Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.

maar hij vind alles best eng en springen vind die echt heel eng, dus ik wist al dat ik zou gaan vliegen, dus hij geeft een of andere mongole bok
en ja toen hing je aan ze nek dus ik liet me maar vallen, maar als ik me zou terugtrekken en hij geeft nog een bok lig ik er harder naast dan wanneer ik me gewoon zou laten vallen.. dus liet me maar vallen, ik viel niet zo heel hard
maar heb wel toen vet lang gestapt met soms beetje draf
want hij schrok gewoon van elk geluid dus k had geen zin om nog is 1,75 ofzo (als die niet groter is) naar beneden te vallen, en later begon t vet hard met regenen dus al die paarden aan de kletter, vielen er nog 2 andere af en mijn paard best rustig maa rhij vond het wel eng dus hij beetje gek achteruit lopen enzo
en toen ging k maar even op sylver springen aan t einde.. dus dat meisje wie er op zat ging op ricordo wou ze afstappen valt ze er af omdat ze dacht dat ze nog op sylver zat ofzo

..

1 dec was er op zaterdag ook meisje van dat paard gevallen, en die mag mooi nou nog een tijdje niet rijden
dus ben al blij dat ik er al meteen weer kon opstappen
maar van de ponys vallen is leuker

lottehorse schreef:haha id gusta is een eigen paardje en die is in andere dingen wel weer heel vervelend :p.
gus heeft z gesprongen dus dan is het ook niet vreemd dat ze gewoon springt!

En dan pas doet hij z'n ogen open.