Olaa! Annie had een dagje vrij vandaag (hè Michelle ), dus ik heb even mooi haar manen getrokken want die waren zo lang! Zondag heb ik wedstrijd, ik moet om kwart voor 12 en kwart over 12. Ik heb trouwens ook met de sjofel (schrijf je dat zo?) en met de traktor over het erf op stal gereden, ik moest even de jongen helpen die het mest ging wegbrengen, haha, dat was echt leuk!
Nu ga ik even Wie is de mol terugkijken en daarna douchen en dan Xfactor kijken .
Helleu, Kom ook ff om de hoek.loerenXD timmie heeft vandaag een daggie vrij ben nu onderweg naar en agsijds feestje van een colllega van mijn ma word super gezellie
Ben ik ook weer eens Helemaal bijgelezen en wel. Vandaag 4V-dag gehad op KUN (Radboud) Nijmegen. Heeel boeiend, not, ik deed medisch en het ging alleen maar over geneeskunde, wat ik nou absoluut NIET wilde studeren, en het duurde asociaal lang, we zouden half 5 terug op school zijn, 6 uur kwam beter in de buurt . Verder heb ik een nieuw rooster, nu zelfs op zaterdag les !!!!!! Klopt hoop ik niet
Halloo! Ik heb net gewerkt, nu naar annie toe. Even rijden en haar staart en manen wassen, ook nog even mijn spoelen poetsen voor morgen. Ik kwam er trouwens net achter, dat ik nieuwe proefjes moet rijden, die ik nog nooit gereden heb. Dus ik hoop maar dat er iemand op stal is die even wil voorlezen .
Helleu, Net gereden ging echt lekker:D ojaa de nieuwe proefjes zijn.in gegaan. Ik hoop dat ze fijn zijn. Het schijnt dat ze moeilijker zijn geworden. Succes morgen
Idd nieuwe proeven voor april zijn grotendeels zelfde gebleven in L1 minder doorzitten in ieder geval en in Z1/Z2/ZZ-l verhouding zijn de vliegende wissels veranderd ofzo en nouja in ieder geval daar is het een en ander veranderd om de overgang naar klasses vloeiender te laten lopen. ZZ-l is nu ook bij de basissport gebracht. Kunnen peer en ik bij de poowns lekker zz-l starten (dream on)
Annie staat al geknot en al op stal en alles is schoon, ik moet alleen nog haar voorpluk invlechten en dat terwijl we morgen pas om 10 uur bij stal weggaan. Maar ik vind het altijd van om het de dag ervoor te doen als ik toch wel 'vrij vroeg' weg moet. Annie laat het ook altijd erg netjes zitten en ik vlecht met naald en draad en super strak, dus dat gaat er niet 1,2,3 uit.