Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 17:53

nope, hostels Pling Vandaar dat ik al die centjes nodig heb...

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 17:55

Ja dat kost iets meer inderdaad!

Ik ga even eten Doei!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:16

Nou ik ben ook net lekker door de regen geweest Lachen. Eerst Atlas en Komiek overtuigen dat ze echt wel met zn tweeën tegelijk mee kunnen uit het land (Atlas was het hier niet zo mee eens en wilde een stukje Komiek uitproberen). Toen ik ze overtuigd had liepen ze erg enthousiast mee... Komiek moest ik echt goed vasthouden want die dacht joeppie naar stal!! Toen liet ik natuurlijk weer de longeerzweep vallen dus gingen we oefenen met stil staan en kon ik net aan de longeerzweep nog pakken. Toen ging Komiek weer in Atlas staan kauwen (op de lieve manier) en Atlas was weer even in love met Komiek, maar ik overtuigde ze toch maar om even door te lopen. Toen was ik bijna het land uit en toen kwam de hele kudde uit dat land ineens achter me aan lopen (erg handig is dat als je door een ander land moet). Toen vond Atlas natuurlijk weer dat hij zijn merrie moest verdedigen dus oren al plat in de nek en klaar voor de aanval. Deze kon ik gelukkig voorkomen Lachen. Toen de longeerzweep maar even gebruikt om die paarden weg te jagen, en dat werkte gelukkig Haha!. Daarna kon ik weer veilig doorlopen naar stal waar ik nog heel erg modderpoelen moest ontwijken... Dankzij Komiek mocht ik er nog bijna doorheen (ik zat ook al helemaal onder de modder, al dat gestamp ook). Toen heb ik Komiek op stal gezet, die kon lekker hooi gaan eten. Daarna nog even 30 min met Atlas aan de hand gestapt op de dam, meneer was echt hyper! Liet zo af en toe een mooie piaffe aan de hand zien.... (elk paard kan hoge school dressuur Knipoog, je moet het alleen op de goede momenten eruit halen). Daarna kon ik Atlas ook weer in zijn stal parkeren en heeft ie eten gehad. Vervolgens kon ik lekker naar huis want Margriet zou ze weer buiten zetten. Die heeft les vanavond en anders stond Komiek alleen op stal hyper te worden Tong uitsteken.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:18

En Fenn hoe ben jij op het idee gekomen om zo alle landen door te gaan en hoe heb je dat geregeld? Het lijkt mij ook wel leuk om te doen (een collega van mij doet dat nu ook, Europa twee weken door en eindigen in Griekenland voor een weekje zon, zee en strand). Lijkt me echt een hele belevenis!!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:19

30 minuten stappen is wel lang inderdaad als je het erf niet af kunt... (Tenminste.... saai!)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 18:45

Wat banketstaaf jullie veel zeg!
@ Sas, ik hoef niet perse naar het strand, maakt voor mij niet zoveel uit. We kijken gewoon wat we allemaal leuk vinden toch!
En Mariet, Tjits is toch hartstikke goed?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:00

Nou de jurist gaat hier maar weer eens aan het werk.... Er staat een leegstaand bedrijfspand bij ons aan het einde van de straat (best dichtbij) en daar willen ze nu verslaafden in gaan huisvesten. Voor deze verslaafden is nu geen ruimte in de opvang en dus ook geen ruimte voor therapie. Ze staan al bekend om de overlast die ze geven en dat ze geldproblemen hebben. Nou lekker als dat bij je in de straat zit... Als dat doorgaat durf ik 's avonds mijn huis niet meer uit en zal ik me als nog niet veilig voelen. Die lui doen alles om aan geld te komen voor drugs....

Dus ik gaat nu maar even kijken voor een bezwaarschrift die de hele wijk kan gaan gebruiken om bezwaar in te dienen bij de Gemeente tegen dit gewoon te idiote plan!!!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:10

Zo Es, wat een plannen!

@ antoinette, dan ga ik ook mee Lachen (Tenminste, als dat mag van jullie Vork )

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:18

Ik heb door de regen en wind post rond gebracht in een vreemd stuk van dit dorp, maar het is me gelukt Bloos
Ik mag de hele week weer werken t/m zaterdag.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:19

Verdien je wel lekker Ja Alleen met dat warme weer is het iets minder natuurlijk.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:24

Nou liever dat het droog is, die regen is echt niets, alle post plakt aan elkaar en alles is nat.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 19:42

Kun je de adressen niet meer lezen Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 20:00

Es interrailticket en een hoop telefoontjes met de NS. Het kost wat moeite. Ik kwam op het idee doordat we eigenlijk met de trein naar een stad wilden en zo kwamen we via internet op het interrailticket. Kost meer moeite dan 't lijkt Knipoog Maar wordt supergaaf Haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:08

Een vriendin en ik hadden ooit het idee om door Nederland te bussen Nagelbijten / Gniffelen (Maar goed, we zitten allebei nog steeds hier Vork) Vind het nog steeds een grappig idee, maar het lijkt me ook ontzettend onhandig...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 20:18

Je komt met de bus ver hoor Ja en het is heel grappig. Had je moeten doen tijdens de stakingen Knipoog Toen was het gratis. (Al hoef jij er met OV toch al weinig voor te betalen)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:26

Sas wij gaan volgend jaar wel door Nederland bussen Knipoog, en daarna door Europa treinen Tong uitsteken. Kunnen we in de tijd dat de OV geldig is gaan bussen en dan daarna ergens heen met de trein (of vliegtuig als het saldo dat toelaat Knipoog ). Ik moet mijn landen waar ik geweest en plaatje wat verder gaan inkleuren Tong uitsteken.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:28

Het wordt trouwens steeds leuker.... Zit je op de website van de gemeente te lezen kom je dr achter dat er ook ex-gedetineerden geplaatst kunnen worden. Nou lekker met die gevangenisstraffen van tegenwoordig zijn ze zo weer vrij al plegen ze een moord... Dat hoef ik niet binnen 20 meter van mijn huis te hebben....

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 20:29

klagen Es! Daar weet jij nu toch alles van? Knipoog

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:31

Klinkt wel super leuk Fenna, zo'n vakantie, wel 'druk' maar je ziet wel veel.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:41

Jah ik gaat 'bezwaar' aantekenen. Het is nog geen officieel bezwaar omdat er nog geen besluit is genomen, dus gaat ik het gewoon leuk laten klinken Knipoog.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 20:46

kooslover schreef:
Zo Es, wat een plannen!

@ antoinette, dan ga ik ook mee Lachen (Tenminste, als dat mag van jullie Vork )

Van mij wel gezellig (reserveer je Lune wel even dan Knipoog)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:34

Ja hoor, Lune is elke vrijdag een paar uurtjes van mij Knipoog

Het lijkt me ook wel leuk wat Fenna doet, maar aan welk bedrag moet ik ongeveer denken? (Want dan heb je natuurlijk niets aan je OV Nagelbijten / Gniffelen)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:41

Jah en dan wel op tijd komen he Sas, anders is K. al weg met dr Tong uitsteken

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-08 22:48

Je mag haar wel gewoon Katarina noemen hoor. (Ik wordt een beetje gek van al die letters Nagelbijten / Gniffelen)
Maar dat was een kleine vergissing. Maakt niet uit, kan gebeuren! Lachen

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 09:01

Heeft Lune nog steeds 100 verzorgers?