ow ja JOEPIE IK HEB EEN BONUS mn 3e volgens mij .. YES MN DAG KAN NIET MEER STUK
ThessaKeizer
Geplaatst: 27-10-10 16:39
Nou kijk aan, jij weer blij Nou ik ga lekker douchen en me klaarmaken, fijne avond allemaal enne tot morgen!!! Veer ik hoor het wel he of ik de knollies moet doen!
Ik vind het echt vervelend dat de kabel er in Schiedam uit is.. Je bent nu verplicht om digitaal te kijken
loveseben
Geplaatst: 27-10-10 18:36
Kendera schreef:
Ik heb een beetje een doorsnee mannetje denk ik Alleen qua lengte niet... haha ( hij is 2,05 cm)
even een foto bijgezocht Voordeel is, ik ben ook niet zo klein.. dus lange bas valt niet zo op
Zoek effe die foto op van Bas en mij, kunnen ze goed zien hoe lang hij is
loveseben
Geplaatst: 27-10-10 18:42
Jeetje, wat vervelend Tes Arme Fietje Maarre......mocht ze wel los dan? Want ik heb ze vandaag gewoon los gegooit Had niks gehoord, dus dacht dat het oke was
shilady
Geplaatst: 27-10-10 18:43
Naast jou zijn de meeste mannen wel een stukkie groter kell niet dat ik zelf zo groot ben met mn 1.65 ....
loveseben
Geplaatst: 27-10-10 18:47
Ik ken ook zo iemand die nooit op een Fries wou rijden......die rijden toch niet lekker En dat is dus Debbie, Eep zijn verzorgster op maandag Toen ik haar eenmaal zover kreeg om op Eep te rijden, wilde ze er niet meer vanaf Ze heeft nog steeds zoiets van, ik wil er nooit 1 voor mezelf Maar als ik eerder ga dan Eep, dan heeft ze mooi pech, dan krijgt ze hem gewoon Dat weet ze ook al hoor
Friezen schijnen trouwens ook niet helemaal koudbloed te zijn Heb ik eens ergens gelezen (Ja, ik kan lezen ) Ik zou niet weten wat geen type paard voor mij zou zijn Ik denk zelf ook een (r)Arabier Zo een als Darkness zou idd niks voor mij zijn, maar een Fergilah denk ik weer wel