Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Horsefreak

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 17:22

Hmm zondag niet met de kar en zouden andere bijrijders Mazzeltje ook op zondag pakken. Hoe laat is het zondag? dan kan ik hier nog even in de overleg of mijn pa tijd heeft om heen en weer te rijden (of evt mee te rijden) Ik moet maar gewoon weer eens ritje pakken.
Wel balen van je les gisteren, jammer dat je eraf viel. Ik was altijd blij dat we gingen springen en tja inderdaad, paard voelt jou angst ook wel en dan twijfelen ze toch sneller. Gewoon zeggen: ik kan het en ik ga het doen! Hopelijk heb je niet meer dan beetje stijve spieren en blauwe plekken.
Ik kan mijn keer vallen bij Smit nog herinneren. Ik wilde gelijk weer opstappen en Aad echt zo: gaat het en kom eens van de hoefslag af en iedereen stappen.
En ik kan dus weer veilig komen rijden, Bo is er niet meer, daar reed ik niet graag op.

En Es, dat klinkt wel goed over je werk, lekker! Mijn loonstrookje moet nog komen, zal net voor of net na kerst zijn. Nog steeds acclimatiseren Sas, maar is wel leuk / gezellig? En mijn contract om binnen te werken bij de post wordt nog weer verlengd voor de zaterdag. Dan heb ik in ieder geval nog weer even werk en dan kan ik daar vanuit weer werk zoeken:D Dus das wel fijn, al moet ik over 2 maanden naar hoofddorp ipv Nieuw-Vennep. Wordt wel vroeg opstaan dan 6u beginnen.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 17:36

Dat zou leuk zijn Wendy! De rit is van 14.00-16.00u :D! Ik hoor het wel! (over welke zondag heb jij het eigenlijk, aankomende of de 20ste januari?)
En lekker van je werk!
Ben idd alleen een beetje stijf. Blauwe plek heb ik nog niet kunnen ontdekken!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 18:26

over aankomende zondag, de 20e durf ik nog niets over te zeggen.

En gelukkig geen blauwe plekken, nu gewoon weer lekker bewegen, dan gaat de stijfheid vanzelf over.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 19:00

Nou ja, de 20ste kan ik dus sowieso niet!
Aankomende zondag lijkt me gezellig! Beetje om misschien, maar mocht je geen vervoer hebben en wel willen zondag, kan ik je evt ook ophalen en afzetten op station Sassem ofzo?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-12 19:04

Jammer dat je gevallen bent met springen Milou ;). Het is zo leuk! Ik ga tweede kerstdag starten bij Bakker, 2 rondjes oefenspringen een keertje 40-60 en een rondje 60-80. Ben benieuwd hoe het gaat!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 19:06

evdpanne schreef:
Jammer dat je gevallen bent met springen Milou ;). Het is zo leuk! Ik ga tweede kerstdag starten bij Bakker, 2 rondjes oefenspringen een keertje 40-60 en een rondje 60-80. Ben benieuwd hoe het gaat!

het erge was esther dat het nog niet eens springen was, het waren balkjes waar we over gingen draven, haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 19:20

Thanks Milou en rot dat je gevallen bent zeg :(:)
Verder nog niet gelezen, moet snel weg. Reageer vrijdag uitgebreid :)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:31

Toch wel internet hier :). Je mag onze reservering laten staan voor de 20e. Bedankt voor het regelen. jammer dat je toch niet mee kunt :(. Hoe is het net de stijfheid?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:35

Ben je op reis Saskia? Ja, ik zal me even afmelden voor de 20ste bij Yvonne. Ze vroeg zich wel een soort van af waarom ik de boeking maakte met jullie, hoe ik jullie kende, haha! Heb het heel summier toegelicht!
Stijfheid gaat, maar voel het wel.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:40

Hey Es waar werk je nu eigenlijk?
Sas het wordt vanzelf leuker als je ingewerkt bent en cadeautjes krijgen is altijd leuk :-) ik heb 2 flessen wijn en een lekker kerstpakket verzameld dus ik klaag niet!

Jee Milou wat rit dat je gevallen bent, deuk in je ego en zelfvertrouwen maar ik weet zeker dat dat goed komt! Ik hoorde het van Cas en Bo, that's life...

Net even gluhwein op de kerstmarkt in Leipzich wezen drinken. Lekker hoor :-)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 22:54

Oe, vervelend zeg, kerstmarkt in Leipzig ;)!

En een deuk in ego en zelfvertrouwen.....ach, die ego op het paard had ik al niet zo (dacht ik, haha), dus dat valt wel mee.....zelfvertrouwen ga ik zondag meemaken! Maar heb op zich een paar rondjes gestapt. Had graag nog even gedraafd, maar dat kon helaas niet. En de val ging zo snel.....weet niet eens echt hoe ik gevallen ben, wel dat ik nog benen van Tiësto zag en daar meer van schrok dan van het feit dat ik op de grond terecht kwam. Mederuiters hebben het ook niet echt gezien, het ene moment zat ik nog op Tiësto en een milli-seconde later lag ik kennelijk op de grond!
Ton daarna aan de bar: zondag buitenrit op Tiësto, en dan wel blijven zitten hè?

