Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:Mireille1970 schreef:
Heb even op jullie site gekeken;
is nog under construction
kan alleen geen ades vinden, zitten jullie nu in Landsmeer?
Ziet er heel leuk uit, ga wel een keertje langskomen....
Mireille1970 schreef:winnitou schreef:
Heb even op jullie site gekeken;
is nog under construction
kan alleen geen ades vinden, zitten jullie nu in Landsmeer?
Ziet er heel leuk uit, ga wel een keertje langskomen....
Ja klopt, maar alle linkjes doen het gewoon, dus je kunt wel heel veel zien al.
Adres: Zuideinde 2b (tegenover Rabobank, na opening tussen Gall&Gall en Juwelier Arends in)
Inderdaad in landsmeer...
Ik plaats de opening online.
Gezellig!
winnitou schreef:Mireille1970 schreef:Ja klopt, maar alle linkjes doen het gewoon, dus je kunt wel heel veel zien al.
Adres: Zuideinde 2b (tegenover Rabobank, na opening tussen Gall&Gall en Juwelier Arends in)
Inderdaad in landsmeer...
Ik plaats de opening online.
Gezellig!
Toch in het winkelcentrum (pje)
Mireille1970 schreef:Zoals beloofd: Ik ben vandaag bij Cayenne geweest, zie hier de foto's (volgende keer staat hij buiten en kom ik met betere foto's):
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=114&t=840214&start=1125
winnitou schreef:Mireille1970 schreef:Nee, in het nieuwe gedeelte (staat nu nog een week of 3 in de steigers en dannnnnnnnnnnnnnnnnn)
(Met hema, juwelier, gall&gall, culinair cafe a la boer geert, parfumerie)
een routebeschrijving aub

Mireille1970 schreef:Nee dat niet. Dat kan ook niet meer inmiddels. We hebben HEM met zijn 3en en dat is niet om hem te delen maar wel omdat we er alle drie iets in zien en het risico zo delen tot hij 3,5 is en zadelmak. En dan samen verkopen.

winnitou schreef:en mij ook Sanne. Jose heeft het laten afweten....vind een feestje belangrijker dan mij voorlezen, snap je dat nou?
ja zeg, ga mij nu nog ff verder de put in praten.