waarom niet Jetje, maken gewoon Nederlandse gemeenschap hier.
Nou ze willen voorlopig ICD. zo ingesteld laten staan. In maart, als er niks tussendoor gebeurd, weer op contrôle.
Mijn toekomstige wei hiernaast is ook gefrased, Morgen komen ze handmatig nog wat wortels eruit halen en moet het glad gemaakt worden en dan in het voorjaar weer verder.
Kaar heel veel sterkte, zat er ook maar steeds mee in mijn hoofd.
Nou heb een soort paardvrijmidweekje, pas zaterdag weer naar tank en was er maandag voor het laatst, maar dat geeft niet heb zat werk te doen dus das wel fijn, en moet ook leren want het volgende tentamen komt er weer aan.
Nu maar hopen dat jullie niet meer terug hoeven tot maart en dat alles goed blijft gaan. Mooi weitje maken voor de paardjes, tuin is groot genoeg toch?
Vandaag Blando laten springen in de longeerbak, hij vindt het leuk en was heel moe daarna. Met uitstappen op het erf liep hij erg met zijn hoofd over de grond, zo van ........... pffff wat ben ik moe en wat is mijn hoofd zwaar.
Inderdaad morgenochtend afscheid nemen van Mirjam, ze heeft het zo gewild. Ik vergeet nooit meer de eerste keer dat ze naar Blando toe kwam, op een maandagmiddag. Hoi ik ben Mirjam en ik had je een mailtje gestuurd. Ik had zoiets van huh............. hadden wij een afspraak ofzo. Afijn, Blando gezadeld en ze zat er nog niet op of ze lag er alweer naast. Nou dat was de eerste keer, was haar reactie. Daarna er gewoon weer op en vanaf die dag ging het goed met die twee.
Richard heeft de foto van Blando en haar van zijn staart in haar kist gelegd, zodat haar grote vriend nog even bij haar is.
doppie45
Geplaatst: 30-11-11 22:27
We zullen morgen allemaal even aan Mirjam denken en in gedachten bij haar zijn. Daarna met een glimlach terug denken aan een unieke meid met een heerlijk eigen persoonlijkheid die bij een ieder een glimlach op het gezicht kon toveren,bij mij in ieder geval wel en ik denk bij velen... Daarnaast zal mij vooral haar omgang met Blando bij blijven want die was echt uniek te noemen... wat hield ze van hem en wat hebben ze veel aan elkaar kunnen geven die twee.
sybje
Geplaatst: 30-11-11 22:35
Lay schreef:
Ik heb avonddiensten Aniet Hoezo extra controle, heeft Ruub weer ergens last van?
2 leuke paarden daagjes in het voorruiticht, heb nl Soof gestrikt om morgen met mij en Lay naar buiten te gaan.. En Donderdag met Romana... Maak ik Laytje ook blij mee...
Mooi gezegd, Marion, zo is het. Haar vrolijkheid was zo.....aanstekelijk! Mijn laatste buitenritje met Warenko samen met Mirjam op Blando! Lekker doorbabbelen tot in de rengalop.
AnitaJoeri
Geplaatst: 01-12-11 09:32
guten morgen. 6graden en het regent.
Kleine poekeltjes lopen nu dus voor het eerst van hun leven in de regen en vinden het erg gek.
Voor diegene die naar Mirjam gaan heel veel sterkte, ik vind het een loodzware opgave. We denken aan iedereen.
Ben hier een tijdje niet geweest. Maar las over Mirjam de verzorger van Blando, wat naar zeg. Krijg er gelijk kippenvel van ondanks dat ik haar niet gekend heb. Heel veel sterkte vandaag dames.
De kittens die buiten lopen en overal nog van schrikken, lijkt em een leuk gezicht haha.
Lay
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-11 14:24
Mirjam haar afscheid/ dienst was erg mooi.... Het was ook erg druk, wel geteld 319 mensen!
