Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. _sandra schreef:willie moet even twee weken zonder biks. dit om te kijken of hij van de biks een soort gisting krijgt, waardoor hij dan de diaree krijgt. na twee weken weer contact opnemen. dan kijken we of het veranderty is of niet, en dan vlgd stap. weten dus nog niet waar het van komt, maar kan aan de biks liggen. is wel vreemd, want heeft ze eerder nog nooit last van gehad. kan ook liggen aan dat er steeds ander hooi gevoerd word. maar eerst dit en dan verder zoeken. willie gaat dus niet blij zijn haha, is gek op haar biks. ze mag iets meer hooi als compensatie! en dan liefst verdeeld over de dag. dat wordt dus lastig, maar ga haar zelf af en toe wat extra hooi geven! vind het wel zielig voor haar, als de andere paarden hun biks krijgen. maar ja, is ff nodig!
. Mag ze ook geen meusli ofzo? kunnen ze dat geven als er biks gevoerd wordt. Zet je wel met koeie letters op haar stal dat ze geen biks mag
. LIQUITA schreef:_sandra schreef:willie moet even twee weken zonder biks. dit om te kijken of hij van de biks een soort gisting krijgt, waardoor hij dan de diaree krijgt. na twee weken weer contact opnemen. dan kijken we of het veranderty is of niet, en dan vlgd stap. weten dus nog niet waar het van komt, maar kan aan de biks liggen. is wel vreemd, want heeft ze eerder nog nooit last van gehad. kan ook liggen aan dat er steeds ander hooi gevoerd word. maar eerst dit en dan verder zoeken. willie gaat dus niet blij zijn haha, is gek op haar biks. ze mag iets meer hooi als compensatie! en dan liefst verdeeld over de dag. dat wordt dus lastig, maar ga haar zelf af en toe wat extra hooi geven! vind het wel zielig voor haar, als de andere paarden hun biks krijgen. maar ja, is ff nodig!
Ohhh...arme willie. Mag ze ook geen meusli ofzo? kunnen ze dat geven als er biks gevoerd wordt. Zet je wel met koeie letters op haar stal dat ze geen biks mag
.
_sandra schreef:ja, met grote letters en iedereen nog ff apart gezegd! hoop dat het goed komt! van die muesli ga ik nog ff na vragen. is wel een goed idee! anders is het zo zielig!!!!
_sandra schreef:mntj, 9 november moet ik om 9 uur bij huisarts zijn voor bevolkings onderzoek. ( ben 40 he, dan mag je er aan mee doen) kan ik die maandag een uurtje later lessen? weet niet hoe laat ik klaar ben! als het niet lukt, sla ik een keertje over. hoor het wel van je!
_sandra schreef:mntj schreef:misschien op de biks voerbeurten een appeltje of wortel.
breekt ze de stal ook niet af.
en heeft ze toch het idee dat ze niet overgeslagen wordt.
ik heb al een zak met wortelen gehaald, maar ja, hoe ga ik dat doen, ben er niet elke x met voeren. gedoe!