Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maaikeee schreef:Iriis_ schreef:Huh, Maaike? Sander smsde dat hij een Z parcour had gesprongen en dat dat 1.30 was, maar dat is volgens mij indd geen Z? Maar BM heeft wel een parcours van 1.50 rond gesprongen, alleen niet met Daan.
Jaah BM heeft idd hoog gesprongen met iemenad anders, die was als enige mee naar dat evenement![]()
Maar dat troy een z parcours zou gaan starten, dat was een grapje tegen jou volgens sander![]()
Die stond lekker uit te rusten gisteravond hoor
Ik snap der niks meer van
Elja schreef:Sabrien je hbebt toch nog wel een BP?

Maaikeee schreef:Haha nu wel toch
Iriis_ schreef:Maaikeee schreef:Haha nu wel toch
Jaaa, echt lelijk, ze zitten me gewoon weer eens te naaien
Echt vet stoere deken!
Liisette_ schreef:Of niet, maaikee!
Maare, BM had gisteren wel met een man gesprongen die er vaker op gereden heeft ofzo! En toen had ie gewonnen. Hij had een deken gekregen van HV polo. En die mocht Daan hebben!Echt vet stoere deken!

Liisette_ schreef:Waarom spring je woensdag niet mee?!![]()
!) 
lekker cheap Harry's Horse 
DenK4ever schreef:lekker cheap Harry's Horse
Was maar 42 euries
Zolang hij maar lekker zit, en der leuk uit ziet toch! 
DenK4ever schreef:Sommige rijbroek vind ik echt BELACHELIJK duur, en dat heb ik er niet voor over
Koop dan liever een leuke goedkopere.... rij toch maar 1 of 2 keer in de week...
DenK4ever schreef:Sommige rijbroek vind ik echt BELACHELIJK duur, en dat heb ik er niet voor over
Koop dan liever een leuke goedkopere.... rij toch maar 1 of 2 keer in de week...
Iriis_ schreef:DenK4ever schreef:Sommige rijbroek vind ik echt BELACHELIJK duur, en dat heb ik er niet voor over
Jaa, je hebt belachelijk dure, maar de iets duurdere gaan vaak wel langer mee
Troy
met de gewonnen deken!