Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marjo_Wystan schreef:spettertjuh schreef:De andere twee merries doen hem helemaal niets en Mandy ook niet, dus ik verwacht daar geen problemen meer mee
Kun je nog wel goed/normaal rijden daar, nu Blando zo is? Moet toch maar eens langskomen, ik heb geen idee waar jullie stal is ..

'Vakantie' met merries kan geen kwaad
Jetta schreef:Nee, nog geen afrekening gekregen......hoop dat ik wat terugkrijg, was effe een dure maand, zeg.
Princesspres schreef:Marjo_Wystan schreef:heeft iemand trouwens zijn/haar rekening voor het saneren al gekregen?
nee en ook geen aankondiging ( dat je adres moest geven) denk dat dan toch alles op jouw naam staat?
dus hij smeerde hem gauw weer hihi
lekker joh dat je de tv op pauze kan zetten 
klein stout dotje Princesspres schreef:Marjo_Wystan schreef:Trailer staat volgens mij echt op jouw naam. Mijn emailbericht nagekeken: jij hebt ook een email gehad hoor
vaag? Heb echt niets gehad... Welde datum? dan ga ik zoeken?
Via dagmar of via ecoloss?

en dat hij onder de indruk is van het draadje
en als je me cht niet kan bereiken kan je altijd marjo nog bellen/smsen. Dan komt het wel bij mij terrecht Princesspres schreef:nee heb em echt niet![]()
ik mail dagmar woensdag wel even.
Hoop dat wannadoo zich verder gaat gedragenen dat hij onder de indruk is van het draadje
![]()
anders als ik niet opneem en er is iets kan je altijd smsen. (als ik het dan lees weet ik tenminste dat er iets isen als je me cht niet kan bereiken kan je altijd marjo nog bellen/smsen. Dan komt het wel bij mij terrecht
horsii schreef:Hoezo staat spetter te koop?
Peeps is net gescant en ziet er allemaal nog heel goed uit, is mooi drachtig.
Was alleen vrij weinig op de scan te zien door veel vruchtwater.
Marjo_Wystan schreef:wie gaat er mee vandaag!??!!! (dichtbij stal, volgens mij in de avond maar dat moet ik nog even uitzoeken)
[EV] Kom kijken op een proffesionele kortebaandraverij!!!