Wat leuk zeg, dat het zo fijn met Marisca was! Ze weet inderdaad in een opslag al van alles te vertellen over je paard!! Had ik ook, stond ik versteld van! respect heb ik voor haar haha En het is inderdaad gezellig ook! En van grondwerk kun je zoveel leren en ver komen met je paard/pony! Leuk is dat! Dat boek is van Inge Teblick, Grondwerk met paarden heet het. Alleen er zijn wel zoooooveel boeken over grondwerk maar deze heeft plaatjes en laat stapsgewijs zien hoe je het moet aanpakken! Toen ik met Black grondwerk had gedaan ging het rijden ook stukken beter!!
Ik ben zo blij met Oneta! Vandaag gereden weer, in de regen, eerst gelongeerd en toen alleen opgestapt en mooi rechts- en linksom gereden, vooral veel aandacht aan links besteed wat haar moeilijke kant is! De eerste paar keren vond ik het wel fijn als iemand dr even beethield en in de buurt blijft, tis best een pittig paard qua rijden (Houston he
) maar ik begin dr steeds meer door te krijgen en ze is zo fijn op je zit te rijden!
aankomende week gaat ze helaas even weg, keuringsklaar wordt ze gemaakt voor de keuring a.s. zaterdag! Maar komt wel mooi uit, ik ga morgen voor 3/4 daagjes chillen @ vlieland!
Dus fijne week allemaal!!
en Lied succes met je foto-tentamen! en de rest veel paardenplezier!
Laatst bijgewerkt door JuuLePuuL op 24-06-07 19:41, in het totaal 4 keer bewerkt