Bahhh wat een R*t weer.... Ga zo maar eerst ff naar Lay, buitenritje met Romana wordt hem vandaag niet.. En met Soofje was het gister erg gezellig en leuk... En heerlijk gereden..
lirote
Geplaatst: 02-12-11 00:59
hoi zat net ff terug te lezen heftig van mirjan zo jong nog en erg mooi wat je voor haar heb gedaan kaar
Hollands weerbericht: zwaar bewolkt, 12 graden. 50% kans op regen, vooral in de ochtend, later trekt de regen naar het oosten......de drie koningen tegemoet???? Of naar Anietje?? Het wordt een nat weekend, met wind en buien en op zondag kans op hagel en onweer. Het wordt eindelijk herfst. Het jaar loopt nu een beetje achter. Zo, ik ga aan het werk!
morge, het is nu inderdaad herfst jet. zo lekker hele dag college en vannavond naar shabu
AnitaJoeri
Geplaatst: 02-12-11 09:45
guten morgen 6 graden en druilerig.
Gisteren heeft 's ochtends een uurtje geregent maar is daarna tot 5 uur 's middagsdroog geweest, geloof dat we in vergelijk met jullie nog mazzel hadden.
Vandaag allebei de boys longeren en dan uitmesten en dan alvast wat kokkerellen voor de kerst. Het weekeind weer naar kleine kerstmarktjes, mits het niet te slecht met het weer is, we zien wel.
met de peerden gaat het goed ben net ff geweest en met mij ook wel gister gaatje in mijn oog gemaakt in het ziken huis vandaag 2 keer laten meten gaat goed met dat oog alleen mijn andere was de druk weer te hoog moet weer aan de troep en van de week kijken voor een ander medicijn zo blijf je bezig he
AnitaJoeri
Geplaatst: 02-12-11 19:04
Vervelend hoor Wil dat getob met je ogen.Hoop dat het beter gaat met andere medicijnen, mocht je die krijgen.
Prachtig weer hier vandaag, stralende zon en 11 graden en geen wind. Was dat in Delft ook zo?
Paarden allebei met de bijzet gelongeerd en Aiko heeft niet 1 x geprobeert om me mee te sleuren, het wordt nog eens wat. Joepi was erg braaf.
Nog flink in de tuin gewerkt en toen aan kokkerellen geweest.
lekker gevuld paprikaatje met pittige zoetzure saus en rijst gegeten. Voor vanavond met gehakt gevuld stokbroodje met kruidenboter gemaakt. Lekker bij de voice.
Voor kerst alvast een gehaktbrood gemaakt, die kan straks de vriezer in en voorbereidingen voor een echte Engelse plumpudding gemaakt. Gedroogd fruit en kruiden staan nu te wellen in whiskey, port en fruitlikeur. Morgen voordat we naar de kerstmarkt gaan eerst de plumpudding afmaken. Heb het nog nooit gegeten maar ze zeggen dat dat erg lekker is.Ben benieuwd wat het wordt.
De kleine poekeltjes worden door mama verder meegenomen buiten dan dat ik wil, maar zal ik toch aan moeten wennen. Hoe raad die het zo heeft 2 meter hoog in mijn zilverspar zitten roepen, de sukkel wist niet meer hoe die eruit moest hihi.Uiteindelijk viel die eruit. Sien heb net weer een muis gebracht aan ze.Bah
Hahaha Sien zorgt nog goed voor de kleintjes. En weer lekker aan het kokkerelen geweest zo te lezen.
Fijn dat het goed gaat met de paardjes Wilma, minder van je eigen gezondheid(ogen).
Afgelopen woensdag bij Kyra op bezoek geweest en wat is het toch een grote meid al. Ze was toen precies 8 maandjes, lekker dominant en ondeugend maar heel erg op de mens gericht nog steeds. Wel gaat er denk ik wat heersen want de veulies hadden vieze oogjes(bij kyrtje geel/pus?) en vieze neuzen. Maar ze moeten toch echt weerstand opbouwen. Met peep gaat het in de hit actief iets minder, ze heeft last van haar hoeven. Heeft het verder wel onwijs naar haar zin en is veel rustiger. Alleen op het harde loopt ze niet goed en haar hoeven zijn kort. Na het weekend even de smid bellen. Ijzers willen wij niet en het is iets waar ze doorheen moeten en wat bij eigenlijk alle paarden goed gekomen is Alleen heeft het tijd nodig en is het moeilijk om je paardje natuurlijk niet goed te zien lopen.
