stage ivm ziekte van een leerkracht! @ Patricia; ik weet welke minor ik al eerste krijg; dus ik kan al mn klas aanklikken in 't rooster... voor de rest vind ik t genaaid dat er nog geen groepsindeling staat...alleen van deeltijd. Dan weet je tenminste wat je hebt enzo!
Ik begin 12 september. Officieel 5 september, maar de eerste week is introductie. Wel hebben we schijnbaar een brief gehad dat we 9 september naar school moeten komen voor een begroetingsbijeenkomst ofzo, maar daar ga ik niet naar toe. Ga niet totaal 6 uur reizen op een vrijdagmiddag om evt nieuwe mensen te begroeten, die zie ik in de les wel.