Tja, Cas heb ik nooit gereden, ken hem niet, dus had er niets mee. Bo heb ik twee keer op gereden, 1x buitelen 1x binnen. Niet helemaal mijn type paard. Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die het niet leuk vinden. Ruiter uit mijn les vond Cas echt geweldig, dus die was niet echt blij...

Esther, ik vergeet helemaal op jouw springplannen bij bakker te reageren! Alvast heel veel succes!

Pfff, sta er helemaal nog niet bij stil dat het volgende week al kerst is....heb er ook niet zo heel veel mee!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:00

Haha ja dat zal Yvon wel verbazen...

Wat jammer van Cas en Bo. waren ze al lang kreupel?

Ik zit in een hutje vlakbij zeist. hoef ik maar een klein stukje rijden naar mijn training morgen en overmorgen :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:05

Cas was niet kreupel volgens mij. Wel struikelde hij vaak. Bo had artrose. Weet niet of ze recent kreupel stond of niet...

Zo, nog even een tweedaagse training voor de kerst? Begin je je draai al een beetje te vinden?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:06

Een hutje? Geluksvogel!

Zondag lekker op Adje Milou komt helemaal goed :-)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:18

Vast lekker op Adje zondag Milou! :)

Geen luxe hutje, maar het is tenminste lekker dichtbij. Jup nog even een training voor kerst. Voor het mailprogramma waar ik mee moet gaan werken. Wel van belang dus. En het went al een beetje ;)

Cas leek me wel een lieverd!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:24

Waren allebei lieve paardjes hoor, maar eigenlijk zijn ze allemaal lief :-).
is jullie mailing programma zo ingewikkeld?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:31

Wow, twee dagen training voor een mailprogramma! Moet je vast veel mee kunnen! Gebruiken ze niet gewoon outlook of iets wat daar op lijkt?
E ja, ik hoop lekker op Adje te mogen rijden. Ben nog even aan het uitvogelen of Eelco voorrijdt zondag. Zijn dochter dacht dat ie wel moet rijden zondag, maar dacht dat hij 's ochtends gaat.....
Overigens moet ik zeggen dat Tiësto wel echt vlak is in zijn galop. Je voelt niet eens een galopbeweging! Heel apart! Mederuiter was trouwens minder tof bezig. Plant zo manda voor me op de hoefslag. Zag het al een beetje aankomen, dus ben maar in de remmen gegaan! Ze had me te laat gezien
En ja, Bo en Cas waren lieve paardjes, maar had er verder niet zo heel veel mee.....vind het wel sneu voor de mensen die wel wat met deze paardjes hadden!
En ja, ze zijn allemaal lief! Maar eentje is toch echt wel de liefste :D!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:35

Arko??? *\%/*
Rijden Ingeborg en Aad op zondagmiddag niet voor?
Ik kan pas 17 januari weer rijden ik moet Yvonne even bellen om te vragen voor de priveles.
Gijs gaat 24 en 25 dec rijden, afgelopen zondag heeft hij buiten op Anouk gereden vond hij ook wel leuk :-)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:36

Milou balen trouwens van je terugvlucht, ik hoop dat je een extra dag kan krijgen!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-12 23:43

Dat was niet het goede antwoord Antoinette ;)! Mederuiter gister die op Adje moest (en normaal altijd op ragna rijdt), vond het opzadelen een worsteling, had ruzie in galop over de richting en vroeg mij na de les of ik die grote eigenwijs niet wilde naverzorgen, haha! En toen vroeg ze me hoe ik ervoor zorgde dat Adje de goede kant op gaat tijdens de les, haha! Het was wel grappig!
En wat betreft die terugvlucht, hoop dat mijn collega's kunnen ruilen! Anders is het laat in bed en zeer vroeg op!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 00:55

Het is het mailprogramma om de nieuwsbrieven mee te gaan maken, dus niet zo'n mailtje via outlook ;).

Met het ene paard heb je toch altijd een grotere klik dan met de andere, dat blijkt maar weer. Ik ben benieuwd welke paarden Fenna en ik weer mogen proberen :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 00:57

Ok, uitgebreid programma dus!

Ben ook benieuwd! Vind het echt jammer dat ik niet mee kan. Gelijk een tip voor jullie, boek niet bij vueling! Die schijnen dit dus op regelmatige basis zo te doen! Heb het ze ook gezegd dat dit de eerste keer was dat ik bij hen geboekt had, maar dat ik dit niet nog een keer zou doen. Kwamen ook echt met een k*tsmoes!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 14:19

Ja, uiteraard. en ze kunnen het niet keer voor je omboeken?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 14:23

er is al omgeboekt, naar die vlucht 2 dagen later. en om nou eerder uit spanje te vertrekken dan zaterdag, daar heb ik geen zin in. dus toen keek ik op de transavia website en zag die vlucht op zondagavond. helemaal goed dus, behalve dat ie wat laat aankomt, haha!
Heb net een mailtje gekregen dat mijn geld binnen enkele dagen teruggestort wordt.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 19:14

No ja, dat is tenminste iets.... ;)