Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
madelon31 schreef:nou ik ben thuis...heb zo'n mega last van mijn rug dat ik niet weet hoe ik moet zitten staan of wat dan ook.
Op advies van collega's heb ik onder zonnebank gelegen iets wat ik in mijn leven 1x gedaan heb hihi![]()
Oke het was lekker maar rugpijn is nog niet echt verdwenen
Ben nu ff mail aan het checken bij tante en ga zo naar mijn eigen huis.
Kabelbreuk is gemaakt nu nog pc aansluiten![]()
Verder is mijn droger kapot gegaan dus dat is balen...En doordat ik gister iedereen heb gebeld in de regen is mijn tel ook kapot. Heb geen display..kan wel bellen of gebeld worden maar ik zie geen beeld dus smsjes lezen lukt helaas niet.hahahah je geloofd het niet he dat iemand zooooveel pech kan hebben.
Het is gewoon lachwekkend zoveel pech.idd kaar dit geloofd niemand als je het verteld.
En gefeliciteerd hoor falli met je neefje en het slagen voor dit examen *\o/*![]()
yeh go stoerdie

nu hebben we niet allen tante kaar maar ook tante fal

pumbaa_nr_1 schreef:john heel veel sterkte voor jou je paps en je mams en anus natu7urlijk ook![]()
en fall gefdeliciteerdnu hebben we niet allen tante kaar maar ook tante fal
![]()
nou mensjes ik gaat zo maar weer eens werken pfoee zo geen zin![]()
mjaa lieve tessa doet doxje vandaag![]()
![]()
en mensjes ik ben een beetje zenuwachtig van mjn vriend zit momenteel in de lucht * ja wel in een vliegtuig hoor* hij gaat naar italië

NuggT schreef:pumbaa_nr_1 schreef:john heel veel sterkte voor jou je paps en je mams en anus natu7urlijk ook![]()
en fall gefdeliciteerdnu hebben we niet allen tante kaar maar ook tante fal
![]()
nou mensjes ik gaat zo maar weer eens werken pfoee zo geen zin![]()
mjaa lieve tessa doet doxje vandaag![]()
![]()
en mensjes ik ben een beetje zenuwachtig van mjn vriend zit momenteel in de lucht * ja wel in een vliegtuig hoor* hij gaat naar italië
Alles is super gegaan hoor.
Ben samen met Tess naar buiten geweest, was onwijs gezellig.
Dox was ontspannen en gaf geen kik.
Niets om je zorgen over te maken.
....SUPER!
spettertjuh schreef:NuggT schreef:Alles is super gegaan hoor.
Ben samen met Tess naar buiten geweest, was onwijs gezellig.
Dox was ontspannen en gaf geen kik.
Niets om je zorgen over te maken.
Het wordt nog wel eens wat met jullie en het buitenrijden![]()
hier een paar foto's van mijn hunk Jaylani, Carlito Renssen..

[/quote]
[/quote]
was gister gewoon in een depri bui en kon even in mijn ogen kon ik niks goed doen 
en idd ik zeg het ook je kan echt niet zien dat jullie zusjes zijn
.. Het is zo'n schatje.. Het is net alsof het mijn eigen kindje is.. Zo trots ben ik.. Ik ga nu snel douchen en nog iets leuks voor hem kopen (ik probeer zijn lievelings tante te worden.. En het gaat al goed.. En ik heb 1 concurent minder want me kleine zussie zit nog 2 weken in Thailand
)