ATE schreef:merrie staat weer op stall
Wanneer is de merrie uitgerekend?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Nou, ik krijg net een telefoontje van m'n moeder. M'n oma is overleden, ze is vanavond nadat er nog iemand van de kerk bij haar is geweest rustig ingeslapen. Ik ben blij voor m'n oma dat het snel is gegaan. Ze is eigenlijk niet echt ziek geweest. Ze was voor een maand terug nog helemaal gezond. Op bepaaldde ouderdoms verschijnselen na. Ze zou einde van de maand nog moeten verhuizen naar de nieuwbouw van het verzorgingshuis. Daar zag ze ook wel tegen op. Dus dat is haar ook bespaart gebleven. Ik wist dat het er aan zat te komen, maar voel me nu wel leeg hoor. Ik duik m'n bedje maar weer in.
Tot morgen!
Ben vanmiddag - toen Wesley weer naar school ging - nog even snel naar EppleJeck gegaan om een nieuwe broek te halen, want zelfs m'n enig overgebleven spijkerbroek begon door te scheuren
(en ik wil toch wel een beetje ontspannen het gesprek/de rit beleven, hoewel.... ontspannen.....)
Had ik nog een echt "blond"-momentje
bij de kassa: er stond in het scherm "EppleJeck Men jodhpur", dus ik dacht "He, gaaf, heb ik zelfs een echte menbroek!". Blijkt het een mannenmodel (Men) te zijn, ha ha! Maar hij zit wel super lekker en moeders was zo lief om er meteen een centimeter of 10 af te halen (tja, korte pootjes....
). Van m'n vader mocht ik een witte polo lenen, m'n werkschoenen zijn netjes opgepoetst, m'n koetsiersbewijs, paspoort, alles heb ik mee, dus qua voorbereiding zit het wel goed. Nu de rest nog!
Shenavallie schreef:Ik ben zó zenuwachtig voor morgen!!!!Ben vanmiddag - toen Wesley weer naar school ging - nog even snel naar EppleJeck gegaan om een nieuwe broek te halen, want zelfs m'n enig overgebleven spijkerbroek begon door te scheuren
(en ik wil toch wel een beetje ontspannen het gesprek/de rit beleven, hoewel.... ontspannen.....)
bij de kassa: er stond in het scherm "EppleJeck Men jodhpur", dus ik dacht "He, gaaf, heb ik zelfs een echte menbroek!". Blijkt het een mannenmodel (Men) te zijn, ha ha! Maar hij zit wel super lekker en moeders was zo lief om er meteen een centimeter of 10 af te halen (tja, korte pootjes....
). Van m'n vader mocht ik een witte polo lenen, m'n werkschoenen zijn netjes opgepoetst, m'n koetsiersbewijs, paspoort, alles heb ik mee, dus qua voorbereiding zit het wel goed. Nu de rest nog!
![]()
En ik hoef gelukkig morgen en alle andere dagen niet het tennis meer te organiseren, want dat heb ik later vanmiddag kunnen overdragen aan iemand anders
Shenavallie schreef:winnitou schreef:ga ik wel of niet naar de manege???????weet het nog niet.. heb nog zoveel te doen....
Dat blijf je evengoed wel houden, dus gewoon naar stal gaan! Of zoals Oege zo mooi zegt: "Dat stof ligt er straks ook nog wel".
Shenavallie schreef:Ik ben zó zenuwachtig voor morgen!!!!Ben vanmiddag - toen Wesley weer naar school ging - nog even snel naar EppleJeck gegaan om een nieuwe broek te halen, want zelfs m'n enig overgebleven spijkerbroek begon door te scheuren
![]()
En ik hoef gelukkig morgen en alle andere dagen niet het tennis meer te organiseren, want dat heb ik later vanmiddag kunnen overdragen aan iemand anders