Cer schreef:* ik wil niet weten welke vragen daarbij horen * De vragen van Tav sluiten er mooi op aan
heb ik jullie toch weer vrolijk gemaakt ahahahhaasplinter: uuhhmmm mij met een baby niet heel snel hoor
taverno schreef:We zijn weer lekker bezig vandaag!we zijn een stel kippen, gooi iets op en we fladderen er allemaal achteraan en blijven posten
king1234 schreef:heb ik jullie toch weer vrolijk gemaakt ahahahhaasplinter: uuhhmmm mij met een baby niet heel snel hoorzie je, hier spreekt een geemancipeerde vrouw. Je hebt groot gelijk hoor, gewoon frederik ermee laten slepen. Jij moet king rijden.
Kimbaie schreef:Lekker geemancipeerd liedje eigenlijk, waarom zou frederik niet met het kind slepen. zo gaat het liedje niet was jou liedje, jij begon ermee
Splinter schreef:Kimbaie schreef:Lekker geemancipeerd liedje eigenlijk, waarom zou frederik niet met het kind slepen. zo gaat het liedje niet was jou liedje, jij begon ermee jij maakte hem af.
jarrah schreef:Maar het is dus geraden... was ik wel als eerste geloof ik Heb ik nu wat gewonnen? gratis knuffel.... van frederik.
jarrah schreef:Neeuuu bedankt... die heb ik liever van iemand anders owja.... Van wie dan??? Ik wil je anders ook wel een knuffel geven als je daar blij van wordt.
Nee blader maar terug... ik was als eerste met mijn reactie helemaal aan het begin Ik heb zelfs jouw pb als hard bewijs
Kimbaie schreef:jarrah schreef:Neeuuu bedankt... die heb ik liever van iemand anders owja.... Van wie dan??? Ik wil je anders ook wel een knuffel geven als je daar blij van wordt.
Splinter schreef:nah, je mag door voor de koelkast Jarrah wil een kattenbel uit londen, of eindhoven? of tilburg en uit moskou komt een brief....
Splinter schreef:nah, je mag door voor de koelkast Jarrah wil een kattenbel uit londen, of eindhoven? of tilburg Jaaaa de kattenbel... uit eindhoven natuurlijk De koelkast mag door naar de volgende... wie wil?
Kimbaie schreef:Splinter schreef:nah, je mag door voor de koelkast Jarrah wil een kattenbel uit londen, of eindhoven? of tilburg en uit moskou komt een brief.... Die hoef ik ook niet... bedankt
jarrah schreef:Splinter schreef:nah, je mag door voor de koelkast Jarrah wil een kattenbel uit londen, of eindhoven? of tilburg Jaaaa de kattenbel... uit eindhoven natuurlijk De koelkast mag door naar de volgende... wie wil? ik heb er al twee, dus nee bedankt.