Voor de geintereseerde foto's vn haar hoefjes van afgelopen week hebben we. Heb trouwens een ontzettend mooi zadel gezien voor peepsie, weet alleen niet of zadelmakers hem ook hebben. Cognac kleurig
Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.
hallo allemaal, balen van je ogen wil en nu maar hopen dat alles weer beter wordt. mijn vader heeft ook glaucoom, zit in de familie en is ook erfelijk een aantal broers van hem hebben het ook. ikzelf heb me ook laten controleren bij mij was het gelukkig goed maar is wel iets wat ik in de gaten moet houden.
leuk dejonge kittens aniet ze houden je lekker bezig maarmams sien zorgt ook goed voor ze.
hier gaat alles zijn gangetje de kinders zitten op school en paps en mams aan het werk. sander zit op roc mondriaan en doet de opleiding techniek en ict en heeft het naar zijn zin. jeroen gaat naar een andere school opdeze lukt het niet helemaal helaas maar beter voor hem. het is een lastige leeftijdsfase. jan is ook lekker aan het werk nog steeds heel erg druk maar kan het wel beter doseren. bij mij op het werk is het ook druk ik ga me nu meer toeleggen op de financien en uitvoering contractbeheer. en met mijn wilde pony gaat het ook goed het is een lekkermannetje. ik ben hem nu meer aan het doorrijden en dat gaat ook steeds beter. hij reageert zo goed op mijn hulpen en vaak reageert hij al voordat ik zelf bedenk wat ik wil gaan doen is zo kicken. het is en blijft mijnblonde god...
Hé Wilma, je had toch ook goed nieuws over je ogen? Wel even doordokteren, maar uiteindelijk is het een betere uitslag dan dat je eerst had, of heb ik het verkeerd begrepen?? Lekker Aniet, engelse christmaspudding. Die eet je met clotted cream en whiskeysauce ( niet die roze saus die je bij de vis eet)
leuk om te horen hoe het gaat, Regina! Lekker zijn gangetje klinkt saai, maar wij weten wel beter.
ja ook goed nieuws ik heb geen akute glaucoom maar een lidteken van de mazele die naar binnen mijn oog in geslagen was en daar een lidteken op mijn zenuw hebben achter gelaten wel heb ik een nauwe kamer hoek waardoor er niet genoeg ruimte is om het vocht achter mijn oog weg te laten vloeien nu hebben ze een gaatje gemaakt zodat het vocht weg kan bij mijn rechter oog is de druk goed en bij mijn linker was hij nog te hoog dus moet ik nog ff druppelen met die troep maar deze artsen zijn bezig een oplossing te zoeken om er wat aan te doen het zicht in mijn linker oog komt niet terug maar zoals ze me eerst hadden verteld dat ik blind blind zou worden is gelukkig van de baan heb echt een paar maanden in mijn rats gezeten nadat ze het gaatje hadden gemaakt zag ik het licht uit mijn ogen verdwijnen het werdt helemaal donker zo wat was ik in paniek peet vertelde dat ze dat hadden verteld voordat ze er aan begonnen waslleen niet tot me door gedrongen dacht dat het fout was gegaan dus na een lang verhaal goed nieuws dus
AnitaJoeri
Geplaatst: 03-12-11 09:36
guten morgen 5 graden, veel wind en het regent.
Hopenlijk knapt het vanmiddag wat op als we naar de kerstmarkt gaan en anders pech dan maar regenjasjes aan hihi
Wil, altijd fijn als de uitslag wat beter is dan eerst.
Jetje die kerstpudding zit al vol met whiskey, port en fruitlikeur en dan moet ik ook nog whiskey saus erbij eten. Denk dat de kids dan niet meer thuis kunnen komen haha.
Gisterenavond nog ff 3 kuilbalen en een grote strobaal gebracht. Kan tot in het nieuwe jaar vooruit.