What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 17:37

ATE schreef:
merrie staat weer op stall

Wanneer is de merrie uitgerekend?

ATE

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:42

9 april

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 17:46

Oké ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:47

ik ga weer na de manege nadien moet nog rijden

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:48

hoi

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 17:49

heb ff bij gelezen. ga gelijk weer weg. zo weer aan het werk! doegie

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 17:50

Hoi, doei en werk ze :wave:

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:13

Ik heb weer ff lekker op Nicole heel rustig gereden,veel gestapt .lekker ff rustig aan.Morgen weer gewoon rijden.Heel fijn om haar weer te zien na 5 dagen.heb me paardje gemist hoor.Vanmorgen losgegooid in de bak met Moon,ze gingen compleet uit hun dak.Nicole steigeren heb ik haar nog nooit zo hoog zien doen en Moon schoof heel enthousiast na hard remmen tegen het bak deurtje aan gliding stop!!!!en rennen met zijn tweeen heerlijk om te zien hoor,waren heel blij ff los.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:14

Ook de nieuwe paardjes op stal gezien.leuke paardjes hoor.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:43

ATE schreef:
9 april

Zal ze dan haar diploma halen? :+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 19:46

LIQUITA schreef:
Nou, ik krijg net een telefoontje van m'n moeder. M'n oma is overleden, ze is vanavond nadat er nog iemand van de kerk bij haar is geweest rustig ingeslapen. Ik ben blij voor m'n oma dat het snel is gegaan. Ze is eigenlijk niet echt ziek geweest. Ze was voor een maand terug nog helemaal gezond. Op bepaaldde ouderdoms verschijnselen na. Ze zou einde van de maand nog moeten verhuizen naar de nieuwbouw van het verzorgingshuis. Daar zag ze ook wel tegen op. Dus dat is haar ook bespaart gebleven. Ik wist dat het er aan zat te komen, maar voel me nu wel leeg hoor. Ik duik m'n bedje maar weer in.

Tot morgen!

Liquita, gecondoleerd met het overlijden van je oma, heel veel sterkte voor jou en je familie.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 20:02

ga ik wel of niet naar de manege???????weet het nog niet.. heb nog zoveel te doen....

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 20:39

winnitou schreef:
ga ik wel of niet naar de manege???????weet het nog niet.. heb nog zoveel te doen....

Dat blijf je evengoed wel houden, dus gewoon naar stal gaan! Of zoals Oege zo mooi zegt: "Dat stof ligt er straks ook nog wel". ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 20:47

Ik ben zó zenuwachtig voor morgen!!!! :# Ben vanmiddag - toen Wesley weer naar school ging - nog even snel naar EppleJeck gegaan om een nieuwe broek te halen, want zelfs m'n enig overgebleven spijkerbroek begon door te scheuren :+ (en ik wil toch wel een beetje ontspannen het gesprek/de rit beleven, hoewel.... ontspannen.....) :D Had ik nog een echt "blond"-momentje :o? bij de kassa: er stond in het scherm "EppleJeck Men jodhpur", dus ik dacht "He, gaaf, heb ik zelfs een echte menbroek!". Blijkt het een mannenmodel (Men) te zijn, ha ha! Maar hij zit wel super lekker en moeders was zo lief om er meteen een centimeter of 10 af te halen (tja, korte pootjes.... :o ). Van m'n vader mocht ik een witte polo lenen, m'n werkschoenen zijn netjes opgepoetst, m'n koetsiersbewijs, paspoort, alles heb ik mee, dus qua voorbereiding zit het wel goed. Nu de rest nog! :D
En ik hoef gelukkig morgen en alle andere dagen niet het tennis meer te organiseren, want dat heb ik later vanmiddag kunnen overdragen aan iemand anders +:)+

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 21:09

Shenavallie schreef:
Ik ben zó zenuwachtig voor morgen!!!! :# Ben vanmiddag - toen Wesley weer naar school ging - nog even snel naar EppleJeck gegaan om een nieuwe broek te halen, want zelfs m'n enig overgebleven spijkerbroek begon door te scheuren :+ (en ik wil toch wel een beetje ontspannen het gesprek/de rit beleven, hoewel.... ontspannen.....) :D Had ik nog een echt "blond"-momentje :o? bij de kassa: er stond in het scherm "EppleJeck Men jodhpur", dus ik dacht "He, gaaf, heb ik zelfs een echte menbroek!". Blijkt het een mannenmodel (Men) te zijn, ha ha! Maar hij zit wel super lekker en moeders was zo lief om er meteen een centimeter of 10 af te halen (tja, korte pootjes.... :o ). Van m'n vader mocht ik een witte polo lenen, m'n werkschoenen zijn netjes opgepoetst, m'n koetsiersbewijs, paspoort, alles heb ik mee, dus qua voorbereiding zit het wel goed. Nu de rest nog! :D
En ik hoef gelukkig morgen en alle andere dagen niet het tennis meer te organiseren, want dat heb ik later vanmiddag kunnen overdragen aan iemand anders +:)+

sucses morgen he ;)

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 21:12

Succes Shenavallie, spannend!

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 21:14

Wat een heerlijk weer. Val heeft vanmorgen lekker in het gras gestaan, daarna helaas voor hem naar de paddock maar daar lag hooi, dus hij heeft niets te klagen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 21:19

Shenavallie, ik wens je ook heel veel succes morgen +:)+

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 21:21

Tytje schreef:
Wat een heerlijk weer. Val heeft vanmorgen lekker in het gras gestaan, daarna helaas voor hem naar de paddock maar daar lag hooi, dus hij heeft niets te klagen.

Aah...Vallie blij :j

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 00:10

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Dat blijf je evengoed wel houden, dus gewoon naar stal gaan! Of zoals Oege zo mooi zegt: "Dat stof ligt er straks ook nog wel". ;)

ja bij Oege wel, ik wil wel mijn huis voor elkaar hebben voor zover het gaat. De droger draait en dan kan ik zo nog even mijn bedje opmaken, lekker schoon....
eerst een sprintje onder de douche. Je snapt het al ben toch naar de manege geweest. Heb na de les nog even gereden. Moet voortaan toch mijn eigen zadel eropleggen want met het zadel van Angelo krijg ik toch wel heel veel last van mijn heup en knie. zit bijna in spagaat in dat zadel.
Morgen om 8 uur bij de garage zijn voor het rammeltje onder de auto (kon echt niet vroeger).
Welterusten!!!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 00:12

Shenavallie schreef:

ik zal voor je duimen. En je weet het he...je kunt het, geloof in jezelf,

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 06:09

Heel veel succes Mireille,je kan het zeker weten.Zet hem op!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-10 08:54

Wat een heerlijk weetje 8-) . Alleen jammer dat je nachten nog zo koud blijven, 2 a 3 graden zijn de berichten. First krijgt 's dus nachts toch nog maar een dekentje op.

Ik heb m'n thee en beschuitjes op, dus op naar de manege. Ga weer lekker rijden....laterssss!!!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 08:57

LIQUITA schreef:
Shenavallie, ik wens je ook heel veel succes morgen +:)+

En ikkes ook hoor.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 08:59

Het is zeker heerlijk weer, amper wind ook.
Ik ga vandaag weer beginnen met werken.
Ben nog wel neuzig en hoesterig, maar ik wil nou wel weer lekker buiten zijn hoor.